Een collega van mij typt in capslock en dan óók nog met punten tussen de letters als ze een woord wil benadrukken op whatsapp. H.E.E.L. O.V.E.R.D.R.E.V.E.N.
Er zijn ook mensen die geen ei kunnen koken en dat is gewoon een ei in warm water gooien dus niks verbaast me meer hoor haha. Maar een hele grote markt zal het wel niet zijn.
En wat in de fakking world is dat voor gerecht omg hahahhaa gatverdamme
Dat is toch ook echt teveel moeite? Bij mij gaat ie op m’n telefoon iig dan telkens van hoofdletters af bij elke punt ain’t nobody got time for that.
Maar wat is een smeer beweging. Ik heb meer uitleg nodig
Ik heb echt zo veel zin om hele nacht te dansen.
Ik moest ook even denken, maar volgens mij gaat vitamine C verloren bij verhitting.
Veel Amerikanen zetten thee door een mok water op te warmen in de magnetron en daar dan een theezakje in te doen 🥲
Zelfs als niet-theedrinker vind ik dit schandalig.
Lauren Norris
Over 100 dagen is het kerst, kan niet wachten
Ohhh, eindelijk weer gourmetten en Vienetta als toetje
Ik wil nu al gourmetten
Ik heb geen leuk weekend gehad en nu voel ik me daar heel ontevreden en onvoldaan over. Nu heb ik heel erg de behoefte om deze avond nog leuk te maken en het weekend goed af te sluiten, maar ik heb het idee dat niets volstaat/mij dat gevoel gaat geven.
Vermoeiend dit.
Deze is heel vies ook
Ja wat maakt het uit welke hittebron je water laat koken?
Hate to break it to you maar over 100 dagen is kerst alweer voorbij
Blegh, ik hou er écht niet van om in een vreemd land/stad in het donker alleen over straat te moeten. Heb er een uur over gedaan om thuis te komen en ben nu zo blij dat ik weer in m’n hotel ben. Pfff heb echt een veel te hoge hartslag. Nu maar even lekker uitgebreid douchen en lekker in bed kruipen.