Ik stuur je een pm
Salaris…kom tot mijn bankrekening.
Leugentje om bestwil gebruikt omdat ik vanavond ergens geen zin in heb om heen te gaan (is vrijblijvend en ben er nog nooit geweest) en ik ga lekker naar het terras met mijn date en nog een paar anderen. Nu alleen nog een ander smoesje bedenken voor mijn psycholoog.
Ik ging gisteren voor het eerst naar rocycle en ik ging helemaal dood en ben nu ook echt kapot
Ik las op het forum een keer dat iemand zich ergerde aan een een trage rocycler voor zich, omdat ze uit het ritme daardoor raakte. Nou dat persoon was ik gisteren:’) (de plekjes achterin waren allemaal bezet).
Met een beetje geluk ben ik over 2 uur afgestudeerd zo zenuwachtig
Succes!
Dit is mijn definitie van rust en kalmte
Voor je psycholoog: je voelt je verkouden?
Ik moet mijn auto in gaan leveren, zo geen zin om dat hele ding van binnen en buiten te poetsen 🥸
Ik ben echt superblij en energiek want voel me na paar weken ziek zijn eindelijk beter of het is een bijwerking van de prednison die ik nu heb ik heb geen idee maar ben zo blij om me weer wat levendiger te voelen!!! Gisteren rond deze tijd viel ik nog in slaap op een bankje in het park hahahaha
Help ik ben verslaafd aan mandjes. Het liefst stop ik alles in mandjes haha.
Nee gewoon ziggo zelf, als ze zien dat er idd storing is dan kunnen ze 50gb voor je aanzetten bij Vodafone. Moeten beide abonnementen wel op hetzelfde adres staan.
ja dat is gelukt! echt chill
ENNN???
Jaaaa het is gelukt officieel geen student meer
Nouja, het is de grootste producent van heroïne, dus misschien wel?
Wat een eikel…
Nou wat stom van diegene om te zeggen. Iedereen is ooit voor het eerst gegaan en zat er precies zo bij. En vaak duurt het een paar lessen voordat je het “snapt” en in het ritme mee kan. Dus maak je totaal niet druk, ok? Leuk dat je eerste keer erop zit! Hoe vond je het?
GEFELICITEERD
Mijn ouders betaalde altijd nog mijn zorgverzekering (I know luxe) dus ik ging dat net aanpassen, want werk nu al bijna een jaar. Die vrouw aan de telefoon gefeliciteerd met je eigen zorgpremie!’
Ik ben mentor voor de nieuwe premasterstudenten (heb die premaster vorig jaar afgerond) en had net mijn eerste meeting. Was zoooo zenuwachtig maar volgens mij ging het echt goed, ze leken enthousiast en niemand is halverwege mijn verhaal afgehaakt, waar ik echt bang voor was.