Ik heb niet alles mee gekregen maar het is dus niet jouw kat. Waarom brengt iemand zijn oversture kat met zoveel gebruiksaanwijzingen naar jou toe om op te passen? Wanneer gaat de kat weer weg?
Ik pas drie maanden op de kat omdat de baasjes op reis zijn. Nog twee weken, dan komen ze terug!
Jeetje wat heftig, 3 maanden. Dat ze dat doen joh, zo’n in de war kat aan jullie geven. Lief dat je het doet, sterkte nog de laatste weken.
Ik ga straks naar een garage sale rommelmarkt. Waar een paar straten aan mee doen. Mensen stallen dan allemaal dingen uit voor hun huis. Love door andermans troep rommelen haha.
Wow wat een mooie kaarten! Die ga ik zeker onthouden voor als iemand wat dichter bij me staat.
Ik heb nu eeltsokken aan. Ben heeeel benieuwd naar het resultaat de komende week 🥲
Ik zat gisteren op terras met een vriendin en we hadden het over baantjes die we vroeger hadden en toen vertelde ze dat ze als studente had gesolliciteerd bij een museum en ziek was op de dag van het gesprek. Ze had dat netjes op tijd gemeld en ze kreeg terug dat als ze ziek is op de dag van het gesprek, ze het niet echt wil.
Wtf
Ik heb dit vorige week gedaan, mijn voeten zijn zo erg aan het vervellen nu
Ik ga volgende week zaterdag op vakantie, dus hopelijk is het ergste dan wel voorbij haha. Maar ik heb echt zo’n extreem eeltige hielen, bah.
Oke, het zit nog steeds vast. Ben echt bang dat ik het los moet laten maken echt wth.
Ga zo wel trainen want ik vind het lullig en stom om hier PT voor af te zeggen. Dan de schouders maar even omzeilen.
Vergelijkbare ervaring, maar dan bij een schoenenwinkel. Zat daar echt hondsberoerd met koorts op sollicitatiegesprek, kon bijna niet op m’n benen staan, en toen zeiden ze kun je overmorgen beginnen. Dus toen zei ik nouja de waarheid is dat ik een flinke griep heb nu dus echt heel beroerd ben, maar ergens volgende week lukt wel. Nee dan zouden ze wel iemand anders zoeken, bedankt voor de moeite. Dus als je vriendin ziek naar het gesprek was gegaan had ze de baan misschien ook wel niet gekregen
Heel benieuwd naar dit museum haha
__
Ik ga zo met mijn vriend en zijn ouders naar zijn opa die half op sterven ligt. Wordt heftig. Vind het ook wel apart om daar als vriendin van bij te zijn zeg maar, waarschijnlijk word ik natuurlijk ook emotioneel door de hele sfeer en emoties van m’n vriend. Voel me zelf alleen al niet zo top mentaal. Beetje zwaar, maar ja wil hem graag steunen en dit hoort er bij
Waar zit dit? Ben benieuwd of het leuk is, mijn vriend is ook een echte gamer ( en bijna jarig )
Wat dom van dat bedrijf. Pre-Corona ook een keer in matige gezondheid naar een sollicitatiegesprek gegaan. Ik voelde me echt niet lekker (in combinatie met verkoudheid en hevige hoestbuien) maar had geen koorts, dus toch naar dat gesprek gegaan. Tijdens het gesprek kreeg ik te horen dat ze mij graag wilde aannemen en of ik volgende week al kon starten. Toen gezegd dat een week later starten misschien verstandiger was, omdat ik mij niet lekker voelde en de bui al voelde hangen. Bij dat kantoor vonden ze het juist fijn dat ik meedacht.
Krijg net een mail dat mijn terugvlucht is gewijzigd. Van de ochtend naar vroege avond. En ik vond het juist zo chill dat ik niet de hele dag nog zonder kamer hoefde door te brengen 🥲. Nouja… niet dus HA HA. Kan ik ook niet naar een verjaardagsdiner van vriendinnen . Me sad.
Dat game museum is zo leuk! Ik vimd het jammer dat ik daar niet meer durf heen te gaan ivm mijn ex die daar werkt Have fun!!
Tropenmuseum in Amsterdam!
Ik had een outfit uitgezocht maar nu is het opgeklaard en nu is dat te warm en weet ik weer niet wat ik aan moet.
Ik wou bagels en beans bestellen maar die is kennelijk gesloten op uber dus nu heb ik maccie besteld
Ben je er lang binnen? Is het allemaal te spelen? Is het klein?
Overweeg mijn man mee te nemen. Maar kan me er niks van voorstellen eigenlijk. Vind de website daarin ook niet helpend.