Ulg ik wil een housewarming cadeau geven aan een vriendin. Maar alle plantjes hier zijn stom , ik weet niet of ze een vaas heeft en verder weet ik niet wat nog bij dr huis past.
Oohja ook wel een goeie haha.
Ik ben echt blij dat ik over 1.5 week weer een sollicitatiegesprek heb, helemaal klaar met wat ik nu doe. Naja nu maar weer op zoek naar een leuke podcast om de rest van de vrijdag doorheen te komen.
borrelplankpakket?
Ik heb dr inmiddels gevraagd of ze een vaas heeft en ik ga zo toch maar ff naar de bloemist haha. Ze zijn nog aan t over verhuizen en uitpakken enzo. Dus ik denk dat ik even iets haal wat ze zo neer kan pleuren.
Weekend!! Vanavond uit etenš
Ben helemaal ready to go, maar kan pas over 1,5 uur vertrekken want ergens op een bepaalde tijd afgesproken. Hatelijk dit, kan mezelf niet meer vermaken nu
Jezus monki valt vaak groot uit maar nu heb ik iets besteld en het lijkt wel alsof ik 6 ben en iets uit de verkleedkist van oma heb aangetrokken.
Ik heb echt zoveel zin om een dutje te doen.
Helaas is dit niet iets wat mijn baas zal waarderen denk ik.
Monki kan beter āWeird Sizingā gaan heten want die maatvoering slaat vaak nergens op. Soms heb ik de kleinste maat nodig en de andere keer de grootste?
Ik vind het over het algemeen bijna altijd aan de grote kant. Bij truien ofzo vind ik dat niet zo erg of ik bestel bewust al kleiner als het kan. Maar dit is een blouse en dan zitten die naden gewoon totaal niet waar ze horen te zitten. Ik wilde ook een jas bestellen maar ik durf niet meer lol.
Ik kan echt niks met dit weer. Er zomers bijlopen is het te koud/nat voor maar steeds als ik een jas aandoe zweet ik mij weer kapot.
Voelde me echt een puber bij de supermarkt net. Had 2 kaascroissaintjes, een zak bugles chips en 2 tubes spuitkaas en toen zei een man ook nog: ga jij maar voor jongedame
Zo stom altijd dat 1 tube kaas te weinig is voor 1 zak bugles.
Oh en er komt zo iemand mss mijn vorige telefoon kopen maar ik heb eigenlijk best wel een hekel aan dingen verkopen haha.
Oke mijn volgende berichtje gaat iets leuks worden.
ELK JAAR?! hahahahahahah ik loop hier echt al jaren op, misschien maar eens een afspraak makenš
Oh hier heb ik nooit over nagedacht. Ik ging er vanuit dat het te maken had met veel stress/ te veel prikkels of een slechte houding/spanning in de spieren. Dat het mogelijk verband houdt met allergieƫn is nooit in mij opgekomen. Ik heb een stofallergie en lichte hooikoorts. Waarom denk je dat het bij jou te maken heeft met een allergie (als je dat wilt vertellen)?
Ik heb de eerste kruidnoten alweer gespot
Wij zijn bijna twee maanden geleden verhuisd en er staan echt nog veel spullen in dozen etc. Deels omdat we nog niet de meubels hebben om dit op te bergen, maar ook vooral omdat we er geen zin in hadden vanwege omstandigheden/lui waren. Nu komen er vanavond een paar vrienden van mijn vriend hier even wat drinken voordat ze daarna de deur uitgaan. Nou had ik natuurlijk bedacht dat ik vandaag zo veel mogelijk zou opruimen en poetsen. Maar ik wil nu te veel, waardoor ik het overzicht kwijtraak en geen zin meer heb. En ik dacht dat ik het niet erg vond en het los kon laten, maar ik merk dat ik mij behoorlijk schaam en het ook vervelend vind voor de vrienden dat ze het huis nu niet goed kunnen zien. Stom dat ik niet eerder door heb gezet, maar ook stom dat ik mijzelf zo in de weg zit hiermee. Blegh.
Meine gute wat is het druk in de stad, kan iedereen ff terug naar de provincie svp