Ahh wat lief! En ik wilde het al vragen haha. Veel leesplezier
Mijn zusje belt net of ze mn creditcard mag lenen om een vakantie te boeken. Prima, kom maar halen. Is ze hier, ik dacht ik check ff of ik de pincode nog weet. Niet dus, 3x verkeerd ingevuld en mn creditcard geblokkeerd. Ik snapte er niks van. Ik in mn rommella kijken, ligt daar nog de brief met de pincode. Heb deze creditcard nog niet zo lang en heb de pincode blijkbaar nooit hoeven gebruiken. Dus ik in mn sloeberkleding naar de pinautomaat lopen en die pincode geprobeerd en ja hoor (als je pas is geblokkeerd maar je weet de code nog kon je m bij een automaat deblokkeren). Ben helemaal opgefokt door de adrenaline nu en wilde zo gaan slapen.
Nou dit was mijn spannende maandagavond. En nu ben ik ook jaloers op de eerstejaarsstudenten want die waren allemaal spelletjes aan het doen op straat.
Ik had mijn nieuwe cc laatst ook bijna geblokkeerd. Dacht dat het gewoon altijd dezelfde pincode zou zijn zoals met je pinpas. Toen moest ik ook nog die brief zoekenâŠ
Ja had ik ook! Ik dacht of dezelfde pincode als mân pinpas of als mân vorige cc maar neeee.
Ja heb m nu ook aangepast dus ga hem niet meer vergeten haha
Ik lig in mijn bed in mijn schoongemaakte en gedweilde slaapkamer met een glas rode wijn en S2 van valeria en ik ben vanavond weer wezen hardlopen. Mij hoor je niet klagen
Ah vandaar! Thanks!
Goed bezig!
Ik dacht toen straks âoh ik kan mijn kledingkast wel even snel opruimenâ 2 uur laterâŠ
Nu ik een weekend ov heb wil ik er vaker op uit! Zijn de Ijhallen leuk of overrated?
Ik zou vandaag eindelijk weer een dagje naar kantoor gaan, maar heb sinds gisteravond keelpijn, dus dat wordt een ritje naar de teststraat in plaats van naar kantoor.
Heel veel succes, ik ga voor je duimen!
Voordeel van dat het weer langer donker is, is wel dat ik mân hele wandeling van mooie luchten geniet.
Ik snap dat het lief bedoeld is maar gerookte zalm is niet echt goed voor katten want zout en ik zou het zelf niet echt chill vinden als iemand mijn kat eten geeft. Je weet ook niet of hij iets heeft of op dieet is. Dus zou de volgende keer lekker zelf de zalm meenemen en hem gewoon extra kroelen
Sleutels ophalen van de woning en erna eerste werkdag.
uuughhh ziggostoring nu moet ik op mn eigen kostbare gbâs werken
Same, hopelijk is het snel opgelost
Hier opgelost inmiddels! Amsterdam West
Ik was al bang dat ik alsnog naar kantoor moest, zo geen zin aan.
Zit je toevallig bij de provider met een V die bij Ziggo hoort? Als je belt kan je een gratis bundel krijgen omdat er storing is.
ja!!! en dat vroeg ik me idd al af of ze zoiets gingen doen
moet je dan gewoon de v-klantenservice bellen?