Wat je even kwijt wil #54

Ik heb de 27e in mijn agenda staan @luzarl

1 like

Wat leuk! Ik dacht heel even dat je zelf in een tiny house ging wonen. Voor inspiratie, kijk naar living big in a tiny house op YouTube, is echt fantastisch!

2 likes

Beste kanaal op YT. Alleen al het intromuziekje en de altijd positieve Bryce.

1 like

Haha ga ik doen. Heb ook al wat ideetjes op pinterest opgeslagen :slight_smile:

2 likes

Ja echt zo gaaf hè! Echt mooie filmpjes maken ze. Ben ook altijd een beetje jaloers op wat er mogelijk is in sommige landen qua wetgeving en ruimte. In Nederland is het zo moeilijk allemaal. Ik blijf rustig door sparen en hopen dat er een project komt in mijn omgeving.

2 likes

Ik heb vandaag weer de beste nachos ooit gegeten in Barcelona. Eindelijk. Omg.

35 likes

Ik krijg morgen gewoon de sleutels van m’n huis :house:.

53 likes

Deze week ga ik echt omvallen van drukte, evenementen, verplichtingen, maar over het algemeen geen vervelende. Vandaag mijn diploma mogen ophalen. Zit alleen in een periode waarin ik alles aan mezelf lelijk vind en heb nu een foto gepost op social media waar ik echt al 50 x op heb ingezoomd. Wat doe ik mezelf aan :sweat_smile:

9 likes

Ik heb die droom laten varen, tenzij ik een man tegenkom die dat ook wil. :smile:

Ik kwam net iemand tegen buiten, die ik toen ik 3 was (ongeveer 20 jaar geleden) ergens eens gezien heb (diegene was een paar jaar ouder), en deze persoon wist gewoon mijn naam nog??? Bizar dit.

1 like

Och kiendj ik wilde dat ik zo mooi op foto’s kon staan zoals jij. :kissing_heart: En super knap gedaan!

3 likes

Neee hou op hoor! Je staat er hartstikke goed op :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wat heftig zeg, dikke knuffel voor jou!

2 likes

Dankjewel :heart: het is nu gewoon heel rustig aan doen dan. Wil direct zoveel alweer haha.

Ik voel me echt zo dom hè… heb bij Bauhaus een handdoekhouder gekocht voor in de badkamer samen met montage spul zodat ik niet hoef te boren maar de “beschrijving” van die lijm is zo onduidelijk! Kan ook nergens op internet vinden hoe ik het gebruik.

Ik ging net met een vriendin uit eten nog voor mijn verjaardag. Mijn favo sushi tent is weg :sob: maar goed genoeg andere tenten, dus zij had ergens gereserveerd. We hebben gewoon de helft van ons eten niet gehad :scream: Nu ben ik niet aan het verhongeren of zo, maar zoveel lekkere dingen die we hadden besteld zijn gewoon niet op tafel gekomen.

Wow moest opeens denken aan het gevoel van een losse tand in je mond wanneer je aan het wisselen bent. Dat was echt vreselijk zeg, dan hing die nog aan zo’n draadje los en als je hem dan eruit durfde te trekken voelde je zo’n bloedend gat in je mond. :weary:

6 likes

Misschien een paar maanden eentje huren via swapfiets ofzo en kijken hoe het bevalt?

2 likes

Meestal even beide kanten aanbrengen, even wachten en dan op elkaar drukken.

1 like

Het zit in een zakje waar ik in moet knijpen en dan zou het naar de bovenkant van het zakje moeten gaan maar er is geen opening ofzo?

Of ben ik nou echt zo dom? Haha