Wat je even kwijt wil #54

Ah ik zit te wachten op het station op m’n bus en iemand zit echt heel mooi piano te spelen en ineens word ik helemaal emotioneel erdoor en blij omdat de mensheid heel soms nog iets moois heeft ofzo :joy: :pleading_face:

Edit; ja en iemand kwam net speciaal naar binnen gelopen om een duim naar die jongen op te steken en goed bezig man te zeggen, zoiets kleins maar zo leuk

9 likes

Waar kan ik hem stelen? Ik vraag dit totaal niet voor mijzelf :eyes:

6 likes

Haha kut nu wordt ie misschien weer gestolen :crazy_face:

5 likes

Superleuk! Van welk merk is het :innocent:? En have fun!

1 like

Hahahaha ik ga helemaal stuk hier, houd echt van die verhalen van jou over je vader :rofl:

1 like

Hij komt de fiets waarschijnlijk vanavond brengen haha. Ik heb al wel foto’s maar daar staat ie zelf ook bij op en dat gaat me iets te ver haha. Toen ik die foto’s ontving dacht ik, ah lief, wel ff die stickers eraf krabben. Maar ehm nee die moet ik er dus op laten.

1 like

Ik zit in de bioscoop zaal. Ik ga voor het eerst alleen naar de bioscoop. Echt een overwin-momentje dit haha, vond dat altijd ongemakkelijk.

43 likes

Ik ontdek zojuist dat je youtube-video’s nu kan loopen?! Dat was gisteren volgens mij nog niet zo.

Als iemand die dagenlang naar één nummer kan luisteren, ben ik een gelukkig mens :joy: Dit is het einde van 1-nummer-YouTube-playlists.

(Heb ook Spotify maar die heeft niet alles)

@Nysmn wat leuk! Wil ik ook eens doen! Misschien dat ik dat dit weekend eens doe :slight_smile: Ik heb regelmatig dingen alleen gedaan. Vakanties, uit eten gaan etc. Best chill.

3 likes

Geniet ervan! Ik vind het heerlijk.

1 like

T nieuwe album van Lorde is echt een downgrade zeg, wat een suffe, stroperige zooi.

4 likes

Ik ben 3.5u bij de kapper geweest en dacht nog wel even te gaan sporten vanavond maar ik ben compleet uitgeteld en koken is al te veel moeite. Kut burnout 🥲

4 likes

:heart::heart:

Ik stuurde net ‘gaan we zwemmen in Bacardi Lemon?’ naar m’n vriend en hij dacht dat het over een zwembad ging :rofl:

Ach ja, ik ken het (=lied) ook pas sinds gisteren door het forum.

1 like

Hahaha ik hoorde het net voor de 1e keer. Moest even 3x luisteren waarin ze wilde zwemmen maar ik heb het nu haha.

2 likes

Hahahaha ja ik hoorde het ook op de radio en ging er al vanuit dat het blijkbaar een heel mooi meer ergens was.

1 like

Ik ga straks een vriendin helpen om haar kat te kammen/ klitten verwijderen. Want trimsalons hebben geen tijd.
Anyhow het was leuk jullie gekent te hebben.

23 likes

Er werkt een knappe man waar ik op vakantie was. Heb niks kunnen zeggen voor afscheid want hij zat op een tractor omgeven door mensen toen ik vertrok, dus het is bij een zwaai gebleven. Weet verder niks van die gast. Stuur mijn vriendin net een (wazige) foto van hem die ze heeft gevonden op internet. Echt die vrouw kan zo detective worden.

13 likes

Ik heb vorige week ofzo al 2 zakjes op. In bataviastad bij van delft gehaald
No ragrets

1 like

In todays episode of slecht voor jezelf zorgen: ik heb Maccie besteld.
Wel een productieve dag gehad, 2 wasjes gedraaid, admin gedaan en de kattenpisgeur eindelijk uit m’n kleed weten te krijgen. Het is blijkbaar het een of het ander.

1 like

Dan vind ik dat je best goed voor jezelf gezorgd hebt! Het is niet alles of niets! :heart:

10 likes