Ik weet precies over wie je het hebt. Vind haar langzamerhand wel irritant omdat ze mij elke dag aanspreekt.
Wat is Iced typCappuccino?
Type super ranzige cappuccino?
Ik heb hier al vaker geklaagd over mijn kledingstijl, of het ontbreken ervan Nu ga ik 2x een weekendje weg en heb ik weer dikke kleding stressssss. Ik heb gewoon letterlijk bijna niks en vind ook niks leuk.
I feel your struggle! Een persoonlijke stylist zou handig zijn.
Soms vind ik mezelf een verantwoordelijke volwassene, en soms koop ik vier led dinerkaarsen met afstandsbediening voor 40 euro omdat ik een kroonluchter van Ikea heb gekocht.
Man man man.
Ik bestel genoeg alleen alles gaat terug
Ja dat deed ik dus van de week want ik heb nu ongeveer nog 1 broek en 2 shirts die ik soort van soms ok vind.
Maarja nu staat m’n bestelde pakket in de pakketautomaat maar heb ik geen code gehad, dus nu kan ik m niet ophalen misschien toch een teken dat ik tevreden moet zijn met m’n beperkte kleding ensemble.
Heb de hele middag FunX geluisterd en nu voel ik me weer helemaal gelevelled met de jeugd
Vandaag een hoofdpijnaanval gehad inclusief overgeven, vastzittende spieren, geen prikkels kunnen verdragen, buikpijn en steeds koud/warm hebben. Ik heb dit wel eens vaker, maar het kwam deze keer (weer) super onverwachts. Ik vraag me echt af of het dan met name wordt veroorzaakt door overprikkeling of door een slechte lichaamshouding/spanning in mijn spieren.
ugh mijn astma is van de leg met dit vochtige weer, net die kutgraspollen uit de lucht krijg ik dit
Op YouTube staan veel oude afleveringen van Peter R. de Vries misdaadverslaggever. En elke keer moet ik mezelf weer herinneren dat hij er echt niet meer is.
Werd hier vanochtend ook mee wakker, echt een van de oneerlijkste dingen in het leven: na een nacht prima slaap super verrot wakker worden.
Vanmiddag was ik zo moe dat ik een uurtje ben gaan slapen. Stom idee, want nu kan ik natuurlijk weer niet slapen terwijl ik morgen vroeg op moet
Hoe vond je het?
Best wel leuk.
Ik lig doodop in bed nu met pijntjes. Ik hoop dinsdag weer te kunnen gaan.
Ufo
Ik had gistermiddag niet een ANWB koppel gezien maar een ANWB gezin. Allemaal matchy regenjassen