Misschien kinderen die voor het raam staan? Heb wel eens gelezen dat je van buitenaf kunt zappen
Oh oke. Interessant! Ik heb inderdaad ook luchtwegklachten als mijn allergie opspeelt. Maar ik heb geen last van eczeem.
Ik ben heel benieuwd wat er uit jouw onderzoek komt. Zou je dat misschien tzt hier willen delen?
Toen ik deze week die aanval had, had ik voor mijn gevoel ook niet echt last van stress (maar misschien wel onbewust), maar ik had wel veel prikkels gehad (groot tuincentrum en ikea bezocht). Maar ja, of het dan daar aan heeft gelegen of niet, geen idee.
Hahaha dit zou ik zo ook kunnen doen dat je echt denkt waaarom deed ik precies dat
Ik heb 3 dagen vrij
Nou de bouwmarkt is ook geen speeltuin dus joejoe
Heb je ook zn mee-eters gecheckt?
Ze zijn die koekjes ook niet meer komen brengen Morgen hang ik om 16:00 precies aan de telefoon
Wow echt slecht?? Normaal vind ik dominos/ny pizza echt heel goed qua service.
Nee had tie niet
Echt mijn oude kat die nog zo vreselijk nieuwsgierig is naar alles en het andere moment geen fuck geeft. Houd zoveel van dat beest.
Mijn vriend heeft de man flu. Hij heeft hele erge buikpijn en denkt dat hij blindedarmontsteking heeft. Dus ik zeg dan moet je nu de hap bellen, want dat kan heel ernstig zijn, maar dat wil hij niet nou dan zal het wel meevallen allemaal
Ik zou eigenlijk niks gaan doen vandaag maar nu ga ik suppen met m’n zus en zusje (en hond) en ben ik helemaal blij! Hoop dat de zon nog een beetje doorbreekt
Weet alleen niet wat ik aan moet
Oh wat leuk! Ik zou sportkleding aantrekken, mocht je in het water vallen droog je in ieder geval weer snel op.
in loop van de dag zou de zon doorbreken en warm worden. vanavond gaat het als het goed is regenen. Veel plezier!
Ik begin langzaamaan een beetje nerveus te worden voor de tattoo afspraak.
Volgens mij blijft dat ook gewoon een dingetje
(Het helpt ook niet dat ik heel moeilijk stil kan zitten zonder dat ik iets doe)
Als mijn vriend ziek is, ook al is het een verkoudheid dan doet ie net alsof ie het niet overleefd. Ligt met een deken tot zn neus opgetrokken op de bank te zielepoten. Heel aandoenlijk, maar niet heus. Ik ben het liefst weg thuis als hij ziek is
Meen je niet. Ik word gek van dit weer. Loop ik dan met m’n jeans en driekwart mouw blouse.
Het blijft grappig dat er in het ov altijd zo goed te zien is wie amper met het OV reist. Snappen er niks van, doen alles fout wat fout kan gaan. Zouden dit nu ook die mensen zijn die mopperen dat het OV zo kut is? (Ja vast want dit zijn denk ik ook de mensen die dan in het weekend reizen en altijd dan een omleiding hebben)
Helaas wel 24/25 graden ofzo.
ook niet echt mijn fave.
Vannacht ging ineens mijn elektrische tandenborstel vanzelf aan en hij wilde niet uit. Uiteindelijk door hem in de oplader te doen stopte het en nu in de ochtend lijkt die het gewoon weer normaal te doen?? Waarom mij ‘s nachts lastigvallen
Edit: Hij gaat weer continue aan en uit, denk dat ik opzoek moet gaan naar een nieuwe
Je kan nog deze test bij hem doen als je twijfelt: buik indrukken en dan weer loslaten. Als het loslaten meer pijn doet dan het indrukken kan het blindedarmontsteking zijn! Zo test ik het zelf als ik buikpijn heb en bang ben dat ik blindedarmontsteking heb
Heb het net getest en hij voelde niks