Ik heb het gevoel dat er nog pis, kwijl en corona van minstens 17 kinderen in rondzweven als ik de reviews over de schoonmaakstatus moet geloven dus ik ben sceptisch
Ik dacht eerst ooooh gaaf en daarna dacht ik gatver een ballenbak is een van de goorste plekken waar je in kan zitten
Ik heb net, voor de eerste x in de zes jaar dat ik mijn rijbewijs heb, stil gestaan langs de weg vanwege het weer. Het was zo eng, het waren gewoon containers water die maar geleegd bleven worden, zo leek het. Alles wat ik zag was een witgrijze waas. Zag de strepen niet meer, de bordjes niet, geen enkele lamp. Ik ben best zelfverzekerd in de auto maar hier begon ik van te zweten, puddingbenen. Mān auto ging twee keer zijn eigen weg in het water. Kreeg het net onder controle.
Nu veilig thuis
Ik kan niet slapen. In de ochtend en middag moe. Maar zodra 21.00 is ben ik wakker.
Zo irritant.
Als we thuis zijn even kijken naar melatonine tabletje ofzo. Dit is al maanden zo
Gerookte zalm is slecht voor kattenā¦
Nee grapje. Zou het eigenlijk niet weten of dat slecht is.
Maar, ik vind je wel een enorm lief mens dat je dit over hebt voor de buur kat!!
Ah wat super lief van je!
Wat een lief gebaar! Vrees alleen wel dat gerookte zalm doordat die gepekeld is niet zo goed is voor katten
Maarja als het niet goed valt, komt het er vanzelf weer uit lijkt me
Ugh, ga een nachtje weg en sta op met vette spanningsbuikpijn. Wat is dit nou weer.
Er lopen al de hele ochtend boomers door mijn straat en die gaan dan lekker naar binnen blieken. Er is een of andere wandeltocht en ja ik snap dat mijn huis een highlight is hoor, maar doe ff rustig. Ben echt in boomervakantieland gaan wonen.
Nah valt mee, maar wel lekker hoofd meedraaien als ze voorbij wandelen.
Pfff ik reed gisteravond ook in dit noodweer. Vond het ook eng.
Lekker aan het sporten om 10uš Kan ik vanmiddag op de boot wel ultiem ontspannen.
Ik ben jaloers op het sport gedeelte. Afgelopen maandag peeling gehad en dan mag je paar dagen niet intensief bewegen. Nu tattoo dus beter om even ook niet te sporten.
Aankomende week dus ook niet. #firstworldproblems
Net yoga gehad en ik ben zo ontzettend blij met mijn docent. Ik houd niet van sport, echt zoān hekel heb ik eraan maar haar yogalessen zijn zo fijn! Ondanks corona en veel maanden overgeslagen vanwege online lessen enzo nu weer terug en vind dit echt goed besteed geld. Helemaal gelukkig dat mijn werk vanaf het eind van het jaar mijn abonnement betaalt. Kan ik daarnaast ook gaan zwemmen. Ik baal nu al dat ze er straks een paar maanden niet is omdat ze zwanger is en ook over 2 maanden ofzo met verlof gaat. Maar dat is ook heel leuk voor haar.
Fijn begin van de zondag!
Van de week stond er iemand met zān handen tegen het raam bij ons naar binnen te kijken, maar hij had niet door dat mijn vriend op de bank zat. Dus toen hij mijn vriend zag zitten schrok hij zich dood en is hij snel verder gelopen.
Echt als ik wist dat stuvia bestond toen ik nog studeerde was mijn leven toch wel echt een stuk makkelijker geweest.
Even vanuit een (vrij nieuwe) docent kant; ik was echt in shock dat echt binnen een kwartier al alle vragen antwoorden van een tentamen al online stonden. En ook inderdaad hele opdrachten die uitgewerkt waren.
Bij ons zeggen ze dat ze er niks tegen kunnen doen, veel staat er ook met een anonieme naam op, dus misschien is dat nog een idee?
Over samenvattingen etc doen we echt niet moeilijk, maar bij uitgewerkte opdrachten spreken we de student wel aan als de naam erbij staat, maar kunnen nergens mee dreigen.
Kan je wel wandelen of fietsen? Dat is niet zo intensief en heb je toch even bewogen!
Dat wel! Dat is ook wat ik deze week ga doen.
Veel plezier op de boot alvast!
Vandaag hier lekker rond hangen in pyjama
Ik ben opnieuw The Vampire Diaries aan het kijken en ben wel echt aan het genieten van de soundtracks. Word aan allemaal nummers van tien jaar terug herinnerd, echt nostalgisch.
Dankje! Het is wel een beetje wisselvallig weer dus ben benieuwd of het wel doorgaat.
Geniet van je zondag!