Wat je even kwijt wil #54

Ik ben weer thuis van vakantie. Enerzijds: jeej eigen bed. Anderzijds: meh het was daar zo heerlijk.

4 likes

Als je maat 51,5 hebt kun je bij Zalando terecht

31 likes

Oh die zijn echt leuk! Jammer dat die er dan net weer niet meer zijn :disappointed:

1 like

Ahh ik haat mezelf echt nu. Heb een emotioneel mega zware dag gehad en dacht lekker bij mijn vriend slapen, maar er is hier een feest gaande en er zit een muis en die jongen is zo ongelofelijk warm. Maar ik wil ook niet helemaal onder de dekens vandaan door die muis.
Heb heel erg zitten twijfelen om gewoon maar thuis te slapen maar nu is de laatste trein al weg en ik ben zo moe maar ik ga hier echt geen oog dicht doen.
Was ik maar rijk dan had ik nu een hotel binnengestapt

2 likes

Hahah helaas 10,5 maat te groot

2 likes

Die zijn zo leuk! Ik wilde precies die kleur ook maar kon ze nu ook niet meer vinden. Nu heb ik lichtblauw met geborduurde witte bloemetjes, ook leuk.

Wat rot! Hoop dat je inmiddels geholpen bent en het beter gaat.

1 like

Sterkte!

1 like

Wakker geworden en nu kan ik niet meer slapen. Echt fijn

Ik droom al de hele nacht, steeds op andere manieren, dat mijn moeder doodgaat. Wat een fucking nachtmerries steeds, stopppp.

Ik moet zo naar het ziekenhuis en had beter vrij kunnen nemen van werk. Wel braaf ingelogd om 07:30 (onder het mom dan heb ik toch nog iets gedaan) maar krijg toch niets uit mijn handen. Cancel deze dag wel na 13:00

2 likes

Kan je ze zelf niet maken via Converse id?

Hoop dat het inmiddels wat beter gaat!

1 like

Ik zit te hoesten en te proesten in de trein en heb echt het idee dat iedereen me aankijkt zo van HALLO WAT DOE JIJ. Maar ben gisteren nog negatief getest en ben gewoon echt ‘normaal’ verkouden. Heel irritant

Iemand schreef net zoizo, toen heb ik heel schijnheilig gevraagd, wat is zoizo? Maar komt bijna niet meer voor dat mensen dat nog steeds fout schrijven.

22 likes

Volgens mij is vandaag voor het eerst ooit dat ik vrijwillig een regenbroek aangetrokken heb
 Mijn moeder zal trots zijn. Word over een paar dagen 30, zou het de leeftijd zijn?

4 likes

Ik vind precies die zin ‘ik ga zwemmen in Bacardi-lemon’ en die muziek die eronder wordt gespeeld zo mesmerizing haha zo apart!

5 likes

Ik heb dit jaar op 32-jarige leeftijd een regenbroek gekocht maar nog nooit aangetrokken. De laatste 2 keer een nepleren broek aangetrokken en daarmee kwam ik ook niet zeiknat aan. :joy:

1 like

Mijn tactiek is meestal een jurk aan (want dan drogen je benen lekker snel), of even wachten tot de bui voorbij is. Of het gewoon fuck it omarmen. Maar ja, vanmorgen was ik al laat, en ik had al een spijkerbroek aan. Zit nu wel heerlijk knus op kantoor, dus blij met mijn keuze

3 likes

Ik ben opgegroeid als enig kind (lang naar verhaal) en heb sinds een aantal jaar weer contact met mijn halfbroer en vanavond gaan we samen uit eten en ben best wel zenuwachtig. Normaal zien we elkaar in een setting met andere familie erbij maar nu zijn we dus helemaal met zijn tweeën en jeetje waar moet ik over kletsen haha.

61 likes