Kijk wat ik tegenkwam bij de Coöp
Doodshoofjes!?!??!
‘Ik zit vol maar ik wil ook niet stoppen met eten’. Aldus het orakel wat naast mij zit.
Toch maar een afspraak bij de kapper gemaakt. Mijn undercut begin erg can I speak with the manager te worden.
Zijn wel Fins en helaas niet uit Murica…
Heb een lekker niks-moet-alles-mag weekend waarin ik voor de verandering eens geen dingen moet van mezelf. Heb ergens nog wel een stemmetje in m’n hoofd dat zegt dat ik nu een komkommer en snoeptomaatjes zou moeten eten in plaats van oude kaas en fuet worst. Maar ook dat probeer ik dit weekend even te laten voor wat het is, ik pak er een wijntje bij en vanaf maandag dan maar weer gewoon normaal.
Ik heb nog steeds geen vakantie maar herken dit heel erg! Heb laatst bijna spontaan honderden euro’s uitgegeven aan iets wat ik helemaal niet nodig heb. Maar wat ik wilde hebben was niet op voorraad en toen heb ik een grafische tablet gekocht voor 60euro. Waar ik eigenlijk voor kwam, naar wat ook iets is waar ik nog geen week over nagedacht heb. Ben er wel super blij mee want ik heb het eindelijk goed door en de afgelopen dagen spendeer ik uren achter dat ding, dus voorlopig 60 euro well spent
Ben ik de enige die echt geen probleem heeft met hout bestek? Behalve bij die vieze kartonnen rietjes, mis ik plastic totaal niet. Ik knaag sowieso ook sinds jongs af aan aan houten ijsstokjes tot het begint te splinteren, dan pas gooi ik het weg. Vroeger vond ik dunne kartonnen doosjes ook zo lekker naar ‘doos’ ruiken, zo droog. Soms plakte ik dan zo’n stuk karton van een pak ijsjes op mijn tong tot het een beetje zacht werd omdat het in eerste instantie heel droog aanvoelde. Dat vond ik zo chill. Deed ik ook met zo’n lege keukenrol. Deed echt rare dingen als kind
Goed bezig! Ik had ook écht een weekend niets doen nodig, maar dan lig ik op de bank en denk ik alleen maar: ja nou eigenlijk ook zonde van je weekend je kan ook ff dit of dat doen terwijl ik aan alles merkte dat even twee dagen niet in de weer zijn echt nodig was. Dus chips gepakt en weer gaan liggen
Heel goed! Het valt me elke keer weer op bij mezelf hoeveel druk ik mezelf bewust en onbewust opleg op momenten dat ik vrij ben om toch vanalles te moeten, waardoor ik vaak inderdaad nooit écht kan ontspannen maar ook nooit heel productief ben omdat ik gewoon moe ben na een week werken. Het is fijn om er inderdaad gewoon helemaal aan toe te geven en ik merk dat ik dan vaak juist meer gedaan krijg met bijvoorbeeld dingen in en om het huis doen omdat het niet per se moet van mezelf
Ja ieeeeh ik krijg hier helemaal rillingen van haha. Ik heb ook een hekel aan het gevoel van houten bestek oid tegen m’n tanden
Great 🥲 gekocht tijdens mijn stedentrip in Kopenhagen. Gelukkig ben ik er morgen ook nog en is de winkel dan open. Nu maar hopen dat ze niet denken dat die gejat is. Ik heb het cash betaald en bedenk me net dat de winkel dame mij ook geen bon heeft gegeven. (Gelukkig weet ik wel het tijdstip)
Love hout! Ik kan dan weer heel slecht tegen bestek van metaal, heb ook het gevoel dat het een smaak afgeeft aan eten. Heb ook bestek van bamboo in huis en eet heel veel met houten stokjes. Rinkelend bestek pijnigt mijn geest en ziel. Dat gevoel dat mensen hebben bij nagels op een schoolbord.
Oh leuk. Heb je aanraders/een leuke afspeellijst?
Ik sta op een camping en normaal vind ik kinderen op een camping irritant maar er staan nu twee meisjes van 4 en 6 naast ons en ze zijn echt zo leuk en grappig. Ik denk dat we per ongeluk een beetje bevriend met ze zijn geraakt haha. Ze noemen ons ‘de buren’ en wij hun ‘dames’. Ze kwamen de eerste dag opeens heel nieuwsgierig aan onze tafel staan toen mijn vriend en ik een spel speelde en ze gingen niet weg totdat we het spel hadden uitgelegd want ze bleven maar vragen stellen. De volgende dag stonden ze er weer en had mijn vriend ze maar uitgenodigd om mee te spelen. En vanochtend stond die kleine op een afstand naar ons te staren en zei ze na heel hard nadenken na 2 minuten: heeeerlijke ochtend he? En vervolgens hebben we een goed gesprek gehad over haar huisdieren, lievelingsdieren en plannen voor de dag. En nu willen we opeens zelf ook kinderen maar alleen als ze zo leuk zijn als deze
Thnx! Ik ga even googlen of ze daar ook een spray/allesreiniger variant van hebben haha. Maandag even mijn huis mee dweilen
Ugh blijkbaar heb ik ze te hard opgepompt en nu was er 1 lek gegaan
Ik dacht dat ik morgen om 07:30 moest werken maar dat blijkt dus 09:00 te zijn . Super chill
Ik heb net voor de eerste keer mijn haren zelf in laagjes geknipt via een youtube filmpje. Ik dacht dit is gedoemd om te mislukken maar het ziet er vet goed uit, I’m quite impressed!
Haha ja dat nagels op schoolbord heb ik dus met hout! Totaal geen moeite met metalen, rinkelend bestek. Ik had laatst wel een lepeltje van karton bij een yoghurt to go, en dat was aan het eind helemaal zompig en daar kon ik ook echt niet tegen 🥲 ga voortaan maar zelf iets van bestek meenemen in mijn tas voor dat soort momenten, even kijken wat handig is daarvoor
Haha ik zou echt wel weer een keer in een ballenbak willen springen. Maar dat is niet jouw wens, begrijp ik?