Ah nu mis ik de prediker van Eindhoven, die altijd met een megafoon en scootmobiel op de markt stond te schreeuwen. Miste de laatste keer echt zijn vibe, lunch was toch een stuk saaier.
Rip (ik zou willen zeggen Arno? Maar weet niet meer zeker)
Ah nu mis ik de prediker van Eindhoven, die altijd met een megafoon en scootmobiel op de markt stond te schreeuwen. Miste de laatste keer echt zijn vibe, lunch was toch een stuk saaier.
Rip (ik zou willen zeggen Arno? Maar weet niet meer zeker)
Arnol! De Schreeuwjezus.
Jaaaaaaaaaa echt een icoon uit mân jeugd
Ja voor mij ook, aangezien we 2x per jaar met de hele family in Eindhoven gingen winkelen voor de winter- en de zomerkleding. Hij was er altijd.
Ik zit bij de kapper
Hoop dat dit goed gaat want heb al de hele dag pech
Omg dat is precies wat wij ook deden
Was dat niet uit de richting voor jou dan? Of bende gij stiekem un Brabander? Of was er nergens dichterbij een C&A en Peek & Cloppenburg KIDS.
Dit roept bij mij ook allemaal herinneringen op. Wij gingen altijd naar de Marca? Ik ben echt oud aan het worden.
Nee ben een ijzige noorderling helaas
Onze portomonee (Oma) woonde bij Eindhoven en die had ook meer gevoel voor stijl dan mân ouders, dus hoewel we hier ook een PC kids hadden gingen we dan altijd in Eindje en moest de hele garderobe goedgekeurd door oma.
Oma flexte trouwens wel vet lang dat Eindhoven een Zara had en wij niet (Utrecht kreeg m pas in 2016 ofzo echt een crime) maar dat was wel een masterzet want daardoor wilde ik altijd daar shoppen Ipv hier.
Ik had net een Ferrero Rocher zonder hazelnoot.
Omg Arnol.
Mijn vader vertelt aan iedereen die het wil horen dat hij vroeger op schaakles zat met hem. Nog voor zijn 15 autoongelukken waarbij hij Jezus ontmoette.
We hebben nu gewoon een Jezus ambulance hoor, daar stonden ze net ook weer bij te zingen
@Zemraluani Haha wij verbleven volgens mij 75% van de dag in de C&A en dan door naar de P&C, soms nog wat schoenenwinkels en toen we wat ouder werden ook naar Jeans Centre en dat was het dan geloof ik.
In Maastricht was ook achterlijk lang geen Zara en volgens mij zelfs geen H&M?! Volgens mij ging ik nog heel lang naar Eindhoven voor de H&M, zelfs toen ik in Maastricht studeerde, super raar ook.
Ik vond het altijd zo gek dat mensen speciaal maar Eindhoven kwamen om te winkelen âwant jullie hebben allesâ, maar nu ik jullie verhalen lees denk ik ja wij hadden idd alles
Ja Eindhoven was al heel vroeg wel echt een goeie winkelstad, er was zelfs een Bjon Börg-winkel! Haha, dat vonden wij toen echt hip. En toen moest de Piazza zelfs nog komen.
Mn droom
Neeeee ik voelde me gewoon belazerd. De hazelnoot is het hoogtepunt vind ik.
Het was mij vooral om te doen om die shirtjes met het geschreven logo en die tassenâŠ
We zitten op het vliegveld te wachten, dus even gaan âshoppenâ. Zoontje mocht ook iets uitzoeken, en kwam heel vrolijk met een barbie aanrennen. Mijn hart smolt
Omg ik heb een heel 90âs muziek kanaal ontdekt!
Kanaal 601 op Ziggo MTV 90âs. Geen reclame ook!