Wat je even kwijt wil #54

Gefeliciteerd! Probeer die twee te negeren en maak er een fijne dag van :birthday:

2 likes

Ik heb afgelopen weekend 3 dagen voor pampus gelegen omdat ik 3 dagen op kantoir ben geweest. Ooit ging ik 5 dagen, nu lijkt dat ondenkbaar😭

Wat de hell ik word nu pas wakker, en ik voel me best vertiefd. Not sure if door het lange slapen of juist dat ik lang geslapen heb omdat ik niet fit ben…

3 likes

Ik las verliefd.

18 likes

Het is tijd voor een home made after eight latte.

6 likes

Dit klinkt nog onsmakelijker dan een pumpkin spice latte :sick:

16 likes

Hou je mond jij eet witte kaas.

3 likes

Ohhhhh lekker, welke smaakjes gebruik je? Gewoon 1:1 mint en choco?

Ik ga zo aan de chai latte, want ik ben basic

1 like

Ik heb mint siroop en die doe ik bij de melk in mn opschuimer. En dan chocolade siroop ( van dat dikkere spul) in mn glas. En dan daar de koffie op en dan die melkschuim erbij

7 likes

Jij bent van alle markten thuis, Koffies, kleding maken. Zit ik aan m’n nescafĆ© zakjes met een zak stof maar geen naaimachine.

1 like

Ik overweeg om een werkafafspraak van 4 uur af te zeggen omdat ik mij echt helemaal niet lekker voel. Het is al de tweede keer dat de afspraak verzet moet worden en het is met een extern iemand. Vind het super lullig zo vlak van tevoren, maar ik heb sinds een half uur echt enorme hoofdpijn en ik heb echt het idee dat ik op bed moet gaan liggen.

Pff de revalidatie is niet gemakkelijk zeg. Ook al doe ik dan maar 1 ding per dag.

Net ben ik even met de rollator naar buiten geweest. Helemaal overprikkeld en moe en direct op bed gegaan daarna. Ze hadden al gewaarschuwd hiervoor, maar het valt toch tegen.

20 likes

Goorlap!!

1 like

Ik denk dat je nooit van te voren precies kan inschatten hoe dit je af zal gaan, ook omdat je gewoon heel graag veel vooruitgang wilt boeken, sneller dan vaak mogelijk/realistisch is. Maar knap dat je even naar buiten bent geweest. :kissing_heart:

1 like

Holy shit ik zie nu via mijn horloge dat ik ook bijna 16u heb geslapen. Is goed meid :thumbsup:

1 like

Nou wat een verjaardag was dit. Hele discussies over het corona vaccin en iemand is van de trap gedonderd. Dat ik blij ben om weer thuis te zijn is een understatement!

4 likes

Ik werk samen thuis met mijn vriend en hij is echt te veel in meetings. :sob: Ik moet ook de hele tijd thee voor ons zetten en dit is veel te serieus.

1 like

Ik mag deze week langs komen voor een studio’tje. Het is heel klein (moet Tiny house inspiratie op gaan doen) maar de locatie is echt helemaal top en in mijn eentje is dat denk ik toch belangrijker :sweat_smile:

23 likes

Yeeees i got the job back, kom maar door met die dubbel betaalde zondagen. Beetje jammer alleen dat precies deze week al mn collegegeld wordt afgeschreven :sweat_smile:

13 likes