Ik wil ook nog weekend
Gisteren zoān fijne dag gehad bij papa en mama in de tuin met familie . Gelukkig ook gekozen om gisteren mān verjaardag te vieren ipv vandaag want het is echt verschrikkelijk weerā¦
Vandaag heeft 's ochtends vroeg op mijn telefoon scrollen grote problemen kunnen voorkomen. En het heeft mijn ochtend verpest.
Vind het vooral irritant dat zoān ochtend de rest van de dag kan bepalen, maar ik ga dat niet laten gebeuren. Ondanks dat de dag begint met regen en ik eigenlijk al super geĆÆrriteerd ben.
Huh ik ging gisteravond slapen en toen ik net wakker werd was 't ineens oktober?
Ik heb al gesport, gedoucht en zit nu mijn nagels te lakken voor ik zo ga werken. WHO AM I
Vandaag weer mijn eerste dag na de vakantie. Er zijn in de tussentijd alleen twee collegaās weggegaan (veel mensen doen dit werk maar kort) en ik ben echt veelste snel gehecht aan mensen dus een beetje meh allemaal .
Ik heb vandaag vakantie, als ik naar buiten kijk ga ik liever werken
Wat zou het soms fijn zijn als dieren konden praten.
I feel you! Heb precies hetzelfde. Wat een weerā¦
Doe ik een keer in mān badjas de deur open met just out of bed look omdat mān pakketje al bezorgd werd, is het ineens een knappe mannelijke bezorger ipv de vrouw die hier normaal bezorgt. Het is weer maandag hoorš
Ik heb open schoenen aan maar het is hier best fris dus heb mega koude tenenā¦
Ik werk bij een gemeente en hier is ook echt niks te doen
Ik ben āvoor de 2e keer mijn rijbewijs verlengenā jaar oud. š„²
(niet jarig nu hoor, wel net op het gemeentehuis geweest )
that girl
Mn lichaam kan echt steeds moeilijker met met muggensteken omgaan. Ik krijg er warme harde schijven van 10cm doosnede van en er komt troep uit de wondjes. Maar het is nu zo ver dat oudere steken ook weer gaan jeuken als ik opnieuw ergens anders ben gestoken
Ik ben morgen jarig maar ik heb me nog nooit zo⦠on-jarig gevoeld (ja nu al, haha). Ik vier het niet want geen zin zonder mama, maar nu denk ik wel ja tsja en nu?
Ik ging gisteren bij mijn oma op bezoek en ben nu 6 weken zwanger. Mijn oma; zo je kan al goed zien dat je zwanger bent! Thanks omaš
Huh het luchtalarm gaat hier af⦠kan er niets over vinden online
Hier ook! Utrecht
Hier ook het luchtalarm (ook Utrecht). Wel meteen ramen gesloten dus die reclame van tien jaar geleden werkt wel!! Maar het is nu alweer voorbij.