Wat je even kwijt wil #54

Ik ben op vakantie en we gingen eten en daarna paar drankjes drinken met de buren uit het appartement (andere nederaldners) het was echt een enerverende avond

6 likes

Ik lig wakker omdat m’n zieke peuter sinds 1,5 weken niet 's nachts wakker wordt en nu maak ik me zorgen
 Heb al gekeken bij hem en hij ligt lekker, maar toch zint het me niet. Moederbrein :woman_shrugging:t3:

Ik geef mijn baby de fles maar heb nu zelf honger. Slapen of eten wat een dilemma weer

1 like

Gisteren bbq gehad met collega’s en her was echt gezellig. Was pas om 12 uur thuis.

3 likes

Ik heb gisteren voor het eerst in 4 jaar weer eens mijn verjaardag gevierd voor familie en het was zoooo leuk. Heb nu ook eindelijk plek om goed buiten te zitten en te bbq’en. Toen we wat kleiner woonden en geen buiten hadden was het ook niet zo chill om allemaal mensen uit te nodigen.

En vandaag ben ik echt jarig, dus we gaan er de ultieme zondag van maken. Ergens mooi wandelen, hapje eten, gewoon chill. :smiling_face_with_three_hearts:

43 likes

Klinkt als een fijne dag gisteren! Hopelijk vandaag ook, gefeliciteerd :tada: :heart:

1 like

@Vloeistof , hoe ging het gister met de scooter? Of ben je met ov gegaan? Sorry als dit creep klinkt, ik moest er aan denken omdat mijn vriendin gister over exact zezelfde struggle vertelde en ik even twijfelde of zij incognito op het forum zat hahahaha

hell yes het heeft goed geholpen. Geen super erge pijn meer, vandaag nog een dagje kruik en dan hopelijk is het weg :pray:

Net thuis van een week vakantie met mijn vriend, ouders en zus maar opeens voel ik me zo alleen in mijn huis. Was altijd mijn droom om in een groot vrijstaand huis te wonen maar nu het zover is voel ik me de laatste maanden zo ontzettend alleen en buitengesloten. Zou soms het liefst gewoon samen met mijn zus weer bij ouders wonen.

Ik had gedroomd dat er iemand op mijn telefoon zat en aan het appen was namens mij enzo. Echt een kutdroom en hij ging ook telkens verder als ik ff wakker werd :sweat_smile:

Ik heb motivatie nodig om NU NU NU werk te verzetten zodat ik niet de rest van de week op janken sta vanwege stress. Maar het is ook zo’n mooi weer :sob::sob::sob::sob:

Heb motivatie nodig, want als ik dit nu niet doe, dan kost het me later alleen nog meer energie en geld. Maar dingen ‘gewoon uitvoeren’ kent mijn hoofd niet. Ondertussen wel al paar uur aan het stressen :triumph:

Het liefst ga ik later met een groep vrienden in een heel groot huis wonen, waar iedereen z’n eigen privĂ© stukje heeft maar je ook een gezamenlijke tuin en woonkamer hebt. Lijkt me heerlijk, ik hoop dat die droom ooit uitkomt. Ik snap je helemaal dus! Hopelijk voel je je snel weer wat beter!

8 likes

Boodschappen zijn gedaan, kind slaapt. Ik zou het huishouden doen maar ben lekker languit op de bank

3 likes

Ik ben gisteravond teruggekomen van vakantie en heb nu al mijn koffer uitgepakt en alles in de wasmachine zitten. Gadver wat ben ik volwassen bezig.

50 likes

Trots!

Het is de eerste keer dat mijn identiteit samen met mijn covid-app werd gecheckt. Goed gedaan Phantasialand!

15 likes

Nouja het moet uiteindelijk ook nog allemaal opgeruimd worden en dat zal nog wel een paar dagen duren :joy:

Wij zijn zondag terug gekomen, maandag meteen alles gewassen. Het hangt nu nog op het wasrek :joy:

3 likes

Ik heb eindelijk weer een laptop dus ik kan nu fatsoenlijk forumen tussen het leren door haha

1 like

Ik heb een mega kater, wat kut. Nooit meer bier

2 likes