Ja precies. Ik heb pas corona gehad en ik heb nu nog last van klachten zoals snotterig en hoesten maar ik ben niet meer besmettelijk. Die klachten kunnen helaas wel weken aanhouden (dit is al week 3 voor mij )
Ah het gaat niet door! Op laste van de politie rijden er voorlopig geen treinen van mijn traject naar Utrecht. Dan zou ik een stuk met de bus moeten en dan ruim 2 uur onderweg zijn. Dus heb afgezegd.
Nu zie ik hem morgen even want dan is hij naar mijn ex toe. En heb meteen een nieuwe datum voorgesteld.
Heb pizza margarita besteld met jalapeños en 2 bakjes knoflooksaus
Edit: de pizzabakker van m’n favoriete pizzeria is met vakantie dus tot en met 1 september kan je daar geen pizza’s bestellen. (?!) dus nu bij een ander besteld maar de jalapeños zijn helemaal geen jalapeños maar met grote stukken van die ene groene pepers die helemaal niet heet zij dus die heb ik er maar af geplukt Live is testing meeee
Sinds tijden weer naar de nagelsalon geweest maar ben veel te conservatief geweest qua kleur. Saaie trut ben ik. Over drie weken wat pittiger
Ik ben even de kniepert uit aan het hangen door zelf de uitgroei in mijn haar te verven (heb de kappersopleiding gedaan dus ik kan het ook) dan er €30,- voor te betalen bij de kapper.
Ja echt never forget dat ik kapot van de zenuwen aankwam op station eindhoven om naar mn nieuwe opleiding te gaan en hij tegen me begon te praten/skreeuwen en ik niet wist dat hij de dorpsgek was en ik serieus erop in ging
Ah ja die vrouw. Ik vind het maar knap hoe ze daar elke dag door weer en wind staat. Ik geef haar altijd wat liefde wanneer ik haar zie
Hahaha ik heb hem 1x meegemaakt en ik was gelukkig met mensen uit eindhoven dus ik was gewaarschuwd. En toen zat hij idd in die scootmobiel. Dan was je ergens aan het kijken en dan hoorde je zo : iehhhh… ieeh… tok. En als je achterom keek begon hij te schreeuwen. Maar als je verder liep reed hij achter je aan
Nog even en de verwarming kan weer aan, wat treurig. Een jaar geleden was het een stuk warmer in huis.
Na een hele dag hoofdpijn heb ik bedacht dat sushi wel zal helpen dus nu zijn er ebi inside outies onderweg, zin an.
Ehm oké er belde net een gast aan en hij vroeg of de pakketjes (edit: onze) van zalando al terrecht waren dus ik zei ik weet niet waar je het over hebt en toen zei hij oh dan zit ik verkeerd en liep hij weg. Hij had niks herkenbaars aan van zalando of post NL / dhl, gewoon trainingspakje.
Edit: zou dit een manier zijn om te kijken of je thuis bent / op vakantie bent?
Misschien zijn pakketje kwijt en gehoopt dat jullie iets aangenomen hadden?
Nee hij vroeg echt specifiek of het probleem met onze pakketjes al was opgelost / onze pakketjes terecht zijn. Als het om zijn pakketjes ging was het ook niet logisch omdat ik de afgelopen weken alleen een pakket voor de directe buren heb aangenomen.
Huh ja heel raar idd
Heel vaag inderdaad! Vaak komen ze van DHL wel verhaal halen na een klacht, maar altijd in herkenbare kleding van het bedrijf zelf.
En @papierhier hmm ja vind het niet zo chill haha maar ben ook een schijtluis. Hij keek ook echt om de hoek om binnen te kijken en we hebben momenteel geen gordijnen of plak folie dus je kijkt echt recht het huis in en zag mij zitten dus moest wel open doen. Mis het soms wel om op de 1e verdieping te wonen haha.
Nou ja, op dit moment bezorg je mensen wel last als je hen aansteekt met je verkoudheid. Mensen moeten dan zelf ook weer gaan testen en thuis blijven etc.
Als je twijfelt zou ik gewoon een melding doen bij de politie, wie weet hebben ze meer meldingen en kunnen ze dan extra alert zijn.
Let op iedereen, als je een tiktok deelt op het forum staat onderaan: naamprofiel heeft deze tiktok gedeeld. Dus deel niks als je anoniem wil blijven