Wat je even kwijt wil #54

ik zag Action er gisteren reclame voor maken, zat er al op te wachten tot di eberichten weer kwamen :joy: (Daar bedoel ik kruidnoten nieuws)

Ooh :orange_heart: kruidnoten :relaxed:

2 likes

Ik ben dus bij 2 AH’s geweest omdat ik een flesje mort subite kriek lambic wilde hebben, maar ik kan het dus in geen AH vinden hier :frowning:

Omg haha ik moet weer ff wat kwijt over mn vader :joy: dit jaar zijn al 2 fietsen van me gestolen en had er geen meer. Mn ouders zaten steeds te zeuren wanneer ik nou een nieuwe kocht en ik dacht eh? Zellef wete. Ik zei wel dat ik gewoon een simpele omafiets wilde en een goedkoop ding zocht. Nu stuurde mn vader een foto dat hij er 1 voor me heeft gekocht, en omg, hij heeft dat ding herkenbaar gemaakt door bepaalde stangen wit te maken. En hier komt het POEZENSTICKERS erop te plakken. Ik dacht echt dat dat er nog op zat wtf, en dat een 12 jarig kind het erop had geplakt. Zijn antwoord “jij bent altijd gek op poezen dus!” Het zijn ook echt van die afgezaagde poezenfoto’s, maarja ik kan het er nu niet meer afhalen want dat vind ik zielig. Hahahah oh Jezus. Echt zulke hyves achtige huisdier foto’s. :cry: ik snap niet hoe hij denkt dat ik dat mooi vind, maar zo aandoenlijk en lelijk. Zoiets maar dan nog suffer

123 likes

Geweldig dit! Ik wil wel ruilen van fiets

9 likes

Haha ik belde hem dus net, en ik was echt overtuigd dat die poezenstickers er nog opzaten van de vorige. Maar nee dit heeft hij bewust gedaan, en ik vind het echt lelijk hahaha maar ik laat het er wel op. Kan misschien vanavond een foto maken.

4 likes

Potverdorie ik trek net een jurk aan met een fiks decolleté omdat ik twijfelde of deze nog wel past maar ik ben er een partij heet in. Mijn vriend heeft mazzel zo.

36 likes

Ah ik zit te wachten op het station op m’n bus en iemand zit echt heel mooi piano te spelen en ineens word ik helemaal emotioneel erdoor en blij omdat de mensheid heel soms nog iets moois heeft ofzo :joy: :pleading_face:

Edit; ja en iemand kwam net speciaal naar binnen gelopen om een duim naar die jongen op te steken en goed bezig man te zeggen, zoiets kleins maar zo leuk

9 likes

Waar kan ik hem stelen? Ik vraag dit totaal niet voor mijzelf :eyes:

6 likes

Haha kut nu wordt ie misschien weer gestolen :crazy_face:

5 likes

Superleuk! Van welk merk is het :innocent:? En have fun!

1 like

Hahahaha ik ga helemaal stuk hier, houd echt van die verhalen van jou over je vader :rofl:

1 like

Hij komt de fiets waarschijnlijk vanavond brengen haha. Ik heb al wel foto’s maar daar staat ie zelf ook bij op en dat gaat me iets te ver haha. Toen ik die foto’s ontving dacht ik, ah lief, wel ff die stickers eraf krabben. Maar ehm nee die moet ik er dus op laten.

1 like

Ik zit in de bioscoop zaal. Ik ga voor het eerst alleen naar de bioscoop. Echt een overwin-momentje dit haha, vond dat altijd ongemakkelijk.

43 likes

Ik ontdek zojuist dat je youtube-video’s nu kan loopen?! Dat was gisteren volgens mij nog niet zo.

Als iemand die dagenlang naar één nummer kan luisteren, ben ik een gelukkig mens :joy: Dit is het einde van 1-nummer-YouTube-playlists.

(Heb ook Spotify maar die heeft niet alles)

@Nysmn wat leuk! Wil ik ook eens doen! Misschien dat ik dat dit weekend eens doe :slight_smile: Ik heb regelmatig dingen alleen gedaan. Vakanties, uit eten gaan etc. Best chill.

3 likes

Geniet ervan! Ik vind het heerlijk.

1 like

T nieuwe album van Lorde is echt een downgrade zeg, wat een suffe, stroperige zooi.

4 likes

Ik ben 3.5u bij de kapper geweest en dacht nog wel even te gaan sporten vanavond maar ik ben compleet uitgeteld en koken is al te veel moeite. Kut burnout 🥲

4 likes

:heart::heart:

Ik stuurde net ‘gaan we zwemmen in Bacardi Lemon?’ naar m’n vriend en hij dacht dat het over een zwembad ging :rofl:

Ach ja, ik ken het (=lied) ook pas sinds gisteren door het forum.

1 like