Wat je even kwijt wil #54

Dat zou ik ook best pissed zijn als ik geen maccie krijg. Ben het wel eens met @Karl_Lagerfeld wat dat betreft

1 like

Je kunt het ook gewoon in de winter doen en je vriezerspullen gewoon buiten zetten als het koud is en na het ontdooien weer terugleggen. Maar snap het wel hoor, ik vind het ook een kutklusje.

2 likes

Ik doe thuis gewoon de föhn erop zetten.
En hakken met een broodmes. Tussen het ijs zetten en dan breekt de meeste er wel vanaf

1 like

Oh ja sorry, even helemaal niet aan gedacht dat natuurijk niet iedereen een buiten heeft haha lekker dom. Snap dat je het niet in de binnentuin gaat zetten ja haha

3 likes

Vandaag gesprek gehad voor PT en donderdag gaan we een test rondje doen. Kijken hoe mijn technieken zijn etc. Ben echt benieuwd en ook best wel weer spannend om weer met kracht ook te beginnen. Ook gaan we kijken naar het eten zodat mijn lichaam weer prikkels krijgt en hopelijk weer gaat afvallen. maar goed, doel is en blijft dat ik mij eigen gewoon goed voel.

4 likes

Gisteren diagnose burnout gekregen
 Alles wees er ook naar en ik wilde naar niemand luisteren want ‘burn out is niks voor mij’. Joh alsof je er een keuze in hebt

Dus morgen eerst een gesprek met vertrouwenspersoon van werk. Ik wil het eigenlijk nog even negeren want het komt niet uit. Ik heb 1,5 jaar zo tering hard geknokt voor die hbo opleiding. En wil niet ineens het laatste half jaar weggooien hierdoor.
Ik ben gewoon verdrietig en moe.

27 likes

Ik heb in oktober een oppashondje! :smiling_face_with_three_hearts:
Kan wel janken, zo blij!

39 likes

Ik ga zo naar bed denk ik, ik kan niet meer :weary:

9 likes

Is het zijn of jouw diepvries?

Ik zou bijna gokken dat dat niet erbij hoort, omdat ik ooit een stortbak van het toilet moest vervangen en dat er bijvoorbeeld ook niet bijhoorde

Ik HAAT boren. Ik wilde zo’n rails voor schilderijen bevestigen, wat super simpel zou moeten zijn (‘slechts 6 schroeven’), maar het lukt niet. Nu moet ik morgen terug voor extra pluggen en is mijn huis een troep totdat het eindelijk gelukt is.

Het is zijn koelkast, en het is ook nog eens een crappy oude koelkast maar het is zo’n klein ding dat ik ook betwijfel of hij het gaat vervangen of niet.

2 likes

Als je je vriezerspullen even in de koelkast legt, de stekker van de koelkast/vriezer er dan uithaalt, een pannetje kokend water in de vriezer zet met de vriezerdeur dicht is het ook vrij snel ontdooit. Evt het kokende water nog eens vervangen als het te erg afgekoeld is. Met een kwartier of half uur kun je de laatste ijsresten dan wegkrijgen met een spatel.

2 likes

Zojuist mijn allerlaatste opdracht voor de universiteit ingeleverd :partying_face:

43 likes

Dagelijks!!! Ik krijg niet de treatment die ik zou willen. Een kinderbueno van het tankstation is al te veel gevraagd

7 likes

Ik heb net m’n eigen decoupeerzaag besteld (leen altijd die van m’n vader) en ik voel me zo volwassen.

9 likes

Knuffel, sterkte :heart::heart:

3 likes

Krijg net op instagram een gesponsorde story van deze deze man.

Hij heeft blijkbaar een heel project opgezet om een partner te vinden. Inclusief het inschakelen van bekende Nederlanders.

Dus nog vrijgezelle dames hier die interesse hebben? :expressionless:

Omg ik heb een nieuwe (denk ik) buur ergens in het binnenblok, en die was net zo mooi aan het trommelen en zingen. Ik denk dat het een inheems Amerikaans stamlied was, kon het vanaf mijn balkon heel goed horen
 Het voelde bijna als een soort mini privéconcert! Heb geapplaudiseerd toen hij klaar was, hoop dat ie vaker op dat plekje muziek gaat maken :pleading_face:

22 likes

Had dat vliegtuig over zien vliegen in Amsterdam, ben benieuwd of er ĂŒberhaupt brouwen geĂŻnteresseerd zijn in iemand die Emiel Ratelband inschakelen om een goed woordje voor hem te doen.

1 like

@Barbamama Heel veel sterkte de aankomende tijd. Zet je gezondheid op de eerste plaats en dan vallen op den duur alle andere puzzelstukjes ook weer op hun plaats. :kissing_heart:

@Falafel Die man ziet er niet uit als iemand die op maccie tracteert dus dat wordt niks en derhalve mag hij zijn achternaam waarmaken.

3 likes