Dankjewel het is nu gewoon heel rustig aan doen dan. Wil direct zoveel alweer haha.
Ik voel me echt zo dom hè… heb bij Bauhaus een handdoekhouder gekocht voor in de badkamer samen met montage spul zodat ik niet hoef te boren maar de “beschrijving” van die lijm is zo onduidelijk! Kan ook nergens op internet vinden hoe ik het gebruik.
Ik ging net met een vriendin uit eten nog voor mijn verjaardag. Mijn favo sushi tent is weg maar goed genoeg andere tenten, dus zij had ergens gereserveerd. We hebben gewoon de helft van ons eten niet gehad
Nu ben ik niet aan het verhongeren of zo, maar zoveel lekkere dingen die we hadden besteld zijn gewoon niet op tafel gekomen.
Wow moest opeens denken aan het gevoel van een losse tand in je mond wanneer je aan het wisselen bent. Dat was echt vreselijk zeg, dan hing die nog aan zo’n draadje los en als je hem dan eruit durfde te trekken voelde je zo’n bloedend gat in je mond.
Misschien een paar maanden eentje huren via swapfiets ofzo en kijken hoe het bevalt?
Meestal even beide kanten aanbrengen, even wachten en dan op elkaar drukken.
Het zit in een zakje waar ik in moet knijpen en dan zou het naar de bovenkant van het zakje moeten gaan maar er is geen opening ofzo?
Of ben ik nou echt zo dom? Haha
Nou wie weet mag je het over 40 jaar weer meemaken.
Kan je niet met het fietsplan van je werk de fiets kopen?
Dit lijkt mij 2 componentelijm waarbij uitgelegd wordt hoe je het moet mixen.
Ik ben op vakantie en liep met een groepje een plein op.
Zij: Oh kijk die kogelgaten! Hier is vast iets gebeurd tijdens de burgeroorlog!
Ik: Wow! Volgens mij is hier een Evanescence videoclip opgenomen!
Mijn kijkt expeditie Robinson terug en ik kijk half mee. Maar wat een vervelende mannen doen er mee. Omg. Die Rob en dove man zijn toch niet serieus?!!!
De laatste twee weken voelen echt emotioneel een jaar. Ik heb maar even valeriaan en een kamillethee genomen om even te kunnen ontspannen
Ik kan niet meer zonder. Het is luxe maar voor mij is het het waard.
Ik las net een artikel van de NOS waarin het consistent over ‘vrouwen en transpersonen’ ging?? Heb gelijk gemaild, benieuwd of ik wat terughoor
Pffff ik wordt dit jaar als het goed is eindelijk geopereerd, wacht al meer dan een half jaar.
Ik moet morgen naar mijn werk lopen (de helft ook met mijn kapotte fiets met platte band) en zo geen zin in.
Zo irritant dit! Zo moe zijn, maar al 2 uur lang naar het plafond liggen staren en niet in slaap kunnen komen. Om 5:15 gaat de wekker alweer, dat idee helpt ook niet mee…
Misschien helpt het als je niet dr enige bent. Same here en de wekker gaat om 6:20
Yep, tranen met tuiten