Omg check wat ik krijg als advertentie op Insta

WOERDY
En dan vragen mensen zich af of mijn haat niet wat overdreven is.
En als je net denkt dat het niet nóg erger kan: Woerdy is de mascotte van de vakantieweek…klik op eigen risico: Woerdy staat er weer: VakantieWeek gaat bijna beginnen (video) - indebuurt Woerden

Ik heb precies hetzelfde! 
Ik ben inmiddels 1 koffer, 1 paar slippers, 2 paar sneakers, 1 broek, 1 jurkje, een stel kralen en een stapel (bieb)boeken rijker. Had ik dit nodig, nee? Maakt het me gelukkig, ook niet. Heb ik weer een paar uur gevuld met nutteloze dingen, jep. Voel ik me schuldig omdat ik in mijn vakantie niks doe, niks leuks, maar gewoon niks…ook ja.
Zo herkenbaar dit! Ik heb dat werkritme wel nu en ik merk dat ik idd veeeeel minder tijd heb om dingen te overdenken en dat is zo chill. En na zo’n werkdag ben ik altijd te moe om me druk te maken over de dingen die jij beschrijft. Over een paar weken moet je weer aan het werk toch?
M’n vriend en ik zijn allebei moe en brak, maar gaan nu toch samen een kast in elkaar zetten.
Tot zo in het relatieleed-topic. 
Ja!
Veganistische vleesvervangers eten met vleesjus. Voor oma niet al te moeilijk doen. 
Ik word voor de 2e keer tante!
ik helemaal blij.
Vragen er nu mensen: en, wanneer begin jij er eens aan? Of nu jij nu ook snel zeker?
En dan moet ik weer vet ongemakkelijk zeggen van, nou waarschijnlijk nooit. Pff, zeg gewoon niet 
Toetsenbord op mijn nieuwe telefoon heeft de functie dat ik tekst kan inspreken en dat mijn telefoon het typt. Dit is echt geweldig. 

Waarschijnlijk heeft iedereen dit al vet lang maar op mijn vorige telefoon had ik dat niet in ieder geval.
Doodshoofjes!?!??!
‘Ik zit vol maar ik wil ook niet stoppen met eten’. Aldus het orakel wat naast mij zit.
Toch maar een afspraak bij de kapper gemaakt. Mijn undercut begin erg can I speak with the manager te worden. 

Zijn wel Fins en helaas niet uit Murica…
Heb een lekker niks-moet-alles-mag weekend waarin ik voor de verandering eens geen dingen moet van mezelf. Heb ergens nog wel een stemmetje in m’n hoofd dat zegt dat ik nu een komkommer en snoeptomaatjes zou moeten eten in plaats van oude kaas en fuet worst. Maar ook dat probeer ik dit weekend even te laten voor wat het is, ik pak er een wijntje bij en vanaf maandag dan maar weer gewoon normaal.
Ik heb nog steeds geen vakantie maar herken dit heel erg! Heb laatst bijna spontaan honderden euro’s uitgegeven aan iets wat ik helemaal niet nodig heb. Maar wat ik wilde hebben was niet op voorraad en toen heb ik een grafische tablet gekocht voor 60euro. Waar ik eigenlijk voor kwam, naar wat ook iets is waar ik nog geen week over nagedacht heb. Ben er wel super blij mee want ik heb het eindelijk goed door en de afgelopen dagen spendeer ik uren achter dat ding, dus voorlopig 60 euro well spent 
Ben ik de enige die echt geen probleem heeft met hout bestek? Behalve bij die vieze kartonnen rietjes, mis ik plastic totaal niet. Ik knaag sowieso ook sinds jongs af aan aan houten ijsstokjes tot het begint te splinteren, dan pas gooi ik het weg. Vroeger vond ik dunne kartonnen doosjes ook zo lekker naar ‘doos’ ruiken, zo droog. Soms plakte ik dan zo’n stuk karton van een pak ijsjes op mijn tong tot het een beetje zacht werd omdat het in eerste instantie heel droog aanvoelde. Dat vond ik zo chill. Deed ik ook met zo’n lege keukenrol. Deed echt rare dingen als kind 
Goed bezig! Ik had ook écht een weekend niets doen nodig, maar dan lig ik op de bank en denk ik alleen maar: ja nou eigenlijk ook zonde van je weekend je kan ook ff dit of dat doen terwijl ik aan alles merkte dat even twee dagen niet in de weer zijn echt nodig was. Dus chips gepakt en weer gaan liggen
Heel goed! Het valt me elke keer weer op bij mezelf hoeveel druk ik mezelf bewust en onbewust opleg op momenten dat ik vrij ben om toch vanalles te moeten, waardoor ik vaak inderdaad nooit écht kan ontspannen maar ook nooit heel productief ben omdat ik gewoon moe ben na een week werken. Het is fijn om er inderdaad gewoon helemaal aan toe te geven en ik merk dat ik dan vaak juist meer gedaan krijg met bijvoorbeeld dingen in en om het huis doen omdat het niet per se moet van mezelf
Ja ieeeeh ik krijg hier helemaal rillingen van haha. Ik heb ook een hekel aan het gevoel van houten bestek oid tegen m’n tanden