Wat je even kwijt wil #54

Ik ga zo aan de chai latte, want ik ben basic

1 like

Ik heb mint siroop en die doe ik bij de melk in mn opschuimer. En dan chocolade siroop ( van dat dikkere spul) in mn glas. En dan daar de koffie op en dan die melkschuim erbij

7 likes

Jij bent van alle markten thuis, Koffies, kleding maken. Zit ik aan m’n nescafĆ© zakjes met een zak stof maar geen naaimachine.

1 like

Ik overweeg om een werkafafspraak van 4 uur af te zeggen omdat ik mij echt helemaal niet lekker voel. Het is al de tweede keer dat de afspraak verzet moet worden en het is met een extern iemand. Vind het super lullig zo vlak van tevoren, maar ik heb sinds een half uur echt enorme hoofdpijn en ik heb echt het idee dat ik op bed moet gaan liggen.

Pff de revalidatie is niet gemakkelijk zeg. Ook al doe ik dan maar 1 ding per dag.

Net ben ik even met de rollator naar buiten geweest. Helemaal overprikkeld en moe en direct op bed gegaan daarna. Ze hadden al gewaarschuwd hiervoor, maar het valt toch tegen.

20 likes

Ik verheug me op de nachtdienst van mijn vriend. Even avondje voor mezelf met mijn eigen programma’s zonder bijkomend commentaar of doorheen gelul. :ok_hand:

3 likes

Goorlap!!

1 like

Ik denk dat je nooit van te voren precies kan inschatten hoe dit je af zal gaan, ook omdat je gewoon heel graag veel vooruitgang wilt boeken, sneller dan vaak mogelijk/realistisch is. Maar knap dat je even naar buiten bent geweest. :kissing_heart:

1 like

Holy shit ik zie nu via mijn horloge dat ik ook bijna 16u heb geslapen. Is goed meid :thumbsup:

1 like

Nou wat een verjaardag was dit. Hele discussies over het corona vaccin en iemand is van de trap gedonderd. Dat ik blij ben om weer thuis te zijn is een understatement!

4 likes

Ik werk samen thuis met mijn vriend en hij is echt te veel in meetings. :sob: Ik moet ook de hele tijd thee voor ons zetten en dit is veel te serieus.

1 like

Ik mag deze week langs komen voor een studio’tje. Het is heel klein (moet Tiny house inspiratie op gaan doen) maar de locatie is echt helemaal top en in mijn eentje is dat denk ik toch belangrijker :sweat_smile:

23 likes

Yeeees i got the job back, kom maar door met die dubbel betaalde zondagen. Beetje jammer alleen dat precies deze week al mn collegegeld wordt afgeschreven :sweat_smile:

13 likes

Ik heb gisteren een buikgriep gefaket om onder een vervelende familie verjaardag uit te komen, en drie keer raden wie vandaag buikgriep heeft :triumph: karma is a bitch

6 likes

Ik vind het soms zo lastig om te bepalen waar ik behoefte aan heb (of juist niet). Soms is het glashelder, maar soms ook echt totaal niet.

2 likes

Ik zou eigenlijk gaat sporten maar heb een beetje buikpijn en ugh dus in plaats daarvan ga ik nu pizza halen en kokoskruidnoten :relaxed: Lijkt me een veel beter alternatief

15 likes

Omg hoe weet je dat? Ik heb nog steeds geen mail gehad

Toen ik in studielink die incasso ging machtigen stond er daarna dat het iets van 22/23/24 sept afgeschreven ging worden van wat ik me herinner. Probeer het nu weer te zoeken maar zie het niet zo snel meer staan

Ik kon mijn auto net niet vinden in de parkeergarage. Ik heb een paar rondjes gelopen op verschillende etages en toen herinnerde ik me weer dat ik vanochtend mijn auto heb omgeruild voor een leenauti. Het is zeker maandag🄲

15 likes

Hahhaha ooh dit heb ik ook wel eens gehad. Had toen nog een andere auto ook, een zwarte Volkswagen Polo waarvan er dus 100en in een garage staan hahah hoop nog altijd dat ze me niet op de camerabeelden als een kip zonder kop hebben zien rondlopen totdat ik na ik denk wel 15 min. ofzo mijn auto eindelijk had gevonden. Nu maak ik altijd een foto van de plek hahah al heb ik nu een wat meer herkenbare auto.

2 likes