Wat je even kwijt wil #54

Holy fuck, ik was gister enorm verbrand op mijn onderbenen en ze zijn ook helemaal opgezet met vocht (geen blaren) en wilde net toch even in bad gaan want ik ben inmiddels op vakantie. Wat een hel, en wat een pijn holy fuck. Had het water al lauw maar tering. Maargoed ik lig đŸ„Č

Edit : 10 min later, weet nu waarom ik nooit in bad ga. Heb weer eens hyperventilatie en voel een paniekaanval opkomen. Echt ellende

4 likes

Ja dat! Het ging ook echt zo van “wow je haar” en toen die opmerking en ik wou doen alsof mijn internet eruit lag.

Was bij een vriendin een avondje, veel te laat naar huis (want wilde niemand teleurstellen door vroeg te gaan
), dus mega over mijn grenzen gegaan, huilend in de auto naar huis gereden (paniekaanval kunnen voorkomen) en nu huilend in bed en niet durven slapen.
Lekker bezig weer hoor

@negativ zo pijnlijk :frowning: flink aftersun smeren en misschien met een natte handdoek koelen?

@boemboem heel herkenbaar, knuffel :heart::heart::heart::heart:

3 likes

Ugh ben al 2 weken zo extreem duizelig en licht in mijn hoofd, word helemaal gek

Ik geloof dat ik afgelopen weekend zo ongeveer alle emoties wel gehad heb. Ook totaal niet uitgerust. Dat wordt me echt door vandaag heen slepen, ben ik bang.

Even een potje janken. Loop al weken met hele erge rug/nek/schouderpijn waardoor ik snachts al weken wakker lig. Dat in combi met kantoorbaan is echt rĂșk. Gister vaccinatie gehad en nu doet ĂĄlles me zeer, mn hele lichaam, super moe (was ik natuurlijk al van al die slapeloze nachten). Dit er bovenop is echt even de druppel. Mn lichaam doet me zoveel zeer en wil me eigenlijk gewoon ziekmelden maar schiet er niks mee op want op de bank zitten/liggen doet me ook pijn, echt gĂĄdverdamme :sob:

3 likes

ben heel benieuwd naar de nachtmerrie, vloog hij in zn zelfgebouwde vliegmachine rond door je dromen?

1 like

Ik heb gisterenavond laat nog koekjes gebakken en kan nu de hele ochtend aan niet anders denken dan aan zo’n koekje :drooling_face:. Maar eerst even een paar vergaderingen doorkomen zonder mijn mond vol te proppen :thumbsup:

4 likes

Supergoed van je! Had gehoopt dat ik hetzelfde kon zeggen, maar ben al begonnen aan Pringles

3 likes

Welke smaak

Naturel, dus moet zo toch de deur uit om BBQ te kopen

2 likes

Ik heb geen fietspomp dus af en toe laat ik mijn banden even oppompen bij de fietsenmaker (is toch gratis), wat een wereld van verschil is dat dan met fietsen als ze weer helemaal vol zijn. :heart:

Als ze maar niet denken heb je haar weer haha. Maar ik vind ook gewoon fijn om daar te laten doen want met fietspomp krijg ik ze nooit zo goed vol (ligt aan mij denk ik haha).

4 likes

vind zo’n spuit ding ook altijd heel cool om te gebruiken, net of je dan een mechanic bent

ik heb gister een heel leuk sollicitatiegesprek gehad en ik hoop 1000000 dat ik het geworden ben, maar hoor het ‘voor het einde van de week’
dit weerhoudt me er niet van om de hele dag mn mail te refreshen (al denk ik dat ze zouden bellen met de uitslag maar goed)
ik LOA mezelf een ongeluk vandaag

27 likes

Oh ik laat wel door de fietsenmaker zelf doen maar staat ook achter de balie dus mogen klanten ook niet aanraken haha.

1 like

3 likes

Ik weet niet wat het is met mij, elke euro die ik uitgeef doet ineens “pijn” en daar baal ik achteraf van
 Maar toch stug dingen blijven kopen en bestellen :joy::weary:

Groetjes, gierige Gerda in spé.

2 likes

‘Je gaat nu toch wel een tv kopen?’
Uhh nee ik heb al 16 jaar geen tv en dan houd ik voorlopig zo.

Waarom moet ik van mannen een tv en dan ook nog een extreem groot exemplaar? :roll_eyes:

7 likes

Ok, de pringles zijn op. Ga nu verder met de mcflurry van gisteravond. Mijn dochter heeft die niet helemaal opgegeten gisteren. Hopelijk is ze vergeten dat ze de mcflurry heeft bewaard als ze vanavond thuiskomt :grin:

2 likes

Zo fijn als problemen zichzelf oplossen. Zat net te twijfelen of ik de spijkerbroek die ik nu aanheb morgen nog een dagje aan kan of dat ie in de was moet.

Nu mors ik er koffie op :joy:

6 likes

Jaaaaa zo goed :partying_face::partying_face: Gefeliciteerd liefie!

1 like