Wat je even kwijt wil #54

Perfecte dag om de hele dag te streamen :heart: Ben zo moe. Lekker chillen

Ik ben nog ff aan het nagenieten van gister, we hadden een cateringopdracht voor een familiefeest in een vakantiehuis net buiten Nijmegen en alles was zo leuk! De roadtrip ernaartoe met prachtige uitzichten en een omweggetje naar Duitsland (eerste stap over de grens in anderhalf jaar), de familie was echt een hele lieve hechte groep met babies en een geweldige hond, het eten was prachtig en iedereen was tevreden.
Love m’n werk nu we eindelijk weer dit soort opdrachten kunnen doen.

16 likes

Haha ja zeker zo ff schakelen naar ESPN. Ik zou niet anders durven

1 like

Oke, ik klaag wel altijd op meneer Bezos, maar de service van Amazon is wel top. Nu even de klantenservicemedewerker 5 sterren geven, zodat ze een paar centen meer krijgt

5 likes

Mee eens hoor. Denk dat het meer een ergernis is dat we opdrachten en casussen moeten herschrijven en hier geen zin in hebben.

1 like

Ja dit is heel leuk!

Edit wel heel anders dan een museum haha

2 likes

Kruidnoten of pepernoten? En ik ben hoe dan ook jaloers

Heb lekker croissantjes uit de oven en ga zo weer een wijntje voor mezelf inschenken want waarom niet. En ben begonnen met Mocro Maffia dus dit wordt lekker een dagje lui in bed, alleen vanavond nog even het huishouden doen. Heerlijk!

8 likes

Whaha ja nou lekker. Ik ga ze ook snel halen. Met dit weer voelt het sowieso al aan als de juiste periode om ze te eten

1 like

Ik begin over een week met stage en ik vind het zo spannend en leuk!!! Wilde ik ff kwijt

30 likes

Maar ze staat toch niet 1,5 uur voor de deur? :thinking::eyes:

2 likes

Mensen noemen me wel eens leeg vanbinnen omdat ik geen hobbies heb en vrij weinig interesses. Nu ben ik in mijn vakantie met de zoveelste serie begonnen en ik vind hier ook wederom geen ene reet aan en heb dus geen andere keus dan weer de dag weg te slapen. Die mensen die me leeg noemen hebben ook echt gelijk man, gatver. Ik ben ook niet het type dat alleen gaat winkelen/wandelen of uberhaupt iets alleen gaat ondernemen, want dan ben ik nog ongelukkiger dan dat ik helemaal niks doe. Kan beter geen vakanties meer opnemen :joy:

3 likes

Dit ben ik ook aan het doen haha. Kom vandaag niet meer van de bank

1 like

waarom bestaan er nog geen lichtdoorlatende chips zakken?? Ik wil niet meer met mn telefoon in de zak schijnen op zoek naar de meest gekruide doritos

9 likes

Zat vanmiddag zo lekker te terrasflirten maar ik was met mijn ouders dus kon niks doen :sob:
#cryinginsingle

6 likes

mijn schoonouders komen zo en ik heb er zo geen zin in, ze blijven ook veel te lang hangen altijd en ik wil op zondag gewoon in mijn joggingpak chillen

3 likes

Net thuis van karten, lasergamen en poolen!
Wow dat is lang geleden dat ik dat gedaan heb :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

Het valt me op wanneer ik praat met vriendinnen en ook wel eens als ik lees in het date topic of leed dat een relatie heet topic hoeveel bullshit vrouwen bereid zijn om te slikken van mannen. En ja ik snap ook dat je je relatie niet door een kleinigheidje wil beëindigen, zeker als je al lang samen bent en samenwoont bijvoorbeeld. Maar als een vent echt stelselmatig laat zien dat hij jou niet met respect behandelt, of je nou aan het daten bent of in een relatie bent, en op wat voor manier dan ook, zou ik het echt veel mensen gunnen om er een punt achter te durven zetten en voor zichzelf te kiezen. Ik ben zelf dan al geruime tijd single maar ik vraag me nu af of dat misschien komt doordat ik al heel snel klaar ben met mannen die mij niet behandelen met het basis level van respect en het dan afkap. Of misschien ben ik ook gewoon te zuur, dat zullen mensen naar aanleiding van deze post vast ook vinden :grimacing:. En misschien is het wat generaliserend opgeschreven op deze manier, maar het valt me wel vaak op en ik vind het bijzonder

30 likes

Beter te veel bellen dan te weinig!

Wat slik je nu nog aan pijnstilling? Is er nog ruimte om iets extra’s in te nemen? En wat voor cijfer (tussen 0-10) zou je aan de pijn geven, is die nog draaglijk voor je?
Alles boven een 4 is voor mij (verpleegkundige) reden om toch te bellen. Al is het alleen maar zodat ze je advies kunnen geven over extra pijnstilling en eventueel een recept kunnen schrijven.

2 likes