Kinderachtig
Vandaag een goede daad gedaan door de weg op te zoeken op Google Maps voor een mevrouw met lege telefoon.
âPostbezorgers, ook voor al uw vragen over hoe ergens te komen.â
Omg zo chill als je banden weer opgepompt zijn en het echt vliegen over de weg is
Dit is ook wel wat anders dan een samenvatting vind ik hoor. Dit gaat meer richting studeersnel, waar iedereen letterlijk de sheets neerkwakt.Dat doe ik niet haha
Wilde mn kledingkast opruimen maar zat het uit te stellen omdat ik niet zoân zin had om het helemaal ergens naar toe te brengen om te doneren. Maar kom er dus net achter dat er gewoon zoân inzamelbak 2 straten verderop staat waar je kan doneren! Dus heb het maar meteen weggebracht daar. Echt fijn, denk dat ik het nu ook wat sneller/vaker ga doen gezien het zo dichtbij is
Ik kan niet wachten tot ik weer ritme heb (aka moet werken) en met tegenzin om 6:45 op moet staan om pas om 18:00 thuis te komen, zodat ik niet zo fucking veel ruimte heb om allllles te overdenken en me eenzaam te voelen en geld uit te geven en eten naar binnen te duwen om dit alles te negeren
In Nederland gebeurt dat echt al jaren en het heeft vele mensen gered hahaha
Hey, dit patroon herken ik! zal het geld uitgeven daar toch aan gelinkt zijn?
Bij mij zeker wel! Leegte opvullen, tijd om krijgen, âblijdschapâ zoeken op korte termijn.
WOERDY
En dan vragen mensen zich af of mijn haat niet wat overdreven is.
En als je net denkt dat het niet nĂłg erger kan: Woerdy is de mascotte van de vakantieweekâŠklik op eigen risico: Woerdy staat er weer: VakantieWeek gaat bijna beginnen (video) - indebuurt Woerden
Ik heb precies hetzelfde!
Ik ben inmiddels 1 koffer, 1 paar slippers, 2 paar sneakers, 1 broek, 1 jurkje, een stel kralen en een stapel (bieb)boeken rijker. Had ik dit nodig, nee? Maakt het me gelukkig, ook niet. Heb ik weer een paar uur gevuld met nutteloze dingen, jep. Voel ik me schuldig omdat ik in mijn vakantie niks doe, niks leuks, maar gewoon niksâŠook ja.
Zo herkenbaar dit! Ik heb dat werkritme wel nu en ik merk dat ik idd veeeeel minder tijd heb om dingen te overdenken en dat is zo chill. En na zoân werkdag ben ik altijd te moe om me druk te maken over de dingen die jij beschrijft. Over een paar weken moet je weer aan het werk toch?
Mân vriend en ik zijn allebei moe en brak, maar gaan nu toch samen een kast in elkaar zetten.
Tot zo in het relatieleed-topic.
Ja!
Veganistische vleesvervangers eten met vleesjus. Voor oma niet al te moeilijk doen.
Ik word voor de 2e keer tante! ik helemaal blij.
Vragen er nu mensen: en, wanneer begin jij er eens aan? Of nu jij nu ook snel zeker?
En dan moet ik weer vet ongemakkelijk zeggen van, nou waarschijnlijk nooit. Pff, zeg gewoon niet
Toetsenbord op mijn nieuwe telefoon heeft de functie dat ik tekst kan inspreken en dat mijn telefoon het typt. Dit is echt geweldig.
Waarschijnlijk heeft iedereen dit al vet lang maar op mijn vorige telefoon had ik dat niet in ieder geval.