Ongevraagd advies: Hoe ver van tevoren ben je hierover geïnformeerd? Als het minder dan twee weken voor de vlucht is, heb je recht op compensatie.
Ik ben ook te warm gekleed maar als ik m’n jasje uit doe moet ik daarmee rond slepen en ik heb al twee tassen. En nu voel ik me een zeikerd want ik moet juist blij zijn met het mooie weer
Ze promoot het naar de dierentuin gaan niet he. Ze zegt gewoon dat ze een dagje uit is geweest
Ik zou altijd meer aandoen dan je denkt, ik vind het op het water altijd snel fris. Heb je een lange wijde broek die je evt kan opstropen? Of anders een korte broek meenemen voor als het toch meevalt. Of korte broek en dekentje mee voor als het tegen valt.
Ik vlieg op 2 oktober haha dus precies 2 weken. Heb wel een halve vakantiedag extra dus met beetje omdenken verder ook dikke prima. Maar moet ik wel de kat nog een halve dag extra missen 🥲
En je kunt de kamer mss wel langer aanhouden voor een klein bedrag.
Zoetermeer! Moet je even op googelen, is heel erg leuk!
Best wel! Je kan vanalles doen daar en het is redelijk groot
Op een dag word ik echt aangereden. Ik ben zoo onoplettend en wazig als ik aan het lopen ben. Net vergat ik naar links te kijken en toen reed een tram me bijna aan en die chauffeur werd helemaal leip en schreeuwen en gebaren etc.
Doe het niet expres ik ben gewoon zo idk slecht in dat soort dingen😭
Allemaal leuk en aardig dit nazomerse weekend, maar ik ga Sex Education bingen.
Ik heb dat lied ’ ik ga zwemmen’ ofzo, nog nooit gehoord. Hopelijk blijft dat zo gezien de reacties hier over dat nummer.
Ik vind dit weer zo irritant. Ik zie mensen in blote benen, in jassen, met slippers. Wat moet je nu aan?!
Ik hoopte vandaag nog af te spreken met iemand, maar dat gaat waarschijnlijk niet en ergens vind ik dat heel irritant (want verveling!), maar tegelijkertijd ook totaal niet
Zo lekker om na 3 weken vakantie weer in m’n eigen huis te zijn
Ik was twee weken geleden jarig en mijn vader heeft toen niets laten weten (geen telefoontje of berichtje). Ik nam toen aan dat hij het wel druk zou hebben en dacht dat hij de dag erna of enkele dagen later wel iets zou laten weten. We zitten allemaal in een familie groep op Whatsapp en iedereen wenste me gelukkige verjaardag behalve mijn vader (die ook in de groep zit en vervolgens wel op andere dingen reageert) . Vervolgens post mijn stiefmoeder enkele dagen later of we allemaal langskomen om haar en mijn vader zijn verjaardag te vieren. Ondertussen zijn we dus weken verder en mijn vader heeft dus niks meer gezegd, niet gevraagd wanneer ik langskom voor mijn verjaardag (wat de normale gang van zaken is bij ons) of iets dergelijks… Vervolgens plannen ze hun eigen verjaardag op een dag dat mijn stiefbroers beide kunnen, maar mijn broer op vakantie is en ik al plannen heb gemaakt. Ik vind dit heel erg asociaal en zit er wel mee. Ik heb zelf er nog niets over gezegd omdat ik het op een volwassen manier wil aanpakken en dus niet via een berichtje. Ik heb ook geen zin om aan volwassen man met een normaal iq te moeten gaan uitleggen dat de verjaardag van je eigen dochter negeren best wel grof is. Wat zouden jullie doen?
Zo ruim je je rommelkamer op en vind je €5 en €50 aan cadeaukaarten! Altijd leuk
Denk dat een duidelijk berichtje het fijnst is, anders blijf jij met dit gevoel zitten.
Opbellen en het met hem bespreken dat je het vervelend vond dat je niets van hem gehoord en jammer dat de verjaardag gepland wordt wanneer zijn kinderen niet kunnen.
Eindelijk deze middag iets afgerond voor vrijwilligerswerk, echt wat een werk. Nu kan ik hiermee volgende week aangeven dat ik door mijn nieuwe werk (wat fulltime wordt) helaas niet meer dit werk kan doen. Ik wil namelijk echt vanaf volgende maand naast mijn werk wat minder achter de computer zitten en in het weekend en wat meer dingen voor mezelf doen. Ik weet alleen wel zeker dat ze gaan zeggen dat ik ook gewoon in mijn eigen tempo mag blijven doen en dan kan ik zo moeilijk nee zeggen Echt ontslag nemen van gewoon werk lijkt soms bijna makkelijker dan dit
Nou ja, als degene een reden heeft kan die persoon dat best zeggen, vind ik. Ik vind het geen gekke reactie van jou, hoor.