ah dat is lief, maar al die lieve hartjes doen me al minder eenzaam voelen
Ik heb behoorlijk veel topics op negeer staan, zo ook blijkbaar sinds een tijd het nieuws topic.
Ik dacht vandaag ‘goh wat gek eigenlijk dat ik op het forum niks lees over Kaag, dat zou toch wel in het nieuwstopic moeten staan’.
Echt zo heerlijk dat ik dus op gegeven moment geen fomo meer heb en gewoon het bestaan van topics überhaupt vergeet.
(also doordat er zoveel topics op negeer staan ben ik altijd bijgelezen)
Ik denk nog steeds aan mijn eerste oude scheurbak. En de auto’s er tussen.
Maar de eerste heeft toch speciaal plekje. Google soms of ie nog ergens te koop staat haha.
Als ik ooit ruimte heb zou ik ze terug kopen.
Amai ik heb net serieus bijna een zwarte beer aangereden, hij rende over de snelweg en ik kon hem maar net ontwijken, scheelde echt maar 1 meter… gelukkig goed afgelopen
Wooow dat moet echt schrikken zijn geweest! Gelukkig niet geraakt! Had je al beren gezien tijdens je vakantie daar of was dit direct een mooie introductie?
Hahha nee nog niet! Ik had gehoopt ze vredig broodjes te zien smeren, maar hij dacht ik kom gewoon alvast ff zwaaien midden op de weg, zo enthousiast
Whaha wilde even met jullie mee rennen. Wel een mooie ervaring achteraf
Altijd leuk om 4:00 wakker te worden. Probeer zo nog even te slapen, maar ik denk dat her er niet in zit
Vervelend. Wat verkeerds gegeten?
Kinderen brengen altijd de leukste dingen mee naar huis. Veel beterschap
Nee, gelukkig alleen een afspraak eind van de ochtend. Maar je hele ritme is naar de klote als je zo vroeg wakker bent.
Iets beter geslapen, maar wel af vanaf 5 uur wakker. Het gaat even helemaal niet lekker met me en ik kan dat nu echt niet hebben. Pfff, weet even niet goed hoe ik dit moet aanpakken.
Laatste dag werken en dan eindelijk vakantieeeeeee. Lekker naar een huisje op de Veluwe met het gezin. Volgens mij wordt het ook best lekker weer
Ah, wat shit. Heb je veel te doen vandaag?
Helpt het als je, stel je bent vrij, even lekker een serie op de bank gaat kijken, afwisselt met een stukje wandelen of fietsen?
Of in het geval dat je moet werken/studie je maar een halve dag gaat doen?
Knuffel voor jou.
Ik moet straks een hoge berg oprijden met de auto en ik vind het spannend.
Hier ook slaapproblemen. Om de 1,5/2u wakker is eerder regel dan uitzondering. Dacht ik ga eens eerder slapen en geen telefoon meer vooraf en in bed: word ik ook gewoon eerder weer wakker (wel na die 1,5 uur 🥲 ). Mission failed
Wat is dat voor een reclame van Zalando
2,30 uur bijgeslapen, dus daar moeten we het maar mee doen
Net op de snelweg was de automobilist achter me zijn tanden aan het poetsen
Ik ben om 07:00 begonnen met werk en nu denk ik…WAAROM?! Maar goed kan ik wel om 15:30 aftaaien.
Ik hoef eigenlijk maar een halve dag te werken vandaag, maar ik heb gisteren bijzonder weinig voor elkaar gekregen (ook door slaapproblemen) en daardoor moet ik vandaag langer werken zodat ik het alsnog af krijg (eventueel vanavond of in het weekend nog even). Echt even doorbijten dus.