Wat je even kwijt wil #54

Ik kwam net tot de ontdekking dat ik van 1 band gewoon 4 shirts heb en 2 alweer vergeten was. En ik koop er sowieso bij het volgende concert (als dat ooit weer mag) nog 1.

Ja echt he, legendarische tv!

Geweldige herinneringen aan dit programma, ik woonde toen nog in een studentenflat en we deden niet superveel samen, maar 1x per week zaten we met ruim 10 man voor de tv om dit pareltje met z’n allen te zien :heart_eyes: En ‘Oh mevrouw, wat doet u nu?’ werd ook nog tijden te pas en te onpas gebruikt :joy:

4 likes

Ik ben sinds lange tijd weer eens flink verkouden en ik was vergeten hoe rot dat het is en hoeveel energie het kost.

Wow wat een schrijnende situatie en dilemma hierboven. Een van mijn vrienden is vorig jaar overleden, in maart net in de eerste zware lockdown. Toen er ook niet mocht worden gevlogen (was er iets van een vlieg of inreisverbod?), tenzij het voor werk was of een andere belangrijke uitzondering.
Uitvaart mocht maar met 15 man. Het was vreselijk.

Zijn moeder was echter al een tijdje in haar land van oorsprong. Ik heb nog nooit zoiets vreselijks meegemaakt, haar eigen zoon werd begraven terwijl ze er niet bij kon zijn. Na heel veel documenten en geregel kreeg ze een uitzondering en kwam ze een dag later aan in NL.

8 likes

Eeuwig zonde dat dit niet op videoland staat

2 likes

Ik ging naar boven om m’n hardloop outfit aan te trekken. In plaats daarvan lig ik nu op m’n bed. Zo zin om ook meteen te gaan slapen

5 likes

Fuck, de potentiĂ«le oppas voor m’n dochter appt net dat ze voorlopig nog niet kan beginnen omdat haar moeder binnen nu en een week zal overlijden aan kanker. Meisje is nog 17, wat vreselijk.
Een van m’n beste vriendinnen haar moeder heeft ook net gehoord dat ze ongeneeslijke kanker heeft. Wat een kutziekte is het toch.

10 likes

Wow die gromkreun aan het eind, traumatisch

3 likes

Ik kende dit hele programma niet :exploding_head: wĂĄĂĄrom doen mensen hieraan mee! :exploding_head:

1 like

Ik doe ondergoed en sokken enz altijd in de droger, maar die kleine enkelsokjes gaan altijd voor het filter zitten en daar blijft dan stof aan hangen en dat is irritant, nu heb ik ze gewassen in een waszakje voor bh’s en dat ook zo in de droger gedaan en ik voel me echt zo
afbeelding

20 likes

Omdat niemand nee kan zeggen tegen Ewout denk ik

4 likes

Mijn vriend is echt een nette jongen maar zodra er voetbal op tv is komt de één na de andere kreet eruit en het is niet aantrekkelijk.

4 likes

Wie herinnert zich die meid nog bij ‘Ik heb het nog nooit gedaan’ die het woord ‘plausibel’ maar bleef gebruiken?

12 likes

Ja wie niet?

29 likes

afbeelding

17 likes

Wat was haar naam ook alweer? Heb Marcel, de maagd in kwestie toen in full on kostuum op de eerste comic con rond zien lopen, en toen hoorde je mensen ook echt zeggen ‘Das die gast van Ik heb het nog nooit gedaan!’ Alsof ie een soort bn’er was. :yum:

1 like

Waarom denk je meteen aan uitlachen? Ik vond het wel stoer dat hij nog steeds lekker zn ding deed en schijt had aan wat iedereen zei.

:clown_face:

12 likes

Boeie is entertainment

1 like

Het was toch ook fake? Waren het niet stiekem acteurs

1 like