Wat je even kwijt wil #54

Ahh wat lief! En ik wilde het al vragen haha. Veel leesplezier

1 like

Mijn zusje belt net of ze mn creditcard mag lenen om een vakantie te boeken. Prima, kom maar halen. Is ze hier, ik dacht ik check ff of ik de pincode nog weet. Niet dus, 3x verkeerd ingevuld en mn creditcard geblokkeerd. Ik snapte er niks van. Ik in mn rommella kijken, ligt daar nog de brief met de pincode. Heb deze creditcard nog niet zo lang en heb de pincode blijkbaar nooit hoeven gebruiken. Dus ik in mn sloeberkleding naar de pinautomaat lopen en die pincode geprobeerd en ja hoor (als je pas is geblokkeerd maar je weet de code nog kon je m bij een automaat deblokkeren). Ben helemaal opgefokt door de adrenaline nu en wilde zo gaan slapen.

Nou dit was mijn spannende maandagavond. En nu ben ik ook jaloers op de eerstejaarsstudenten want die waren allemaal spelletjes aan het doen op straat.

1 like

Ik had mijn nieuwe cc laatst ook bijna geblokkeerd. Dacht dat het gewoon altijd dezelfde pincode zou zijn zoals met je pinpas. Toen moest ik ook nog die brief zoeken

1 like

Ja had ik ook! Ik dacht of dezelfde pincode als m’n pinpas of als m’n vorige cc maar neeee.

Ja heb m nu ook aangepast dus ga hem niet meer vergeten haha

Ik lig in mijn bed in mijn schoongemaakte en gedweilde slaapkamer met een glas rode wijn en S2 van valeria en ik ben vanavond weer wezen hardlopen. Mij hoor je niet klagen

13 likes

Ah vandaar! Thanks!

2 likes

Goed bezig!

1 like

Ik dacht toen straks “oh ik kan mijn kledingkast wel even snel opruimen” 2 uur later

afbeelding

37 likes

Nu ik een weekend ov heb wil ik er vaker op uit! Zijn de Ijhallen leuk of overrated?

1 like

Ik zou vandaag eindelijk weer een dagje naar kantoor gaan, maar heb sinds gisteravond keelpijn, dus dat wordt een ritje naar de teststraat in plaats van naar kantoor.

Heel veel succes, ik ga voor je duimen!

1 like

Voordeel van dat het weer langer donker is, is wel dat ik m’n hele wandeling van mooie luchten geniet. :heart_eyes:

42 likes

Ik snap dat het lief bedoeld is maar gerookte zalm is niet echt goed voor katten want zout en ik zou het zelf niet echt chill vinden als iemand mijn kat eten geeft. Je weet ook niet of hij iets heeft of op dieet is. Dus zou de volgende keer lekker zelf de zalm meenemen en hem gewoon extra kroelen

25 likes

Sleutels ophalen van de woning en erna eerste werkdag. :grinning_face_with_smiling_eyes:

26 likes

uuughhh ziggostoring nu moet ik op mn eigen kostbare gb’s werken

Same, hopelijk is het snel opgelost :frowning:

Hier opgelost inmiddels! Amsterdam West
Ik was al bang dat ik alsnog naar kantoor moest, zo geen zin aan.

Zit je toevallig bij de provider met een V die bij Ziggo hoort? Als je belt kan je een gratis bundel krijgen omdat er storing is.

1 like

ja!!! en dat vroeg ik me idd al af of ze zoiets gingen doen
moet je dan gewoon de v-klantenservice bellen?