Ik heb drie weken vakantie gehad en moet maandag weer beginnen en ik ben echt dood- en doodmoe. Zo irritant dit.
Meestal hebben mensen helemaal geen goede reden om geen mondkapje te dragen dus je bent zeker niet de asshole!
Oooh hartpijn! Deze zijn gelukkig geldig tot 2023
Ik vind dit filmpje super interessant hierover, maar hier leggen ze ook uit dat in de omgeving van Seattle waarschijnlijk een nog veel krachtigere aardbeving mogelijk is.
Ik ben in Leiden (ga hier uiteten) en wat is het hier druk en gezellig
Ik heb vandaag echt een leuke dag gehad. Niks bijzonders gedaan maar echt lang geleden dat het rustig is in mān hoofd
Vandaag bramen-granaatappeljam gemaakt en had een jampotje niet goed dichtgedraaid. Ik deed hem op zijn kop en hoppatee jam kwam eruit. Gelukkig zet ik ze altijd in de gootsteen, dus de schade was beperkt.
Ik ben zo enorm chagrijnig, echt for no reason. Geen idee wat er aan de hand is maar voel me als een tikkende tijdbom š„² God sta mezelf en mān omgeving bij
Love Leiden
Zo irritant! Ik heb dus een deel van mijn boeken bij een Amerikaanse distributeur staan (Draft 2 Digital), maar daarvoor moet ik dus een formulier (W-8BEN voor de geĆÆnteresseerden) invullen dat ik geen Amerikaanse staatsburger ben en daar dus geen belasting hoef te betalen. Alleen dat stomme formulier blijft maar errors geven als ik hem invul. Heb nu maar een mailtje in gebrekkig Engels naar de helpdesk gestuurd.
We hadden een tafel bij bregje tot 19:15, het is 19.25 en we moeten nog een gang krijgenā¦
Kreeg onder de douche een geniale ingeving (al zeg ik het zelf). Kruik met warm water gevuld. kop kant van de kruik door gat heen van mijn bureau stoel. vast gemaakt met een touwtje. Handdoek er over heen en nu valt hij precies op de plek waar het pijn doet. if it works it aint stupid.
Ik heb vandaag voor het eerst met iemand afgesproken via Bumble BFF en het was leuk!
Binnenkort nieuwe film! Leuke bioservaring voor het kind
Fietste vandaag op zoān fietspad van een halve meter breed en ik telkens aan de kant voor mān tegenliggers, komt er een ouwe taart aanzetten met een āOh nu moet ik natuurlijk door de brandnetelsā terwijl ik voor haar afstapte en aan de rand bleef stilstaan en niet andersom. Ik de rest van dat pad met een giftig humeur door blijven fietsen en niet aan de kant gaan voor de resterende tegenliggers (āGaan ze maar eens voor mij aan de kant!!111ā) en op t eind waren. er 2 jochies die voor MIJ aan de kant gingen en dat vond ik zo lief en uiteindelijk vond ik mezelf de ouwe taart van t verhaal.
But stillā¦die brandnetel Gerda trap ik t liefst nog steeds de sloot in
Whyyyy did you do it??
Ughl vandaag opeens een kater en een vrijgezellenfeest en ben tijdens het eten in slaap gevallen
Ik liep vanmiddag even door de stad en op een gegeven liepen er twee gozers van mijn leeftijd achter me. Zegt de een ineens tegen de ander āzo strak kontje wel hoor die voor onsā, antwoord die ander met āja maar als je daar dingen mee zou doen breek je zo een bot volgens mij hoorā. Wtf??? Doe es ff normaal. Heb het maar gewoon genegeerd maar hoezo moet dat nou weer.
Herken het ook wel, ben nu een jaar gestopt maar door de hele situatie weinig gelegenheid gehad om in de verleiding te komen om toch stiekem een op te steken. Ik kan me niet voorstellen dat ik t nu nog zou doen, maar met wat drankjes op en als t gezellig isā¦gevaarlijk. Vooral als mensen om je heen roken op dat moment.
Zoooo ik ben lam. Nu 2 kaassouffles eten
Edit: ze zijn beetje verbrand