Wat je even kwijt wil #54

Hahaha ik hoorde het net voor de 1e keer. Moest even 3x luisteren waarin ze wilde zwemmen maar ik heb het nu haha.

2 likes

Hahahaha ja ik hoorde het ook op de radio en ging er al vanuit dat het blijkbaar een heel mooi meer ergens was.

1 like

Ik ga straks een vriendin helpen om haar kat te kammen/ klitten verwijderen. Want trimsalons hebben geen tijd.
Anyhow het was leuk jullie gekent te hebben.

23 likes

Er werkt een knappe man waar ik op vakantie was. Heb niks kunnen zeggen voor afscheid want hij zat op een tractor omgeven door mensen toen ik vertrok, dus het is bij een zwaai gebleven. Weet verder niks van die gast. Stuur mijn vriendin net een (wazige) foto van hem die ze heeft gevonden op internet. Echt die vrouw kan zo detective worden.

13 likes

Ik heb vorige week ofzo al 2 zakjes op. In bataviastad bij van delft gehaald
No ragrets

1 like

In todays episode of slecht voor jezelf zorgen: ik heb Maccie besteld.
Wel een productieve dag gehad, 2 wasjes gedraaid, admin gedaan en de kattenpisgeur eindelijk uit m’n kleed weten te krijgen. Het is blijkbaar het een of het ander.

1 like

Dan vind ik dat je best goed voor jezelf gezorgd hebt! Het is niet alles of niets! :heart:

10 likes

Ik vind jou echt lief! :heart:
Hoe gaat het met je?

1 like

Niet ik wil het op vinyl-waardig. Terwijl Melodrama heel fijn is.

1 like

Ik moest Ć©cht opruimen thuis want teringbende en zondag komt @Egel hierheen. M’n vriend heeft het meeste gedaan en mij kleine klusjes gegeven en nu is het weer toonbaar.

Maar ik ben zo slecht in het huishouden. Vind het zelf ook gewoon kut maar het lukt me nooit om er aan te beginnen…

1 like

Waarom is dit slecht voor jezelf zorgen? Ik ā€˜beloon’ mijzelf regelmatig met eten dat ik lekker vind als ik veel gedaan heb en te moe ben om nog te moeten koken. Dat is beter dan niks eten :joy:

Geniet van je maccie!

21 likes

Ik vind 'm geweldig, haha. :star_struck:

2 likes

Hahagaha i love it.

2 likes

Ah wat lief :heart: Het gaat redelijk. Ik geniet van mijn kitten en probeer het dag voor dag te bekijken. Ik baal wel vaak van pijn en vermoeidheid, maar ik kan er toch niets tegen doen. Dus ik probeer het te accepteren en van elke dag een zo fijn mogelijke dag te maken.
Hoe gaat het met jou?

4 likes

Vega whopper vrijdag en zo nog een stofzuiger uitzoeken. De Mac kan nog wat leren ban de Burger King.

2 likes

Hoe haal je de kattenpisgeur ergens uit? Het woord asiel spookt steeds vaker door mijn hoofd

(Nee zou het beestje nooit weg doen maar ben wel een beetje wanhopig)

2 likes

LOVE IT. Heb je ze ook op je spatbord?

1 like

Maar de Burger King heeft geen McKroket

2 likes

Wat cute!

1 like

Met de trein naar Kopenhagen. Hoor ik tijdens mijn reis dat de machinisten gaan staken maandag en dinsdag in Duitsland. En wie zou er maandag met de trein terug gaan 🄲 nu moet ik dinsdag echt weer in Nederland zijn voor een bruiloft. En ik mag van mijn verzekering nog geen alternatief boeken want misschien gaat de staking niet door 🄲 hopelijk zijn er maandag of dinsdag nog vluchten beschikbaar.

3 likes