Ik kom er net achter dat mijn favo kinderfilm op YT staat en heb tijdens het eerste liedje al zitten janken van nostalgie
Heb de VHS tape ook altijd bewaard.
Koop gwn die ene leuke eettafel die je wilde en fuck die tv
gewoon zeggen dat hij niet meer lekker was, raar rook ofzo
Wow ik ging een klantenservice van een telecombedrijf bellen en ik had iemand die me supergoed hielp en helemaal mee ging denken zodat ik lekker korting zou krijgen. Alles gefixt en straks nog een week lang zowel op mijn oude als nieuwe adres internet.
Hahaha wat moet je ook met een tv tegenwoordig? Er is niks op de zenders en alles kan je op je mobiel/tablet/laptop kijken.
Ik zou eigenlijk vandaag weer moeten werken (eerste dag na de vakantie) maar er komen bijna geen mails binnen dus ik ga lekker op de bank liggen onder een dekentje .
Kleffe broodjes van het benzinestation zijn zo lekker.
Huh wow waarom kan dat niet meer? (Heb al eeuwig geen studieboeken meer ge- of verkocht)
Alles wordt tegenwoordig via bol.com verkocht, vet slechte kwaliteit voor hoge prijzen door dropshipping, en dit goeie systeem schaffen ze af?
Een familielid van mij ligt op sterven Ik ben aan het werk, maar het is zó rustig dat het me geen afleiding geeft. Pff, ik ben zo onrustig, mijn hart klopt in mijn keel als ik een appje krijg of de telefoon gaat.
Dat lijkt me een hele nare situatie. Sterkte nu tijdens werken en daarna!
maarrrr die kun je ook op een pc monitor aansluiten. (Er vanuit gaan dat je geen dikke aardappel meer hebt) Dus TV is niet perse nodig!
Vanavond voor het eerst koorrepetitie. Ik ben al de hele dag zo blij en zenuwachtig als een kind.
Ik echt zo’n opruimwoede waarin ik alles wat in ons huis staat of ligt even door m’n handen wil laten gaan en weten wat we hebben en wat weg kan. Ik ben geen minimalist maar ik kan niet leven met het idee niet te weten wat ik allemaal heb.
Maar ik heb daar gewoon echt geen tijd voor, daar ben ik zo een week aan kwijt maar nu met kind veel langer en dan leef je dus zo lang in die troep.
Ik hoop dat we snel kunnen verhuizen want dan moet het wel. Ik word ook helemaal gek van alle spullen die bij het gemeubileerde huis zaten maar echt nutteloos of lelijk zijn (ja sorry wie gaat er klapstoeltjes gebruiken als eetstoelen) maar nu in de weg staan. Ik kan wel van alles wegdoen maar dan moet ik het betalen als we eruit gaan en dat ga ik natuurlijk ook niet doen. We hebben echt meer dan genoeg ruimte voor onze spullen maar door al die meubels niet.
Zo even een rant over spullen. Maar ik word er zo onrustig van.
Weet niet hoe lang het duurt voor je gaat verhuizen, maar is een opslag huren dan niet een idee als je er zo onrustig van wordt? Herkenbaar overigens die opruimwoede, toen wij gingen samenwonen wilde ik per see elke doos van mijn vriend opentrekken omdat ik niet tegen het idee kon dat er allemaal spullen in huis waren waarvan ik niet wist dat ze er waren.
Ja ik vind het heel duur voor alle extra spullen die we hebben, volgens mij minstens 100 euro per maand. Zelfs als die spullen dan weg zijn, zijn er nog kasten waar ik doorheen wil om even goed te sorteren enzo. En geen idee wanneer we verhuizen, we willen een koopwoning wat heel lastig kan worden, maar we kunnen ook net geluk hebben.
Dat kan inderdaad, daar had ik nog niet over nagedacht.
Aan de andere kant, als je dan geen TV hebt hoeven mensen ook niet naar jou te komen.
*doet tv weg *
Ik moest laatst mn kamer uit en ben echt drie dagen bezig geweest. Wat kan je veel verzamelen. Maar nu weet ik precies wat ik heb (2 koffers en 4 bigshoppers en nog wat schoenendozen) en dat is zoo fijn
Serieus? Niemand heeft een tv nodig trouwens dus moet je zelf weten, maar het scherm is toch veel mooier en groter om films etc op te kijken? En gamen idd.
Zou niemand dwingen een tv te nemen, want mot je lekker zelf weten maar dat het net zo chill kijkt op een laptop of tablet nou nee.
Ja heerlijk hè. Ik doe het normaal elk half jaar wel eens, maar nu hebben we ook veel babyspullen enzo en mijn kleding moet ook weer uitgezocht worden en de boekenkast kan ook wel uitgemest worden en de voorraadkast is een bende en aaaah. Maar ik vind het echt lastig om de tijd te vinden, ik heb gewoon niet zomaar ergens twee uurtjes om iets kleins aan te pakken.
Het kost ook zoveel tijd en de troep wordt tijdens het opruimen alleen maar erger! Kon Mari is fijn hoor tot er 35 boeken op je bed liggen