Wat je even kwijt wil #54

Wow die gromkreun aan het eind, traumatisch

3 likes

Ik kende dit hele programma niet :exploding_head: wĂĄĂĄrom doen mensen hieraan mee! :exploding_head:

1 like

Ik doe ondergoed en sokken enz altijd in de droger, maar die kleine enkelsokjes gaan altijd voor het filter zitten en daar blijft dan stof aan hangen en dat is irritant, nu heb ik ze gewassen in een waszakje voor bh’s en dat ook zo in de droger gedaan en ik voel me echt zo
afbeelding

20 likes

Omdat niemand nee kan zeggen tegen Ewout denk ik

4 likes

Mijn vriend is echt een nette jongen maar zodra er voetbal op tv is komt de één na de andere kreet eruit en het is niet aantrekkelijk.

4 likes

Ja wie niet?

29 likes

afbeelding

17 likes

:clown_face:

12 likes

Boeie is entertainment

1 like

Het was toch ook fake? Waren het niet stiekem acteurs

1 like

Ugh die scene dat die moeder in from Russia with love zo hand in hand loopt met de vriendin van d’r zoon en haar dan ineens diep vastpakt en “Good gurl” in d’r oor kreunt en haar overal zoent.

Ik weet niet precies wat het onderzoek was, maar HET RESULTAAT :fire:

10 likes

Ik lees dit nu in shock

En die dan van het kwam van achter maar klonk als water??

3 likes

Die naakte mensen op de skippybal in de breakout waren ook niet echt Nederlands!!!

Al deze programma’s hebben acteurs van het level Achter Gesloten Deuren, moet je gewoon niet over nadenken.

2 likes

Grootste parel van allemaal. Met subliem acteerwerk en geraffineerde verhaallijnen, gewoon niet te evenaren

Edit wow maar een 5,1 op imdb, excuuuse me

27 likes

Oh hou op hoor, ik heb echt een zwak voor hem dat wil ik niet laten verpesten :joy:

1 like

[Flashback naar de Wikipedia van Victoria Koblenko]

14 likes

Jaaaa dat rijksmuseum account

4 likes

Vinden jullie dat huilen oplucht? Haha. Men zegt dat toch altijd. En ik heb net twee uur aan een stuk gejankt en nu ben ik in dubio of ik me opgelucht voel of niet. Heb in elk geval gratis kneiterirritante hoofdpijn erbij gekregen en mijn gezicht is in tijden niet zo lelijk en gezwollen geweest. Maar denk dat ik nu wel geen steen meer in m’n maag heb en geen brok in m’n keel, zeg maar. Dat het zware eraf is.
Maar sommige mensen vinden huilen echt lekker, en ik vraag me dan af of die mensen geen SICKE KOPPIJN krijgen want dat overheerst bij mij.

Was overigens gewoon een heavy mental breakdown omdat ik gewoon immer verdrietig of ongelukkig ben geloof ik. Terwijl een andere 24-jarige zou dromen van mijn leven.

10 likes

Mijn kat heeft net 3x in mn gezicht gekrabt. Teringbeest

1 like

Ja en cant buy me love!
Ribas en Yasmine (was echt veel te jong voor die douche scĂšnes)