M’n fysio is echt zo knap. Echt jammer dat ik hem de komende tijd minder ga zien.
FURIEUS zou ik zijn
Dit is echt zo leuk! En zo netjes gedaan ook. Als ik een poezen fiets kreeg zou ik hem nooit meer weg doen 
Iedere keer als ik een Nederlandse film of serie kijk zie ik een mannelijke figurant met een grote witte snor. Hij is vaak figurant wanneer er grote groepen nodig zijn… Het is nu ook een soort van Waar is Wallie geworden als ik iets nieuws kijk 
Ah een kitten 
Fijn dat het redelijk gaat 
Met mij niet zo goed, ik probeer heel erg te doen alsof het wel gaat, maar eigenlijk is dat niet zo
ben er mee bezig, dat wel
Ik heb een flanellen hoeslaken gekocht en ik kan het iedereen aanraden, het is zooo lekker zacht. En ook een mooie linnen dekbedovertrek, ik ga vannacht slapen als een prinses.
Ik hoop zo dat je je snel wat beter gaat voelen… sta je nog ergens op een wachtlijst voor meer hulp?
Lief 
Ja, volgende week intake al, dus gaat wel vlug. Vind het supereng, dat wel 
Ik heb dit op moeten zoeken. Je verstopt dus gewoon ergens die fles en als die gevonden word moet die leeggedronken worden?
Haha hij is niet zo bijzonder hoor, totaal niet, maar ja, je mag me qel pb’en.
Huh ik kom net thuis en de tv stond aan, is al de 5e keer deze week en elke keer dacht ik dat de katten per ongeluk over de afstandsbediening waren gerend oid, maar nu had ik die expres ergens gelegd waar zij niet bij kunnen. Dit vind ik echt niet chill, zou bijna m’n vader bellen om te kijken of er geen mensen op zolder zitten ofzo. 
Misschien kinderen die voor het raam staan? Heb wel eens gelezen dat je van buitenaf kunt zappen 
Oh oke. Interessant! Ik heb inderdaad ook luchtwegklachten als mijn allergie opspeelt. Maar ik heb geen last van eczeem.
Ik ben heel benieuwd wat er uit jouw onderzoek komt. Zou je dat misschien tzt hier willen delen?
Toen ik deze week die aanval had, had ik voor mijn gevoel ook niet echt last van stress (maar misschien wel onbewust), maar ik had wel veel prikkels gehad (groot tuincentrum en ikea bezocht). Maar ja, of het dan daar aan heeft gelegen of niet, geen idee.
Hahaha dit zou ik zo ook kunnen doen
dat je echt denkt waaarom deed ik precies dat 
Ik heb 3 dagen vrij 
Nou de bouwmarkt is ook geen speeltuin dus joejoe
Heb je ook zn mee-eters gecheckt?
Ze zijn die koekjes ook niet meer komen brengen
Morgen hang ik om 16:00 precies aan de telefoon
Wow echt slecht?? Normaal vind ik dominos/ny pizza echt heel goed qua service.