Wat je even kwijt wil #54

Ik dacht: even een rondje fietsen, kilometer of 10 ofzo, dan heb ik nog wat beweging gehad.
Het werd 25 kilometer en het was zooo fijn, ik zei de hele tijd tegen mezelf “oooh wat heerlijk dit!!!”, ik ben mentaal echt 68 geloof ik. En dat op mijn gammele omafiets :thumbsup:

40 likes

Ik zag net 1 een van de meest ranzige ‘kookvideo’s’ ooit. Zo’n moeder die dan een succesrecept ging delen wat ze voor haar gezin maakte. Ze gooit in 1 of andere taartvorm 2 BLIKKEN kant en klare pasta, vervolgens gooit ze er een shitload aan knoflookpoeder over en dan voelt ze MELK!! toe, en hele gore plastic slierten mozzarella. What the HELL. Ook pakt ze 4 witte boterhammen en daar doet ze veel boter op, en weer knoflookpoeder. Vervolgens plet ze dat brood met haar armen. En dan gooit ze dat bij op die schaal vol shitpasta. En het is geen grap. Wat gaat er dan in je hoofd om.

8 likes

Ik mis de smeerkaas.

5 likes

Ik mis de pot mayonaise en de ketjap maaanis

5 likes

Heb je een linkje? Zin om te barfwatchen

Enjoy, trouwens wel irritant dat hij het de hele tijd over heeft dat ze pretty is want dat is totaal niet relevant.

3 likes

Hahahaha love this

1 like

Nou ik zou nog liever die pasta vreten van die vrouw van koetlife :joy:

3 likes

Hoe komt ze op dit gore gerecht

Ik hoop op een nacht dat ze knetter stoned was, een vreetkick kreeg en alleen een blik pasta, brood en boter in huis had. :cry: maar eerlijk dat ze dit dus ook aan haar kinderen geeft. 0.0 voedingswaarde.

3 likes

Sharing is caring

Love naar vieze recepten kijken

Video staat hierboven

1 like

Vind zijn commentaar wel idioot. “She is skinny, she is pretty, how can a pretty girl make this”.

4 likes

Ja heel ergerlijk. Dus oh als je niet pretty bent mag je wel zooi eten? Maargoed ik genoot iig wel van haar stunning recept.

Lijkt me echt vies lekker dit.

Hahaha omg ik weetniet of ik moet lachen of huilen. Ze kan toch niet denken dat mensen niet weten hoe ze THEE moeten zetten?

2 likes

O dat geloof ik echt wel hoor dat er mensen zijn die dat niet kunnen

Waarom zou je geen zakje in warm water kunnen gooien. Misschien 1 of andere hele fancypancy speciale thee of whatever maar anders.

Deze is ook geniaal, gewoon ongekookte pasta in de oven flikkeren haaaaha

3 likes

Ik kijk wel eens vlogs van een Amerikaanse student en in een van haar vlogs benoemde ze uitgebreid haar waterkoker, “yeah it’s a device where you can just put water in it and then press the button and then it cooks it for you automatically! Super convenient” alsof ze het nog nooit eerder gezien had :flushed:

11 likes

Het weekend gaat veel te snel voorbij. 2 dagen vrij en 5 dagen buffelen. Volwassen zijn​:clap:t2::raised_hands:t2::+1:t2:

6 likes