Wat je even kwijt wil #54

Nope! Birkenstocks haha en ze zijn binnen zonder dat ik m’n legitimatiebewijs moest geven dus niks aan t handje

Weet niet of je alle gordijnen nu besteld hebt die je nodig hebt maar anders zou je eens iemand van Veneta langs kunnen laten komen misschien. Dan hoef je de deur niet uit en de levering was vrij snel (2 en halve week)

1 like

Ja we moeten nog gordijnen voor in de slaapkamer en zat daarvoor inderdaad naar veneta te kijken omdat die veel sneller lijken te leveren en ook nog best goed te betalen zijn!

1 like

Mijn beste vriend is nog geen 6 jaar geleden op 16 jarige leeftijd, in zijn eentje, gevlucht en krijgt vandaag officieel zijn Nederlandse paspoort :smiley::smiley::smiley: ik ben zo ongelofelijk trots op hem!

161 likes

Behalve dat als je een monteur wilt je moet rekenen op 12-14 weken?

@Soy.peor kom er maar in

4 likes

Steek hem neer

45 likes

Shit, moet morgen onverwacht naar het ziekenhuis. En voel me eigenlijk niet goed genoeg om een uur met het ov te reizen (nu een auto huren gaat ook niet). Taxi wordt belachelijk duur en de enige mensen die ik met een auto ken hebben begrijpelijk geen tijd. Dat wordt even afzien morgen. Maar met een beetje mazzel weten ze mijn probleem wel te fiksen en is de terugreis een stuk fijner. Mijn vriend moet echt zijn rijbewijs eens halen.

1 like

Ik had vandaag voor het eerst sinds tijden weer een tampon ingebracht. Lukt mij normaal niet.
Vandaag even rustig op bed gedaan, net op het moment dat die erin zat word ik natuurlijk gebeld.

Die timing van collega’s.

2 likes

Een vriend van mij zit momenteel vast in Afghanistan en ik vind het echt kut dat ik niks kan doen.

Het is ook op meerdere nieuwswebsites te vinden nu. Tegen mij deed hij nog een beetje luchtig maar als ik dit zo lees word ik echt verdrietig.

6 likes

Ik zag pas dat er voor een huis bij mij in de buurt zo’n slinger hing met “just married” en ik had toevallig thuis nog een kaartje voor trouwen dus heb er een felicitatie opgeschreven. Maar ik durfde het kaartje opeens niet door de bus te doen omdat ik die mensen helemaal niet ken en ze een hekje voor het huis hadden. Maar toch gedaan en hopelijk vinden ze het leuk en niet creepy :sweat_smile:

58 likes

Schermtijd per app instellen + na een bepaalde tijd gewenste apps blokkeren.

Na m’n vakantie stel ik dit ook allemaal weer in.

2 likes

Ik luister nu voor het eerst het nummer “ik ga zwemmen” (i know) en ik mis de kroeg nu zo erg :sob: ik wil zooo graag weer eens een avondje dansen en meebleren op foute muziek en met vreemden kletsen en lallend om 5 uur thuis komen :pleading_face: :pleading_face:

16 likes

Kokoshagel? :hushed:

1 like

Me: ik ben echt zo blut
Also me: koopt kattenbeeldje van 30 euro

waarom ben ik zo???

(het is wel een Egyptisch kattengodin beeldje, Bastet, en die beeldjes zijn moeilijk te vinden!!)

9 likes

Wtfff ik zit in een of andere kattengroep op fb en iemand plaatst een bericht met daarin dat haar kat bang is voor de tuinman en andere donkere mannen die binnenkomen, hij verstopt zich wanneer er een getinte of donkere man binnenkomt. Ze zegt letterlijk: je zou bijna denken dat naam kat racistisch is. Voor blanke mannen is hij niet bang.

Wat :tired_face:

Ik heb vandaag 9,5 uur schermtijd :sob::sob: beschamend

1 like

Ik wil zo graag donkergroene all stars maar kan ze nergens meer vinden.

Hoe donkergroen is donkergroen?

Deze haha

7 likes