Wat je even kwijt wil #54

Ik ga voor het eerst alleen op reis. Ook gelijk een treinreis van 10 uur en 30 minuten naar Kopenhagen. Ik ben zo belachelijk zenuwachtig.

45 likes

Ik heb dat ook gedaan. Was het meer dan waard. Wat ga je daar allemaal doen?

4 likes

Ik heb de hele zaterdag en zondag :grinning_face_with_smiling_eyes: op zaterdag wil ik stoffen en kringloop winkeltjes bezoeken. En gewoon door de stad heen wandelen. Op zondag wil ik de trein naar Baken nemen (een pret/stadspark) en in de middag/avond naar Tivoli. En de foodhallen staan op mijn lijstje :grinning_face_with_smiling_eyes:

20 likes

Ik hoop dat deze werkdag snel voorbij is. Zin in weekend.

3 likes

Ooh super leuk! Ik ben net terug van Kopenhagen. Ook met de trein! Ik was dan niet alleen maar wel zenuwachtig voor de trein. Maar, er waren in de trein en op stations veel mensen aan het werk die je goed konden helpen bij vragen. En nog een aanrader om de app van de Deutsche Bahn te downloaden. Dan kan je alle actuele treintijden zien etc. Heel veel plezier!!

Ga zeker ook met de trein naar Malmƶ.
Is ook een mooi stadje om te zien.
En dan ben je ook gelijk in Zweden geweest, dus vergeet niet je paspoort. Ze hebben grenscontrole daar

1 like

Ik ben in Praag en gisteravond kwamen mijn vriend en ik terecht op een jazz boot. Hier trad een jazz/folk band op en ooooh wat was het fijn om muziek te horen. :two_hearts:

20 likes

Wat een leuke suggestie! Ook maar 40 minuten met de trein :grinning_face_with_smiling_eyes: dan kan die ook op de lijst met bezochte steden!

2 likes

Ik ben ouder en ik weiger een regenbroek aan te doen. Ik haat die dingen. :stuck_out_tongue:

Die jezuskerel uit Eindhoven ken ik trouwens ook, aangezien ik daar tot vorig jaar maart al een paar jaar elke maand kwam voor een boekenclub :ok_hand:

Ik dacht dat ik niet hyper/energiek kon worden van koffie, maar blijkbaar wel na 5 bakken koffie. :sweat_smile:

En mijn appartement is 51 vierkante meter met 2 slaapkamers, een aparte wc (heel fijn), een smal halletje, best een grote woonkamer, meterkast, voorraadkast. :slight_smile: Ik kom van 80 vierkante meter ofzo.

1 like

Hier op het forum niet nee…

Mijn moeder spreekt sowieso dus ook echt uit als ā€˜zo iee zo’ :mad:

Misschien dat daar de watermeter etc zit? Ik vind het persoonlijk best goed ingedeeld. Maar luister vooral naar jezelf, als je er geen goed gevoel bij hebt zou ik verder kijken.

Hopelijk merk je snel verbetering! Dit is ook gelijk een reminder voor mezelf om opnieuw te laten meten en nieuwe zooltjes te fixen, heb die van mij al zo langšŸ˜‚

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik deze voormiddag ga lopen (waarom is sporten zo verschrikkelijk) dus ja nu lig ik nog steeds in bed

Poeh, de nieuwe James Blake doet dingen met me.

3 likes

Ik verwacht vandaag zo’n 10 pakketten en hoop dat alles een beetje vroeg wordt geleverd zodat ik niet de hele dag binnen hoef te zitten. Ik heb namelijk veel zin om een boswandeling te maken.

9 likes

al je woningaankopen XD?

3 likes

De meubels komen pas volgende week maar vandaag worden er dingen voor de badkamer en keuken afgeleverd.

Volgens de mijne elk jaar! En ik kan het wel beamen want als je dan weer nieuwe hebt na een jaar voelt het echt fantastisch en heb je weer veel meer steun.

Heerlijk! Veel plezier!

1 like