Ik vind jou echt lief!
Hoe gaat het met je?
Niet ik wil het op vinyl-waardig. Terwijl Melodrama heel fijn is.
Ik moest écht opruimen thuis want teringbende en zondag komt @Egel hierheen. M’n vriend heeft het meeste gedaan en mij kleine klusjes gegeven en nu is het weer toonbaar.
Maar ik ben zo slecht in het huishouden. Vind het zelf ook gewoon kut maar het lukt me nooit om er aan te beginnen…
Waarom is dit slecht voor jezelf zorgen? Ik ‘beloon’ mijzelf regelmatig met eten dat ik lekker vind als ik veel gedaan heb en te moe ben om nog te moeten koken. Dat is beter dan niks eten
Geniet van je maccie!
Ik vind 'm geweldig, haha.
Hahagaha i love it.
Ah wat lief Het gaat redelijk. Ik geniet van mijn kitten en probeer het dag voor dag te bekijken. Ik baal wel vaak van pijn en vermoeidheid, maar ik kan er toch niets tegen doen. Dus ik probeer het te accepteren en van elke dag een zo fijn mogelijke dag te maken.
Hoe gaat het met jou?
Vega whopper vrijdag en zo nog een stofzuiger uitzoeken. De Mac kan nog wat leren ban de Burger King.
Hoe haal je de kattenpisgeur ergens uit? Het woord asiel spookt steeds vaker door mijn hoofd
(Nee zou het beestje nooit weg doen maar ben wel een beetje wanhopig)
LOVE IT. Heb je ze ook op je spatbord?
Maar de Burger King heeft geen McKroket
Wat cute!
Met de trein naar Kopenhagen. Hoor ik tijdens mijn reis dat de machinisten gaan staken maandag en dinsdag in Duitsland. En wie zou er maandag met de trein terug gaan 🥲 nu moet ik dinsdag echt weer in Nederland zijn voor een bruiloft. En ik mag van mijn verzekering nog geen alternatief boeken want misschien gaat de staking niet door 🥲 hopelijk zijn er maandag of dinsdag nog vluchten beschikbaar.
Ik heb maar wat gedaan haha, maar begonnen met de plekken uitwassen met een sopje (had ik gewoon met afwasmiddel gedaan, weet niet meer waarom), daarna 2 weken laten luchten in de tuin en net een mix van baking soda en geurpoeder erover gestrooid en na een paar minuten opgezogen. Dat poeder heb ik ooit bij de Action gevonden!
Nu hopen dat die stomme buurkat wegblijft, dit is al het derde kleed.
Groene zeep of biotex volgens mij. Geen ervaring met wildplassers maar wel met random poepen naast de bak en weet hoe frustrerend het kan zijn!
Nee niet op het spatbord, die had hij er nieuw op laten zetten. Zo schattig allemaal. En ook heel leuk jullie reacties, want eerst dacht ik echt, pap, wanneer weet je dat ik geen 8 meer ben. Maar hij bedoelt het goed en ik kan ook heel goed met hem + ik vind katten ook geweldig. En bij een nieuwe fiets moet ik nog standaard altijd eerst een klein rondje fietsen voor hem hahaha.
Ik lust geen kroketten.
Ik vind het echt super leuk van je vader, het is denk ik ook wel echt een goeie oplossing.
tenminste, als het werkt!! Hopelijk krijgen we er een update over
Ho shit zeg. Eventueel alvast een ticket boeken met een meerprijs voor mogelijkheid tot annuleren? Is het misschien wel waard als je anders de hele tijd bezig bent met op de verzekering wachten ipv genieten van je tijd daar
Ik heb met mijn zusje allemaal snacks besteld bij d.ominos. 3x garlic twisters etc, krijgen we 3x cinnamon brood Dus zij het restaurant bellen zegt die dude “Ja, het knoflookpoeder was op en we moesten toch iets doen met het brood. Het is zo druk dus we hadden geen tijd om te bellen…” gatverdamme. Denk je wat hartigs te krijgen
Hij was overigens ook koekjes vergeten dus mijn zusje eiste dat ze deze nog komen brengen, gewoon puur omdat ze ons niet hadden gebeld