Ik heb zin om uren lang op Pinterest te scrollen voor inspiratie om de slaapkamer een make over te geven en dan uiteindelijk er niks mee te doen omdat ik te lui ben. Of om compleet psycho te gaan en alles moet binnen een week gefixt zijn.
Ze zijn toevallig net opgehaald met het busje. Maar ik verwacht dat ze na de lunch nog wel terugkomen, dus misschien dan.
Extra punt erbij is dat een van de drie mannen mijn oude buurman is, waarmee de relatie niet heel goed was en waarvan wij veel overlast hebben gehad. Dus dat is wel een beetje een extra drempel voor mij (beetje sociale onhandigheid van mij, I guess).
Lekker janken in de auto omdat ik een vrachtwagen met varkens zag op weg naar de slacht. Verder ben ik emotioneel heel stabiel
Dit doe ik ook al jaren, vind het zo sneu voor die dieren
Ik ben de laatste tijd obsessed met rijste pap haha. Zo lekker.
Spannend ik heb een klacht ingediend tegen de woningbouw omdat ze mij met deze lekkage ellende hebben laten zitten. Inmiddels ook foto’s van de ergste plekken want moest voor die klachtenformulier.
Ben benieuwd wat de uitspraak gaat worden. Heb ook bewijs erbij gestuurd dat ze 6 april hier al zijn geweest en dus ook wisten dat dit probleem er was.
(Foto’s lijken door de flits minder erg haha)
Gaaaadverdmme er zitten allemaal kleine beestjes in de suiker?
Ik ga morgen meteen naar de action haha
Dat had ik eerst ook, maar volgens mij leert het algoritme vrij snel omdat je vervolgens de aanbiedingen moet selecteren. Al blijft het hit or miss. Vind het in dit geval alleen een beetje suf omdat ik bewust niet zo’n menstruatietracker heb omdat ik dat te privacy-gevoelig vond haha.
Al zou ik eigenlijk wel een reminder kunnen gebruiken om goed en vooral veel te eten tijdens m’n PMS, zodat ik niet zo random agressief word. Hoewel bejaarden met zwiepende winkelmandjes en boomers op e-bikes ook zonder PMS irritant kunnen zijn. Gelukkig kreeg ik ook nog extra korting op chips en croissantjes.
Ik heb gister een ontzettend leuk (en eigenlijk veel te sexy voor mij maar love it) topje binnen gekregen. Gisteravond bij de op te ruimen spullen gelegd. Vanmorgen was ik daar mee bezig en heb ik het nog gepakt, tot dat de deurbel ging. Nu kan ik dat topje dus echt nergens meer vinden? De spullen die er bij lagen heb ik opgeruimd maar ook daar ligt het niet. Snap er echt de ballen van, maar het kan niet ver zijn want ben niet naar buiten geweest en zo’n groot huis heb ik ook niet.
Sinds wanneer moet ik m’n laatste 3 cijfers van m’n legitimatiebewijs doorgeven aan de PostNL man?
Ik zag net zo’n naar plaatje bij trending op tiktok, een gezicht met allemaal rare bultjes erop. De video durf ik dus echt niet te kijken, maar het plaatje blijft door mijn hoofd spoken inclusief heel naar gevoel.
Ik ben eindelijk mijn nieuwe kledingkast aan het inruimen, maar ik vind dit echt een stom klusje.
Sinds corona, ze tekenen dan voor jou:
Heb ik echt nog nooit gedaan! Het stond er nu expliciet bij in de app maar het moet nog komen dus ben benieuwd
Ik ben onderweg vanuit terschelling en 75% waar ik mee op de boot zat zijn mensen die naar Appelhof zijn geweest Zitten nu ook allemaal in dezelfde trein en echt 20% hoest. Gvd
Ik heb net vast gekookt zodat ik vanavond na mijn dienst gewoon een fatsoenlijke maaltijd heb, nieuw level van succesful adulting bereikt
Ik zat de afgelopen dagen echt in een (after holiday) dip waarin ik al m’n levenskeuzes overdacht en alleen maar in bed lag thuis en overal lag troep.
Vandaag (na 3 uur in bed liggen) mezelf zover gekregen het huis op te ruimen, te poetsen, stofzuigen, prullenbakken verschonen enz. & mezelf gedoucht, haar gewassen, geschoren. Voelt dan altijd echt als een big accomplishment.
Ik heb echt een AFSCHUWELIJKE dag gehad. Ben in 6 winkels geweest om gordijnen te laten maken maar overal zijn enorme wachttijden of zijn de stoffen die ik wilde niet op voorraad. Uiteindelijk wel iets gekocht maar veel duurder dan ik wilde uitgeven.
En nu heb ik echt enorme pijn aan mn poten van het staan/lopen
(Mocht je toch een menstruatietracker willen gebruiken, kan je Clue nemen. Die gaan op een goede manier met je privacy om.
Dit zegt Bits of Freedom erover:
Samenvatting
Een andere in Nederland veel gebruikte app is Clue. Het is de enige die we tegenkomen met een gedegen en helder te lezen privacyverklaring. Je kan je gegevens lokaal op je telefoon opslaan en gegevens worden alleen bij hen opgeslagen als je daar expliciet toestemming voor geeft, en dan op beveiligde servers. Met jouw toestemming worden ze gebruikt voor academisch onderzoek naar gezondheid van vrouwen.