Wat je even kwijt wil #54

De sfeer thuis is weer ontzettend slecht, heel beklemmend. Alsof rook zich in alle ruimtes verspreid en je moeite hebt met ademen. Nog een weekje…

Durf nu niet eens te vertrekken om nog wat dingen te halen. :joy:

11 likes

Gelukkig ben je er bijna vanaf, en heb je straks lekker je eigen plek

1 like

Hahaha ik appte met iemand en ik stuurde hem iets van Satan.com klikte we op de link is het een site met reclame voor een bijbel app hahaha. De kerk has no chill

2 likes

Nee ze vonden me overqualified omdat ik allemaal skills die ik een klein beetje heb had uitvergroot :smiling_face_with_three_hearts:

Heb nog geprobeerd te zeggen dat ik echt niet zo goed ben maar helaas

3 likes

Pff het filmpje uit Afghanistan waarin mensen hun kinderen naar voren doorgeven, in de hoop dat zij gered kunnen worden.
M’n hart breekt echt, wat een bende man

Ik was mn portemonnee vergeten naar een tattoo afspraak dus ik ben teruggegaan om die te halen maar nu heb ik geen SNACKS :woozy_face:

P.s. Voor spontane donateurs ik zit bij de haarbarbaar :crazy_face:

Ons huis wordt geschilderd (de buitenmuren) en daarom zijn de ramen allemaal afgeplakt met folie, dus nu zit ik hier in een soort broeikas/wietkwekerij, waar geen raam meer open kan, echt fun.

Edit: en toen ik vanochtend in de badkamer stond was er ineens een hoofd voor het raampje, dus nu durf ik amper nog te piesen, want er kan telkens weer een schildershoofd opduiken.

3 likes

Eigenlijk moet je nu ff hotboxen doc

4 likes

De hond heeft al super rode ogen, vind ik zielig.

Ugh wat een loser

1 like

Ja die Golden Retrievers zijn niet meer wat het geweest zijn.

4 likes

Ik ga dit weekend zowel zaterdag & zondag werken bij mijn bijbaan (laatste keer was in december echt niet normaal) want al mijn spaargeld is er doorheen, maar ik heb er echtt geen zin in. Tijdens mijn studie was ik gewoon te druk en moe om te werken en daarna had ik lekker vakantie, maar studie begint bijna weer dus moet laatste 2 weekjes even echt veel werken. Maar ik houd zooo van thuis zitten en niks doen :sob:

2 likes

Ik heb een sollicitatiegesprek gehad en het was zo’n fijn gesprek. Gelijk gehoord dat er geen tweede gesprek nodig was en dat ik meteen ben aangenomen. :partying_face: Wel een baan voor naast m’n studie maar kan ook daarna aansluiten bij mijn studierichting. Helemaal blij!!!

112 likes

Mag je van het ziekenhuis niet eten of heb je de kans nog niet gekregen om wat te eten?

Sterkte in ieder geval!

Wat is er gebeurd?

Ik heb het de hele week al mega druk met werk. Ik heb al 3 avonden doorgewerkt en vanochtend extra vroeg op gestaan en ik ben nu eindelijk weer bij met alles. Dus ik ben nu even aan het genieten van een uur pauze :partying_face:

1 like

Iemand die ik ken heeft na 9 jaar eindelijk een voorstel voor hun adoptie, volgende maand ontmoeten ze hun zoon, ben zo blij voor ze :heart:

78 likes

Ik werk op de klantenservice voor een bedrijf dat tuinplanten levert en ik wilde een klacht behandelen. Open dus netjes de foto’s in dat bericht en verwacht dus gewoon kapotte planten te zien…

Bleek de klant een foto te hebben verstuurd van een bebloede teen met een dikke snee er in :scream: heb wel even een gil gegeven maar daarna ook hard om gelachen met collega’s.

25 likes

Wij hebben bijna elke dag een oudere vrouw door de stad lopen die het evangelie verkondigt en mensen een foldertje wil geven en erover wil vertellen enzo. Ik bedank haar altijd vriendelijk, maar heb wel echt respect voor haar toewijding. Zolang je niet pusherig bent vind ik het echt wel iets moois hebben.

9 likes

Haha, was het wel gerelateerd aan de klacht, of gewoon een verkeerde foto?

Mijn vader heeft heel lang in de verzekeringen gezeten en daar kregen ze soms ook de gekste foto’s binnen als “bewijs” voor iets, haha wel grappig.