Wat je even kwijt wil #54

Ik heb maar wat gedaan haha, maar begonnen met de plekken uitwassen met een sopje (had ik gewoon met afwasmiddel gedaan, weet niet meer waarom), daarna 2 weken laten luchten in de tuin en net een mix van baking soda en geurpoeder erover gestrooid en na een paar minuten opgezogen. Dat poeder heb ik ooit bij de Action gevonden!

Nu hopen dat die stomme buurkat wegblijft, dit is al het derde kleed.

1 like

Groene zeep of biotex volgens mij. Geen ervaring met wildplassers maar wel met random poepen naast de bak en weet hoe frustrerend het kan zijn!

2 likes

Nee niet op het spatbord, die had hij er nieuw op laten zetten. Zo schattig allemaal. En ook heel leuk jullie reacties, want eerst dacht ik echt, pap, wanneer weet je dat ik geen 8 meer ben. Maar hij bedoelt het goed en ik kan ook heel goed met hem + ik vind katten ook geweldig. En bij een nieuwe fiets moet ik nog standaard altijd eerst een klein rondje fietsen voor hem hahaha.

10 likes

Ik lust geen kroketten. :pleading_face:

Ik vind het echt super leuk van je vader, het is denk ik ook wel echt een goeie oplossing.
tenminste, als het werkt!! Hopelijk krijgen we er een update over :joy:

1 like

Ho shit zeg. Eventueel alvast een ticket boeken met een meerprijs voor mogelijkheid tot annuleren? Is het misschien wel waard als je anders de hele tijd bezig bent met op de verzekering wachten ipv genieten van je tijd daar

1 like

Ik heb met mijn zusje allemaal snacks besteld bij d.ominos. 3x garlic twisters etc, krijgen we 3x cinnamon brood :sob: Dus zij het restaurant bellen zegt die dude ā€œJa, het knoflookpoeder was op en we moesten toch iets doen met het brood. Het is zo druk dus we hadden geen tijd om te bellenā€¦ā€ gatverdamme. Denk je wat hartigs te krijgen :unamused: Hij was overigens ook koekjes vergeten dus mijn zusje eiste dat ze deze nog komen brengen, gewoon puur omdat ze ons niet hadden gebeld :joy:

14 likes

M’n fysio is echt zo knap. Echt jammer dat ik hem de komende tijd minder ga zien.

2 likes

FURIEUS zou ik zijn

15 likes

Dit is echt zo leuk! En zo netjes gedaan ook. Als ik een poezen fiets kreeg zou ik hem nooit meer weg doen :smiling_face_with_three_hearts:

Iedere keer als ik een Nederlandse film of serie kijk zie ik een mannelijke figurant met een grote witte snor. Hij is vaak figurant wanneer er grote groepen nodig zijn… Het is nu ook een soort van Waar is Wallie geworden als ik iets nieuws kijk :joy:

13 likes

Ah een kitten :heart_eyes:
Fijn dat het redelijk gaat :kissing_heart:

Met mij niet zo goed, ik probeer heel erg te doen alsof het wel gaat, maar eigenlijk is dat niet zo :woman_shrugging: ben er mee bezig, dat wel

1 like

Ik heb een flanellen hoeslaken gekocht en ik kan het iedereen aanraden, het is zooo lekker zacht. En ook een mooie linnen dekbedovertrek, ik ga vannacht slapen als een prinses.

19 likes

Ik hoop zo dat je je snel wat beter gaat voelen… sta je nog ergens op een wachtlijst voor meer hulp?

2 likes

Lief :heart:
Ja, volgende week intake al, dus gaat wel vlug. Vind het supereng, dat wel :sweat:

1 like

Nooo @Jumpsuit ik heb de poezenfiets gemist zo te lezen, mag ie nog een keer heel even?

1 like

Ik heb dit op moeten zoeken. Je verstopt dus gewoon ergens die fles en als die gevonden word moet die leeggedronken worden?

1 like

Sorry maar dit kan al heel lang door de link aan te passen :grimacing: haha

1 like

Haha hij is niet zo bijzonder hoor, totaal niet, maar ja, je mag me qel pb’en.

1 like

Huh ik kom net thuis en de tv stond aan, is al de 5e keer deze week en elke keer dacht ik dat de katten per ongeluk over de afstandsbediening waren gerend oid, maar nu had ik die expres ergens gelegd waar zij niet bij kunnen. Dit vind ik echt niet chill, zou bijna m’n vader bellen om te kijken of er geen mensen op zolder zitten ofzo. :joy:

1 like