Great š„² gekocht tijdens mijn stedentrip in Kopenhagen. Gelukkig ben ik er morgen ook nog en is de winkel dan open. Nu maar hopen dat ze niet denken dat die gejat is. Ik heb het cash betaald en bedenk me net dat de winkel dame mij ook geen bon heeft gegeven. (Gelukkig weet ik wel het tijdstip)
Love hout!
Ik kan dan weer heel slecht tegen bestek van metaal, heb ook het gevoel dat het een smaak afgeeft aan eten. Heb ook bestek van bamboo in huis en eet heel veel met houten stokjes. Rinkelend bestek pijnigt mijn geest en ziel. Dat gevoel dat mensen hebben bij nagels op een schoolbord.
Oh leuk. Heb je aanraders/een leuke afspeellijst?
Ik sta op een camping en normaal vind ik kinderen op een camping irritant maar er staan nu twee meisjes van 4 en 6 naast ons en ze zijn echt zo leuk en grappig. Ik denk dat we per ongeluk een beetje bevriend met ze zijn geraakt haha. Ze noemen ons āde burenā en wij hun ādamesā. Ze kwamen de eerste dag opeens heel nieuwsgierig aan onze tafel staan toen mijn vriend en ik een spel speelde en ze gingen niet weg totdat we het spel hadden uitgelegd want ze bleven maar vragen stellen. De volgende dag stonden ze er weer en had mijn vriend ze maar uitgenodigd om mee te spelen. En vanochtend stond die kleine op een afstand naar ons te staren en zei ze na heel hard nadenken na 2 minuten: heeeerlijke ochtend he? En vervolgens hebben we een goed gesprek gehad over haar huisdieren, lievelingsdieren en plannen voor de dag. En nu willen we opeens zelf ook kinderen maar alleen als ze zo leuk zijn als deze
Thnx! Ik ga even googlen of ze daar ook een spray/allesreiniger variant van hebben haha. Maandag even mijn huis mee dweilen
Ugh blijkbaar heb ik ze te hard opgepompt en nu was er 1 lek gegaan 

Ik dacht dat ik morgen om 07:30 moest werken maar dat blijkt dus 09:00 te zijn 
. Super chill
Ik heb net voor de eerste keer mijn haren zelf in laagjes geknipt via een youtube filmpje. Ik dacht dit is gedoemd om te mislukken maar het ziet er vet goed uit, Iām quite impressed!
Haha ja dat nagels op schoolbord heb ik dus met hout! Totaal geen moeite met metalen, rinkelend bestek. Ik had laatst wel een lepeltje van karton bij een yoghurt to go, en dat was aan het eind helemaal zompig en daar kon ik ook echt niet tegen š„² ga voortaan maar zelf iets van bestek meenemen in mijn tas voor dat soort momenten, even kijken wat handig is daarvoor
Haha ik zou echt wel weer een keer in een ballenbak willen springen. Maar dat is niet jouw wens, begrijp ik? 
Ik heb het gevoel dat er nog pis, kwijl en corona van minstens 17 kinderen in rondzweven als ik de reviews over de schoonmaakstatus moet geloven dus ik ben sceptisch
Ik dacht eerst ooooh gaaf en daarna dacht ik gatver een ballenbak is een van de goorste plekken waar je in kan zitten 
Ik heb net, voor de eerste x in de zes jaar dat ik mijn rijbewijs heb, stil gestaan langs de weg vanwege het weer. Het was zo eng, het waren gewoon containers water die maar geleegd bleven worden, zo leek het. Alles wat ik zag was een witgrijze waas. Zag de strepen niet meer, de bordjes niet, geen enkele lamp. Ik ben best zelfverzekerd in de auto maar hier begon ik van te zweten, puddingbenen. Mān auto ging twee keer zijn eigen weg in het water. Kreeg het net onder controle.
Nu veilig thuis 
Ik kan niet slapen. In de ochtend en middag moe. Maar zodra 21.00 is ben ik wakker.
Zo irritant.
Als we thuis zijn even kijken naar melatonine tabletje ofzo. Dit is al maanden zo
Gerookte zalm is slecht voor kattenā¦
Nee grapje. Zou het eigenlijk niet weten of dat slecht is.
Maar, ik vind je wel een enorm lief mens dat je dit over hebt voor de buur kat!! 
Ah wat super lief van je!
Wat een lief gebaar! Vrees alleen wel dat gerookte zalm doordat die gepekeld is niet zo goed is voor katten 
Maarja als het niet goed valt, komt het er vanzelf weer uit lijkt me
Ugh, ga een nachtje weg en sta op met vette spanningsbuikpijn. Wat is dit nou weer.
Er lopen al de hele ochtend boomers door mijn straat en die gaan dan lekker naar binnen blieken. Er is een of andere wandeltocht en ja ik snap dat mijn huis een highlight is hoor, maar doe ff rustig. Ben echt in boomervakantieland gaan wonen.
Nah valt mee, maar wel lekker hoofd meedraaien als ze voorbij wandelen.