Nou wie weet mag je het over 40 jaar weer meemaken.
Kan je niet met het fietsplan van je werk de fiets kopen?
Dit lijkt mij 2 componentelijm waarbij uitgelegd wordt hoe je het moet mixen.
Ik ben op vakantie en liep met een groepje een plein op.
Zij: Oh kijk die kogelgaten! Hier is vast iets gebeurd tijdens de burgeroorlog!
Ik: Wow! Volgens mij is hier een Evanescence videoclip opgenomen!
Mijn kijkt expeditie Robinson terug en ik kijk half mee. Maar wat een vervelende mannen doen er mee. Omg. Die Rob en dove man zijn toch niet serieus?!!!
De laatste twee weken voelen echt emotioneel een jaar. Ik heb maar even valeriaan en een kamillethee genomen om even te kunnen ontspannen
Ik kan niet meer zonder. Het is luxe maar voor mij is het het waard.
Ik las net een artikel van de NOS waarin het consistent over ‘vrouwen en transpersonen’ ging?? Heb gelijk gemaild, benieuwd of ik wat terughoor
Pffff ik wordt dit jaar als het goed is eindelijk geopereerd, wacht al meer dan een half jaar.
Ik moet morgen naar mijn werk lopen (de helft ook met mijn kapotte fiets met platte band) en zo geen zin in.
Zo irritant dit! Zo moe zijn, maar al 2 uur lang naar het plafond liggen staren en niet in slaap kunnen komen. Om 5:15 gaat de wekker alweer, dat idee helpt ook niet mee…
Misschien helpt het als je niet dr enige bent. Same here en de wekker gaat om 6:20
Yep, tranen met tuiten
Ja hier ook. Het was weer volle maan zeker? Dan slaap ik altijd slecht
Klaagbaas boven baas.
Ik ben zo gefrustreerd moet echt even dingen kunnen kapot slaan of uit mijn dak kunnen gaan op harde muziek in plaats van kalm voor de klas staan.
Toevallig wel. Ik zag hem omdat ik rond 4:00 niet meer kon slapen
Zo herkenbaar. Ik denk dat dit ook wel deels de reden was van mijn burnout… Omdat ik van 0 reistijd naar 15 uur reistijd ging, terwijl ik enkel werk achter een laptopje en het al zonder problemen thuis ging.
Ik ben bijna verhuist en mijn buren zijn allemaal zo enorm lief. Ze hebben allemaal een keertje mee geholpen of kwamen me groeten. Het is een voornamelijk ouderen flat en deze mensen hebben echt prachtige verhalen over vroeger. Dus kan niet wachten om bij ze koffie te gaan drinken
Als ik uitadem zie je mijn adem, zo koud is het nu buiten. ik wil nog geen herfst
Ik denk dat ik mijn zomerwerkjas weer eens op moet zoeken (is ook een winterjas). Heb vanaf mei/juni tot nu in een werkhesje rondgelopen.