Wat je even kwijt wil #54

Lief dat je er over nadenkt maar doe gewoon wat goed voelt! Gewoon leuke/lieve dingen appen, praktische en concrete dingen voorstellen en aangeven dat diegene zich nergens toe verplicht hoeft te voelen / niet hoeft te reageren etc :slight_smile: Momenteel heeft een vriend van me het zwaar omdat zijn zoontje in het ziekenhuis ligt en ik app om de dag en tot nu toe slaat hij alles af qua hulp maar benadrukt wel hoe fijn hij het vindt dat ik app en dingen voorstel! Dat is denk ik ook lief en goed om te doen. Je kan ook een kaartje sturen eventueel! :slightly_smiling_face:

3 likes

Ookal sta je er 10 minuten te snotteren en slikken, gewoon doen als je het graag wil doen. De emotie mag er zijn!

4 likes

Ik kan het tegenwoordig afleiden uit mijn AH Bonus Box aanbiedingen :roll_eyes: Die weten precies in welke week ze me korting op tampons/maandverband moeten aanbieden. Ik weet nog niet of ik er om moet lachen of huilen.

22 likes

Handig!!!

1 like

Ik heb net weer een beetje van de as van mijn moeder uitgestrooid in Kroatië, sinds dat ze is overleden (6 jaar geleden) stooi ik overal een beetje as van haar uit :black_heart:.

115 likes

In mijn auto zit er stukje waar je linkervoet op moet.

Zoiets:

Ik heb nog nooit per ongeluk met links iets willen doen, komt goed! Van koppeling naar een automaat is echt super makkelijk. Andersom is veel moeilijker :joy:

1 like

Wow ik zie nu idd op de foto’s dat mijn auto dat ook heeft haha!
Ja hè het zal vast meevallen. Andersom lijkt me echt de hel

1 like

Ik ben vandaag gewoon 2x ergens aangekomen en dat iemand toen zei “oh regende het onderweg?” En toen moest ik twee keer zeggen “nee m’n haar en gezicht zijn nat van het zweet”

Echt vies gadver. Was ook ineens helemaal buiten adem op een brug, kwam amper voorruit. Moest vorige week slijm ophoesten en sindsdien ben ik echt een vaatdoek qua conditie en als gevolg dus enorm bezweet :frowning:

2 likes

Kreeg net een melding van PostNL dat er een boete onderweg is voor te hard rijden. Weet alleen niet meer zo goed goed wie er reed die middag, mijn partner of ik. En waarom deed flitsmeister zijn werk niet? Hij slaapt nog en wil hem hier niet voor wakker maken, maar als ik reed is dit mijn eerste boete in de 10 jaar dat ik mijn rijbewijs heb. Scheelt dat het maar 6km te hard was buiten de bebouwde kom.

Jaa klopt, maar alleen foto van de auto zelf, maar niet van wie de bestuurder was. We waren die dag samen weg.

Wat een mooie gedachte dat ze dan overal aanwezig is, een echte vrouw van de wereld. :slight_smile:

Straks de Søstrene Grene, Casa, Xenos, Hema en Blokker leegkopen om de keuken te vullen. :woman_cook:

9 likes

Ik ben aan het kamperen en de tent 's ochtends open ritsen is toch wel één van de fijnste geluiden. :heart:

42 likes

Ja dat nostalgische rits geluid. Heerlijk

2 likes

Oh ik krijg altijd producten in de aanbieding die ik net de week ervoor al heb gekocht. Vind dat echt irritant en vraag me af of dat expres is of niet.

Heb je de sleutels al?

Ik ben echt altijd zo blij met mijn dagje vrij op woensdag, heerlijke week onderbreking om wat dingen voor mezelf te doen. Ga het missen als ik 36 uur ga werken haha.

2 likes

Aankomende dinsdag maar ik begin volgende week ook nog op mijn nieuwe werk dus nu zo veel mogelijk aankopen doen… :grinning:

4 likes

Ik las gister en net dingen over Happy Hippo en nu wil ik het

2 likes

Ik wou deze ochtend nuttig besteden, maar ik zit b&b vol liefde terug te kijken.

3 likes

Ben een half uur geleden uit bed gestapt en ik ben naar beneden gegaan en ergens ben ik mijn telefoon kwijtgeraakt en ben al 20 minuten aan het zoeken haha hoe krijgg ik het voor elkaar