Wat je even kwijt wil #54

Ik ben bij m’n opa en oma en we eten…

:grimacing::sob:

32 likes

en dan zeker met deze boiiz erdoorheen geroerd

image

:joy:

12 likes

Ik dacht ik ga even in mn kloffie en mn brakke bek wat yogurt halen voor morgen.
Nouu kom gelijk iedereen tegen. Inclusief een gast van mn middelbareschool die helemaal mn snap of mn nummer wou. Nein danke.

8 likes

Er is echt niemand op de wereld die me meer irriteert dan Sander Schimmelpennick. Hij maakt twitteraars ook altijd belachelijk maar baseert zijn hele levensvisie op een tweetje. Ook wel een grote bek voor iemand die geld verdient aan een ‘snoepje van de week’ rubriek in een podcast

7 likes

Gratis op te halen

Misschien wat voor een arm gezinnetje

Ik ben geen Volkskrant abonnee of een aantrekkelijke vrouw dus please vertel me wat het grootste taboe is.

Anders zal ik er nooit achterkomen.

3 likes

-screenshots verwijderd door moderator, zie huisregels-

1 like

Afgezien van alle onzin die hij uitkraamt, hij lijkt ook nog te suggereren dat Sylvana Simons nog steeds een relatie heeft met Roland Kahn, terwijl dat toch ook al even geleden is. Onzinnige mening geven maar dan moet je wel dit soort dingen goed hebben. (En het woord horeca-pandje, als of het over een poppenhuis gaat.) Plus de rest.

2 likes

Veel plezier met je culinaire avontuur!! Hier is een generatie groot op geworden :pray: (ik)

3 likes

Ik zit als een hyena steeds de buurt app te checken want iemand geeft een super mooie servies set weg en ik heb snel gereageerd maar nu is die persoon nog niet online geweest!!! :sparkles: manifesting :sparkles: het servies

19 likes

Ik vraag me bij hem soms echt af of hij überhaupt vrouwen in zijn omgeving heeft met wie hij meer dan 140 tekens uitwisselt. Vermoedelijk zal z’n Scandinavische vriendin in elk geval niet al z’n columns en rare gedachtekronkels over vrouwen lezen. Vind hem op dit vlak zo wereldvreemd overkomen vergeleken met de mannen die ik ken.

9 likes

Nou forum doe je werk

Je screenshots zijn verwijderd. Zie de huisregels.

5 likes

Ik heb de huisregels gelezen maar kan niet vinden op welke grond mijn screenshots verwijderd zijn. Kan je 't toelichten?

Content van achter een paywall gratis verspreiden mag niet. Anders verdient Sander al helemaal niets meer :frowning_face:

Of nja, ben geen mod, maar gok dat dat het is

1 like

@Kusjessoldaat dit klopt inderdaad.

Oh ik dacht al zoiets maar kon dat deel niet vinden

Het staat hier:

We zijn ermee bezig om deze updates ook door te plaatsen in de huisregels! Tot dan zijn ze makkelijker te vinden door in de subcategorie ‘forum’ te kijken.

1 like

Ik weet dat allerhande al eens een broodje kaas oid gedeeld had als “recept”.
Ze hebben een nieuw dieptepunt

3 likes

Ik wacht met smacht op de cola met een schijfje citroen en ijsklontjes.

6 likes