Haha ik kijk juist veel chiller op m’n laptop
Ik ook. Maar vooral omdat ik dan met een koptelefoon in mn eigen wereld zit. Als ik tv kijk ben ik zo snel afgeleid
Hahahah ja zoiets heb ik ook met een kennis. Die wil zich niet laten vaccineren, want het is experimentele onveilige troep etc. Ondertussen stopt hij wel alles in zijn neus dat door een onbekende Henkie zonder tanden wordt aangeboden
Mijn oma: “We gaan voor mijn verjaardag naar een pannenkoekenrestaurant, dat lusten alle (achter) klein kinderen”
Blush:
Wtf hoofd, ik ging net mijn telefoon zoeken onder de autobank met… de flitser van mijn telefoon
Toe aan een weekje vakantie
Ja maar echt “is Fijn voor de kids” … Je hebt ook volwassen kleinkinderen oma
Ik vind het wel fijner. Zo’n groot scherm vind ik zelf rotter kijken. Bang dat ik alle details mis
Stel je hebt een kunstoog.
Normaal matchen ze die qua kleur aan je echte oog.
Zou je er ook voor kunnen kiezen om een andere kleur te doen?
Bv een groen oog of eentje met glittertjes erin?
Lijkt me echt lachen als je toch al een rot situatie hebt om deze nog op te vrolijken door een kunstoog qua kleur te kunnen bepalen
Ja volgens mij ben je daar vrij in!
Edit: al snap ik echt dat de meeste mensen juist zo min mogelijk aandacht op hun oogafwijking willen vestigen.
Of twee paar voor happy and sad days. Eenvregenboogeditie voor Pride.
Ik lig al 2,5 uur in bad voel me echt een gerimpelde rollade
Drie weken vakantie hebben is echt de hemel.
Iemand dichtbij ligt in het ziekenhuis en ik vind het altijd zo lastig om te bepalen hoe ik ‘moet’(van mezelf)/mag meeleven in zo’n soort situatie. Ben altijd bang dat ik opdringerig ben als ik hulp aan bied of de verkeerde dingen zeg of te veel of te weinig van me laat horen en ahhhh. Ik wil gewoon meeleven zonder al die twijfels.
Lik je ook het snot van je bovenlip af dan, of zuig je het zelfs uit je neus
We zijn vandaag met een boot naar allemaal eilandjes geweest, er was een open bar, dus 1x raden wie er nu zat is en verbrand
En ik heb het gevoel alsof ik nog steeds op de boot sta, maar dat kan ook komen door de wijn.
Ik heb net tijdens het koken gelijk alles al afgewassen en voel me nu helemaal volwassen terwijl ik op mijn ovenschotel wacht. Waarschijnlijk is dit een eenmalige actie en zit ik van de week weer het tot 2 uur na het eten uit te stellen.
Mijn vader net; “er komt straks een leuke film. Met Leem Neesie!”. Ik: “……”
Bedoelde hij Liam Neeson.
Ik heb ook vreselijke verhalen gehoord over die plek. Over bedorven gamba’s enzo. Een kindje bij mij in de straat noemt dat het “poeprestaurant” omdat haar familieleden tot twee keer toe diarree hadden nadat ze daar hadden gegeten
Ik ben er niet akkoord mee dat ik zojuist 3u heb verloren aan boodschappen doen, koken, eten en afwassen. M’n eten was wel lekker hoor, maar god het zou verboden moeten zijn om 2u daarvoor moeite te doen en het binnen een kwartier op hebben
Ja dit is echt waarom ik eigenlijk niet kook als ik in mijn eentje ben. Ik vind het alleen leuk als een ander er ook (zichtbaar) van kan genieten haha