Ja, ik zal de komende maanden nog wel een loser zijn op dat fietsje haha. Ik vond het wel heel leuk, maar ook echt zo pittig! Ik sport nooit, dus was ook wel te verwachten hhaa. Doe jij het ook?
Blijkbaar wou een wappie Ewout Genemans aanvallen tijdens een opname van een progamma van hem met allemaal politie om hem heen en die dame werd dus even op de grond geduwd. Heb het filmpje op Dumpert gezien net. Maar waarom zou je in godesnaam Ewout aan willen vallen? Die doet nog geen vlieg kwaad!
Hahaha ja hij stond er ook heel raar bij te kijken
Ik las de titel van dat filmpje verkeerd, dacht echt kom niet aan Ewout
Maar kwam goed gelukkig haha!
ook echt dat âIget knocked downâ liedje er onder.
Maar waarschijnlijk: HiJ Is EeN JoUrNaLisT en 5 seconden of fame.
Ik zag vandaag een rijschool die Rijbewijsje heet
Vind journalist niet echt goed geplaatst ook van Dumpert. Hij is meer een documentairemaker.
Maar wat het grappige is dat die wappies het plaatsen om âpolitie geweldâ aan te kaarten en ze van iedereen lik op stuk krijgen. Wat verwacht je dan?
EĂ©n van de buren heeft hier in alle brievenbussen een passief agressief briefje gestopt over dat mensen te luid seks hebben haha. Maar ze durven hun eigen huisnummer/naam er niet onder te zetten. Wil bijna in de groepschat vragen wie deze anonieme âheldâ isđ
Ik zie hem ook niet als journalist maar ik denk dat de meeste gewoon iemand aanzien als journalist als ze voor een camera staan. Wist ĂŒberhaupt niet dat hij nog wat deed in de media. (Ik volg niet zoveel NL tv)
@NewBlood ooo deel hem met passiefagressief op insta
Ik ga zo naar mân eerste werkdag. Ben misselijk vd zenuwen
Ik hoor best wel vaak van leeftijdsgenoten dat ze niet snappen dat ik in een dorp woon en dat ze dat zo saai en onhandig lijkt etc nu trek ik mij daar sowieso vrij weinig van aan want met een kwartier fietsen sta ik in het centrum van de dichtstbijzijnde stad en ik woon in een leuk dorp met ook nog een hoop faciliteiten maar vandaag was er nog een extra reden waarom ik blij ben met het wonen in een dorp namelijk een ouderwetse dorpsdokter die ik tussen de bedrijven door even kan bellen en waarbij de dokter zelfs aanbied om het medicijn even bij mij langs te brengen zodra zijn dienst er op zit zodat ik gewoon kan doorwerken. Nu zullen er in de stad ook genoeg fijne dokters werken maar dit is wel echt een beetje dorps volgens mij.
Wow dat was echt een hele lange zin haha
haha ja ik las het net ook, ik had er best wat puntjes tussen kunnen zetten.
Succes!
Ah nee ik ruik zo erg naar zweet, niet normaal. Ik ruik mezelf gewoon helemaal. Moest net iets aangeven en toen schaamde ik me echt super erg
Nou, dit t-shirt kan ik dus ook weer afschrijvenâŠ
wassen met schoonmaakazijn erbij schijnt nog eens te helpen!
Wauw de vader van de vriend van een vriendin van mij is in Marokko aan corona overleden.
Hij en zijn zus gaan vanavond naar Marokko voor de begrafenis. En nu zegt mijn vriendin dat zn zus corona heeft. Dus ik zeg maar dan kan ze toch niet vliegen? Ze hebben dus een valse verklaring gekocht.
Heb nu woorden met mn vriendin omdat ik gezegd heb dat ik dat mega asociaal vind en dat straks iemand anders zn vader door haar ego actie het graatje legt.
Vind echt jammer dat ik de achternaam van haar vriend niet weet anders had ik serieus schiphol gebeld. Echt hoe kun je.
Ik vind dit ook wel een schrijnende situatie eigenlijk. Niet bij de begrafenis van je vader zijn die (plotseling?) is overleden. Geen idee wat ik zelf zou doen hoor.
Ja ik vind het ook echt een schrijnende situatie maar je brengt andere mensen zo in gevaar.
Vriendin zegt ja ze heeft geen klachten, draagt een mondkapje en houdt afstand. Hoe kun je nou afstand houden in het vliegtuig?
Ik vind het asociaal.
Hij is toch vooral de producent van de Gouden Eeuw van de Nederlandse tv:
Ik heb HET nog nooit gedaan
Passie in de polder
FANS
Superfans
From Russia with love
Echt een icoon van de Nederlandse tv, zoveel indrukwekkender dan John de mol of Reinout Oerlemans