Wat je even kwijt wil #54

Heb je een hond? Dat is altijd mijn excuus anders is de hond zo lang alleen, hij moet uit, heeft honger.

En anders dat je gewoon nog wat te doen hebt.
Sporten, pakketje wordt geleverd. Je moet nog wat voor werk/school etc doen.

Edit: eigenlijk hoef je geen verantwoording te geven.

1 like

Eerste werkdag na vakantie en zo geen zin. Inbox is wel redelijk OK maar lijkt wel alsof alles wat ik voor m’n vakantie had aangegeven wat moest gebeuren niet gedaan is :roll_eyes:. En ook best wel alleen zo thuis (na 3 weken samen met m’n moeder. Dat heeft ook zo z’n frustraties op een gegeven moment maar wel gezellig)

Ja vroeg ik me ook af? De meeste mensen werken toch, al dan niet thuis.

De bejaarde die ook om 8 bij de Appie voor de deur staat voor de weekboodschappen.

1 like

Hahahha ik heb dat met hoofdpijn hahahaha

4 likes

Je hebt gelijk. Ik kom al wat bot over omdat ze in mijn irritatiezone is dus wou met een smoes weg kunnen. Maar de reden doet er niet toe, als ik weg wil ga ik weg!

2 likes

Schoonloeder. Die verwacht wel dat iedereen de middag vrij neemt van het werken :sweat_smile:

2 likes

Wat vervelend dat je je zo voelt. Bij mij is de overgang niet zo groot. Of eigenlijk is er geen overgang. Ons bedrijf heeft een enquĂȘte gehouden en daaruit bleek dat veel mensen zowel thuis als op kantoor wilden werken. Dus dat wordt nu de norm. Ik bepaal zelf wanneer ik naar kantoor ga, dus ik vind dit helemaal prima. Kan je dit niet met je leidinggevende bespreken? Wellicht zijn er meer mensen die zich zo voelen en/of kunnen ze kijken of je ook nog deels thuis kan blijven werken. Als het goed ging met het bedrijf toen iedereen thuis werkten, staan ze daar wellicht wel voor open.
En heb je nog vakantie- of verlofdagen? Misschien kan je in de komende drie maanden zo nu en dan een dag vrij nemen. Op maandag of vrijdag zodat je een langer weekend hebt of op woensdag zodat je week door de midden breekt. Sterkte in ieder geval!

ja gewoon zeggen moet nog wat doen voor werk hajjjjj
raar moment om je verjaardag te vieren toch, dan kun je dat verwachten

iemand had laatst deze huisnummerbordjes gepost:

en nu ben ik helemaal aan het zoeken naar veel te dure bordjes en een nieuwe voordeur waar die cute bij past alsof ik van geld gemaakt ben

2 likes

Ja echt irritant. Mijn baas geeft aan dat 3 dagen per week ook prima is, maar ze wilt wel 2 secretaresses per dag en 1x per week 3 per dag. Uitkomst js dat we dan alsnog 4 a 5 dagen aanwezig zijn.

1 like

Whaha ik ging net ff naar een AH in een totaal andere stad dan waar ik zelf woon, en toen zag ik ineens een oud-collega. Ben abrupt omgedraaid en half gerend naar de zelfscans. Hoop zo dat hij het niet zag, want het was echt een pure paniek-actie :joy: Waarom ben ik zo. Hij was niet eens stom ofzo

5 likes

Oja, want God forbid dat iemand een keer even zelf een bezoeker op moet halen of iets van de printer pakken :roll_eyes:

Gefeliciteerd! Probeer die twee te negeren en maak er een fijne dag van :birthday:

2 likes

Ik heb afgelopen weekend 3 dagen voor pampus gelegen omdat ik 3 dagen op kantoir ben geweest. Ooit ging ik 5 dagen, nu lijkt dat ondenkbaar😭

Wat de hell ik word nu pas wakker, en ik voel me best vertiefd. Not sure if door het lange slapen of juist dat ik lang geslapen heb omdat ik niet fit ben

3 likes

Ik las verliefd.

18 likes

Het is tijd voor een home made after eight latte.

6 likes

Dit klinkt nog onsmakelijker dan een pumpkin spice latte :sick:

16 likes

Hou je mond jij eet witte kaas.

3 likes

Ohhhhh lekker, welke smaakjes gebruik je? Gewoon 1:1 mint en choco?