Heb uiteindelijk een leuke avond gehad!
Huh hoezo ga je dan naar de dierentuin
Ah superfijn!! Gelukkig, lekker van dit gevoel genieten
Ik doel op jagers en stropers wanneer ze in het wild leven. Dat een rijke stinkerd zo verveeld is dat ie een flinke duit betaald om een olifant op te jagen en te doden. Snap niet hoe iemand dat in zn botte kop kan halen.
Nog steeds m’n schouder die pijn doet en het irritante is dat ik daardoor ook niet één kant op kan kijken vanuit m’n nek. Ga gewoon weg.
Hopelijk is het morgen weg en kan ik morgen gewoon kracht doen
Omg morgen ga ik voor het eerst op vakantie met de puppy en ik vind het zo spannend. Hoop dat hij het leuk vindt. Ik heb zijn halve inboedel ingepakt voor de zekerheid . Maar goed voor hem dus naar de Ardennen want hij houdt van bos en voor mij daarna biertjes, chocolade en andere lekkernijen
Ik vraag dat altijd gewoon aan iemand die langsloopt, want het lukt mij ook niet. Niemand zegt dan eigenlijk nee
Sinds je de b&b heb gepost wil ik er al zolang heen! Dus ik ben super benieuwd hoe het is! heb je trouwens gereserveerd door gewoon een email te sturen?
Staat er niet een filmpje op YouTube die het uitlegt?
Voor een volgende keer: Ansichtkaarten (A6) | Productcategorieën | ninamaakt
Een paar hebben wel van die gedichtjes, maar de meeste niet. Heb zelfs een keer een compliment gekregen omdat ik het mooiste rouwkaartje had gestuurd
Wat eten helpt mij bij dat vieze gevoel
Ugh, er was net een 4.5 aardbeving maar het epicentrum was echt vlakbij dus het waren echt wel flinke schokken en duurde best lang. Ik moest me aan de bank vasthouden. Ik word altijd bang als ze wat langer duren omdat ik dan bang ben dat het nog erger gaat worden maar gelukkig stopte het.
En nu ben ik bang voor een aftershock!
Echt leuk om op de San Andreas breuklijn te wonen en te weten dat wetenschappers al jaren een grote aardbeving verwachten
Oh ja wat eng lijkt me dat! Is het nu wel rustig? Ze zeggen idd al jaren dat het ooit zo erg wordt dat er niks van dat hele gebied over is? Of ik heb teveel enge documentaires gekeken.
Ik heb winterjassen besteld en wtf, ze zijn zooo zwaar! Ik weet gewoon niet of het normaal is ofniet. Ze wel wel lang, iets hoger dan mn enkel en volgens mij helemaal van wol maar het voelt alsof ik echt een kind op til als ik die jas op til. Of ik moet gewoon weer aan winterjassen wennen. Ik denk dat ik ff iemand ga vragen die die jas ook past of het wel normaal is :’).
Ja dat klopt, ze noemen het “the big one” en ze verwachten deze aardbeving al jaren. Volgens mij zeggen ze dat het binnen nu en 30 jaar kan gebeuren en dan zal het inderdaad een hele verwoestende aardbeving zijn.
Het is nu gelukkig rustig maar soms is de aftershock nog heftiger. 2 jaar geleden was er ook een flinke aardbeving en de dag erna nog 1 die nog een tandje erger was
Ja gewoon een mailtje gestuurd met de vraag welke kamers er nog beschikbaar waren in de week waarin wij wilde gaan. Kreeg verschillende opties terug qua data en kamers en heb daaruit toen gekozen. Ik zal nog wel posten of het ook in r echt zo leuk is als het lijkt!
Schrik me de pleuris. Mijn vriend ligt nog te snurken naast me en ineens schokt ie en maakt ie een heel hoog geluid, als een hond die aan het dromen is hahaha.
8u op zaterdag in de supermarkt. Wie ben ik???
Vanmorgen toch wel een beetje spijt dat ik om 9 uur heb afgesproken. Vooral omdat ik vannacht ook pas bij half 2 sliep En de buschauffeur heeft duidelijk haast want hij zet het op een racen.
Mijn vriend is jarig en ik neem hem mee naar het archeon, game museum en uit eten. Helemaal zin in
Maar een rijke stinkerd die zich verveeld en daarom maar wilde dieren in een klein hokje stopt zodat mensen er naar kunnen kijken is wel goed?
Ik probeer te begrijpen wat het verschil is maar het lukt me niet