Okee bewezen, manifesteren werkt niet helaas. Heb de baan niet gekregen
Uhg ik heb ovulatiepijn en ik ben ook misselijk. Ik heb weinig menstruatieklachten, maar meer ovulatieklachten.
Ik heb een kokosnoot aangeschaft voor mān vogel. Hij twijfelt alleen nog of hij er in gaat slapen⦠of toch niet.
Ik kijk The White Lotus op HBO en omfg deze mensen zijn zoooo frustrerend
Ik ga morgen eindelijk weer eens op vakantie. Heerlijk eens wat rust na meer dan 1,5 jaar Corona ellende. Ik heb ze in alle vormen gezien, op de SEH, cohort, ic, poli en dood. Ben er echt zo klaar mee. Hopelijk kunnen we wat bijkomen in Italiƫ. En dan in september er weer tegenaan. Verwachting is een influenza golf . Ik kan mij het ellendige winter van 2017/2018 nog herinneren. Niet normaal.
Is je leeftijd sgat, niet zozeer het water.
Ja ik kook dus meestal ook niet als ik alleen ben maar dan eet ik echt zooi en daar moet ik ook mee stoppen lol
Op Z Doc is nu een documentaire over de vagina en ben het net vanaf het begin aan het kijken maar het is zooo interessant en fijn om dit gewoon op tv te zien! Echt een aanrader om eens terug te kijken! En om half 10 komt een docu over de penis. Die plak ik er zo nog achteraan.
Mijn vuilnisbak zit vol maden. Het is toegestaan je hele vuilnisbak nu gewoon bij het grof vuil te zetten toch? š„²
Ik zou echt graag even een potje willen janken maar het lukt helaas nietā¦
Ja hoor, in de fik steken wil ook nog wel eens helpen! Een wasknijper tussen de deksel doen werkt wel, zorgen dat er altijd wat lucht in komt want daar houden ze niet van.
Oh goede tip thanks!! Oh man zie nu al op tegen het schoonmaken morgen
Zout erop strooien werkt ook goed, dan gaan ze dood
On it
Had vandaag een klein groepje en vrienden en familie op bezoek, ik ging koken en het was echt geweldig inspirerend om ze collectief te horen praten over de Afghanistan situatie en hoe het allemaal hun eigen schuld is want āze hadden zich toch gewoon kunnen verzetten tegen de Talibanā en āWij Nederlandersā weer met de gebakken peren zitten.
Ik kookte en stond zelf ook te koken. Van woede.
Heb meteen even laten weten hoe ik er over dacht maar niemand die me echt serieus nam, vond de hele avond echt verpest, mensen die zo denken wil ik eigenlijk niet eens in mān huis majaā¦dat ga je ook niet zeggen zonder als een hysterisch mens te klinken.
Volgende x een klein beetje vergif in het eten doen.
See what you did there
@nello goed dus om te doseren haha
Ja van de linker voet is een goeie tip, las al verhalen van mensen die ineens met links hard rem indrukten (waarom ga ik dat ook googlen) maar ik ga het rustig opbouwen
Komende donderdag is het de begrafenis van mijn opa en ik zou een brief voorlezen, maar ik krijg alsmaar meer schrik dat er geen woord gaat uitkomen door al mijn verdriet mijn zus gaat wel naast mij staan als back-up