Wat je even kwijt wil #54

De uren dat je wakker ligt besteed je in elk geval goed.:wink: Wakker liggen is sowieso heel irritant, helemaal wanneer er ook een wekker gaat.

Op maandagochtend voel ik me echt altijd 10 punten minder happy dan op een andere willekeurige ochtend. Pfff
 The struggle is real

2 likes

Bluh geen zin in werken. Wil mijn nieuw bedachte droom beleven en dat is schapen hebben en van hun wol mooie kleedjes maken en daarvan leven.

Maar omdat ooit te bereiken moet ik nu werken, zodat ik een boerderij kan kopen, schapen kopen, en leren wol maken etc en breien.

1 like

Gister zei mijn band: Pang! Ik had gehoopt om vandaag naar mijn vaste fietsenmaker te gaan, maar die is dicht vandaag :frowning: Twijfel of ik naar een ander ga of de fiets morgenochtend maar langs ga voor ik naar mijn werk ga. In principe kan ik wat ik moet doen lopend doen.

En het was gisteravond iets te gezellig. Jammer dat ik vandaag op tijd bij de psycholoog moet zijn. :sweat_smile:

Ik had heel handig een meeting voor vanochtend 08:30 ingepland (was ik dronken of zo toen ik dit voorstelde) En ja hoor ik had mij verslapen.

Ik schrok om 08:20 uur wakker, ik als een gek de douche ingerend, douchen, wat fatsoenlijks aan de bovenkant aantrekken, laptop aanknallen, koffie zetten en om 08:30 zat ik netjes achter zoom :joy:

Nu maar even rustig omkleden en de dag nog een keer beginnen😂

18 likes

Gefeliciteerd <3

1 like

Huh liet vorige week een noodvulling zetten, ik gisteren assistente mailtje gestuurd wat het nou eigenlijk gaat kosten krijg ik terug: De nota van 14 september is niks voor gerekend.

:face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ik heb vakantie dus ik ga zo naar de supermarkt lopen omdat ik taart wil als ontbijt.

19 likes

Ik vind dit ook zo moeilijk! Het lijkt wel alsof niemand beseft dat het voor veel allemaal net zo lastig is om terug te gaan naar het oude normaal, net zoals dat het 1,5 jaar geleden ook lastig was om te schakelen naar het nieuwe normaal. Ik moet vanaf volgende week ook weer fulltime naar kantoor en zie daar zo tegenop. De afgelopen maanden kon ik het zelf bepalen en ging ik soms 3 middagen per week, maar nu is het gewoon weer elke dag 9 tot 18:00 đŸ„Č Ik denk echt dat meer dan 50% hier last van gaat hebben, helemaal omdat het relatief abrupt is.

5 likes

Het gaat voor iedereen weer wennen en lastig zijn. Ik ben zelf gewisseld van baan dus alles meteen nieuw. Nu deels nog thuis deels kantoor dus wel fijne afwisseling en blijft hopelijk ook zo.
En privé gaat ook lopen maar denk dat belangrijk is om ook tijd voor jezelf vrij te houden en in te plannen. Niet teveel alles tegelijk willen doen.

Ik vind het ook echt raar dat bedrijven nu gaan beslissen dat je weer volledig naar kantoor moet, terwijl dat helemaal niet de intentie is van de overheid volgens mij, met die nieuwe slogan. Het is 1,5 jaar ook goed gegaan met thuiswerken, waarom dan nu weer zo krampachtig terug naar ‘het oude normaal’.

Denk dat het ook beter werkt als je 50/50 doet.

7 likes

Bij een vriend van me heeft het bedrijf besloten om altijd 50/50 te blijven doen qua thuis en op locatie werken! Hebben allemaal een thuiswerk contract moeten ondertekenen ook. Bij hen ben je de ene week 2 dagen thuis en 3 dagen op kantoor en de volgende week dan andersom.

Wat ik even kwijt wilde; maandag is dit hele schooljaar mijn vrije dag en echt BESTE KEUZE OOIT!! Dinsdag is dus altijd mijn eerste werkdag en dan heb ik enkel mentoruur (om 1 uur ook pas) + vakgroep vergadering daarna. Kan op dinsdag dus ook lekker rustig wat later beginnen, beetje dingen regelen op m’n laptop en niet meteen een volle lesdag met klas voor m’n neus vroeg in de ochtend.

20 likes

Ik ben echt dom, vanmorgen met een slaapkop en een jankend kind mijn medicatie gepakt heb ik dus perongeluk Slaapmedicatie gepakt. :roll_eyes::sob:
En ik wilde echt een productieve dag hrbben vandaag. Godver

4 likes

Ik heb voor m’n gevoel de hele nacht keihard liggen huilen (in mijn droom dan), het was zo verdrietig en ik werd ook huilend wakker :pensive: Hopelijk word ik vandaag nog een beetje opgevrolijkt.

3 likes

Dat is bij ons ook inderdaad de bedoeling “hybriede werken” echter ben ik secretaresse en willen ze dat wij wel volledig aanwezig zijn. Helaas

Ik zit vandaag op cursus, maar ik sluit aan bij 1 onderwerp. Nu zijn ze nog niet toe aan het onderwerp. Zou eerst om half 10 beginnen, maar toen ik inlogde zou het nog minimaal 1 uur duren. Logde ik net ook weer in, zijn ze er nog niet aan begonnen. Ben ik blij dat ik besloten heb hem digitaal te volgen en niet in de klas. Anders zat ik daar voor nop.

Ik ging net zwemmen en was helemaal dood toen ik uit het water kwam, liep naar het kleedhokje denkend van ‘niemand heeft het zo zwaar als ik deze maandag ochtend’.

Maar toen zag ik het babyzwemmen in het warme bad en daar stond een vader in het water die met uitgestrekte armen een baby vasthield wiens rug helemaal onder de kaka zat, dus dat relativeerde de boel wel.

84 likes

Er is niemand op kantoor, zit ik hier een fatsoenlijke net niet helemaal comfortabele outfit voor niks :triumph:
Morgen weer in joggings pak. Joe.

3 likes

Ga zo naar een verjaardag waar ik echt 0,0 zin in heb, maar is echt een verplicht nummertje
 Ik blijf maar even wat is een goed excuus om weer weg te gaan? :sweat_smile:

2 likes

Oja, secretaresses mogen dat soort dingen bijna nooit, echt belachelijk. Lijkt me nu dat er wel bewezen is dat secretaresses ook prima thuis kunnen werken.

2 likes