Ik heb net mijn haren laten verven bij de kapper. Bij thuiskomst tilde ik mijn kat op en ze keek zo:
Ik vond net 3 maden in de woonkamer bij de tuindeur. Toen ik op onderzoek uitging dacht misschien ligt er ergens een dood dier, vond ik twee dode muizen in de tuin
Voel mij zo vies en ben bang dat er overal maden zitten.
In mijn eerste jaar studeren ging ik soms ook alleen vanwege vrienden, stratumseind en de Zara naar Eindhoven.
Same girl, same.
Maar wel heel goed dat je er ĂŒberhaupt wat mee doet nu! Hebben ze 't opgepakt?
Nee had totaal niets te maken met de klacht! Denk dat ze die gewoon per ongeluk hebben aangeklikt. Was wel echt een nasty wond
WEEEEKEEEND.
Eindelijk na 15 dagen werken een fatsoenlijk minimaal 2 dagen aaneengesloten vrij.
my god sommige mannen ik was net in de supermarkt om boodschappen te doen, begint er iemand tegen me te praten, âhey, ik zag je eerder alâ. Dus ik kijk hem aan van ??? zegt ie, âja buiten, toen je je fiets op slot zette. Je keek nogal zuur dus ik vroeg me af wat er was.â Had gelijk weg moeten lopen maargoed ik zeg, ja ik voel me niet zo goed. Zeg ie, oh, wat is er dan? En ik zei ja ik voel me gewoon niet zo goed maar ik heb geen zin om daar op in te gaan. Hij blijft proberen een gesprek aan te gaan dus ik zeg, sorry maar ik heb hier geen zin in, vraagt ie of ik altijd zo zuur reageer als mensen met me praten in de winkel. toen ben ik weggelopen. my goddddd just fuck off
Haha dit deed ik ook altijd met mijn moeder. Ik ga nu overigens nog steeds graag naar Eindhoven om te shoppen
Ik weet precies wie je bedoelt
Ik ook! @Nysmn Maar ik vind haar echt geen prettig persoon. Was blij als ik haar kon ontwijken in die winkelstraat op weg naar het station
Edit; kennen jullie ook die mensen die vaak met zijn tweeĂ«n of drieĂ«n met zoân karretje met folders staan? Altijd innige gesprekken te voeren
Echtt? Ik heb wel eens met haar gesproken en vond haar wel vriendelijk haha.
Ja die met karretje heb ik ook wel eens gezien, maar niet zo vaak en ook al lang niet meer.
In Amsterdam heb je ook een vrouwelijke schreeuwerd nabij het station. Bij het lezen van mijn eerste zin dwaalt ze alweer door mijn hoofd.
Ja weet wie je bedoelt, maar ook al heel lang niet gezien
Het wordt telkens weer drukker in het OV Maar er zijn dus ook mensen die met hun verkouden harses een mondkapje opdoen en dan toch maar gaan?! Wtf mensen
Dit hoorde eigenlijk in het klaagtopic.
Dan vind ik het wel zo sociaal om niet lekker te gaan shoppen en de halve metro te besmetten met je bacillen.
Zou dan zelf ook niet naar school of werk gaan als het niet echt noodzakelijk is.
Huh met een mondkapje kan dat toch gewoon?
Ik ben al heel de dag zenuwachtig omdat ik straks een proefles rugby ga doen.
Volgens mij houd ik het nog geen half uur vol en ze trainen 2 keer per week 2 uur.
De meeste speelsters zijn 15 jaar jonger.
Onder het motto van beter spijt van wat je gedaan hebt ipv niet, ga ik toch maar.
Wat tof! Ik hoop dat je het leuk vindt, dan komt de rest wel!
Ik zou het zelf niet doen. Maar bij ons hoef je je ook niet op kantoor te wagen als je een beetje snottert. Maar blijkbaar moet ie niet alleen in t klaagtopic maar ook bij de impopulaire meningen