Wat je even kwijt wil #54

Ben terug van vakantie! Ik heb zo erg genoten en ben zo erg uitgerust!! in 6 dagen 70 uur geslapen. Ik heb me in geen anderhalf jaar meer zo goed gevoeld als afgelopen week.
Nu thuis wel weer aan het hyperventileren, maar toch

57 likes

Ik wist niet wat Casa was, maar nu ik het heb opgezocht wil ik alles hebben😂 dat EARTH servies is echt zo mooi!

2 likes

Ik vind dat een goede besteding hoor, ik ben hetzelfde aan het doen. :joy:

Dit is het enige waar ik tot nu toe plezier uit haal met mijn verhuizing 🥲 Groetjes vanuit mijn nieuwe huis met oneindig veel dozen en gedemonteerd meubilair

5 likes

Het is jammer dat we niet in een HP-wereld wonen dat je met een toverspreuk alles kan monteren en demonteren. De monteerhel gaat hier pas volgende week zaterdag losbarsten als wat meubels worden afgeleverd.

@Doperwtje ja ze hebben soms leuke dingen. :slight_smile:

1 like

Ik postte vorige week precies hetzelfde! Echt heerlijk zo’n vrije woensdag. Kun je niet 4x9 gaan werken? Dat doe ik nu en vind het 100% meevallen!

1 like

ik heb er sinds gister ook al 5 op, wel de witte choco versie ipv de bruine

1 like

Ja ik denk dat ik rond die tijd even wat dingen ga uitproberen wat het beste voor mij werkt (:

Kun je bij de action kopen. mijn vriend haalt echt al bijna een jaar zijn happy hippo’s daar.

3 likes

Ik zie op onze camera’s dat medewerkers van de gemeentelijke groendienst (of hoe noem je dat) onder onze carport aan het schuilen zijn voor de regen. Er staat daar allemaal bouwmateriaal en hoewel ze niks verkeerd doen, voel ik me er niet gemakkelijk bij.

Ja klopt, het is denk ik meer het gevoel dat ik hier thuis zit en er drie vreemde mannen vlak voor de deur/op ons privé-terrein staan. Voel me daardoor niet op mijn gemak. Maar ze gaan nu weer aan het werk, dus hopelijk was het dit.

Ja idd, zou mijn eerste gedachte ook zijn

1 like

Nouja ze stonden daar wel prima volgens mij, want ze bleven lekker lang staan toen het al droog was en ze waren gezellig aan het kletsen. Maar tuurlijk begrijp ik dat het fijn is om even ergens te kunnen schuilen als het regent en je buiten moet werken, maar mij persoonlijk gaf het geen fijn gevoel.

Hmm oké, dat kan. Het heeft weinig te maken met specifiek deze mannen, als het andere vreemden waren die ineens hiervoor stonden terwijl het niet enorm hard regent/er geen calamiteit is, had ik hetzelfde gevoel gehad. Dat ligt vooral aan mijzelf en niet aan deze specifieke personen. Ik had het zelf fijner gevonden als ze even had aangebeld en het hadden laten weten. Nu kwam ik er zelf achter, terwijl ze daar al bijna een half uur stonden.

1 like

Had je je ook ongemakkelijk gevoelt als drie mannen in pak met een koffertje in de hand en duidelijk een goeie baan even onder je carpool zouden schuilen? Zou je je dan ook zorgen maken over het bouwmateriaal?

12 likes

Ja dan had ik mij net zo ongemakkelijk gevoeld.

Het is trouwens ook niet alsof ik mij enorm zorgen maak over het bouwmateriaal. Sorry als dat zo overkwam.

1 like

Ha, ik heb eens thee met koekjes gekregen toen ik tijdens een bui onder een carport aan het schuilen was voor de regen (als wielrenner nog wel, tuig van de richel!)

17 likes

Hahahaha ja ik zou ook denken ga maar n keer in de regen staan met je kutprivileges en de groendienst die al de hele dag buiten staat mag wel een koffie idd.

4 likes

Ik denk ook niet dat het een probleem is. Daarom geef ik ook aan dat het aan mij ligt en niet aan hen. Gevoel is (helaas) niet altijd rationeel. Ze staan nu weer onder de carport en door jullie posts ben ik er ook wat relaxter onder.

En ik zou ditzelfde gevoel bij ieder andere persoon ook hebben. De omschrijving van de personen was juist bedoeld om aan te geven dat ik begrijp dat ze iets zoeken om te schuilen tijdens hun werk.

3 likes

Heb je tijd om jezelf uit te dagen en ze een koffie te geven?

Misschien helpt het voor je gevoel als zij weten dat jij er bent, je ze even ontmoet voor de geruststelling en win win iedereen blij.

17 likes