Wat je even kwijt wil #54

Mag wel alleen een verhoogde kans op bijwerkingen. Althans, ik slik de pil al 10 jaar en mijn dokters zijn op de hoogte van mijn migraine met aura

Bij migraine met aura is er een licht verhoogd risico op een beroerte (CVA) bij gebruik van de combinatiepil, vooral bij rokende vrouwen van 35 jaar en ouder. Bespreek het gebruik van de pil bij migraine met je arts.

2 likes

Ja!

https://healthcare.bayer.nl/download.php?document=6A23B91A-2773-11E4-8183-E5A77B5C722C&continue

Punt twee… ā€˜gebruik … niet’

2 likes

In de bijsluiter van het middel zelf staat dat je het niet moet gebruiken. Is vast om in te dekken… maar ik durf niet meer. Heb zelf flink overgewicht en ben 35+. Speelt ook mee.

Ja omdat je dan dus een hogere kans hebt op een beroerte en dat wil jij en de pilfabrikant natuurlijk niet. Maar als je zelf 35 bent snap ik dat je meer druk maakt!

1 like

Mijn kamer en overloop staan inmiddels zo vol met verhuisdozen en spullen voor m’n nieuwe woning dat ik m’n kont amper nog kan keren. Geef me die sleutel!!! :confused:

2 likes

Wij zijn vandaag ons droomhuis gaan bezoeken. Ben helemaal in gedachten aan het inrichten en aan het fantaseren.

29 likes

Ben aan het knikkebollen boven mijn online legpuzzel lol :older_woman:
Het lijkt zo kort en toch ook zo lang geleden dat ik op zaterdagavond na het dansen kapsalon aan het eten was in een gore snackbar.

13 likes

Haha ik heb ook al zo’n dwaze avond met nadenken over mn schimmel kitranden en nu slapen.

3 likes

Ik heb zo’n enorm behoefte om te dansen in een club of op een festival, of gewoon random op straat waar je niemand kent. Ben me vol aan het gieten met vrienden in het buitenland en zou zo chill zijn om te gaan dansen ipv bordspelletjes spelen die mijn hersens al niet meer aan kunnen na oververmoeid, major stress en teveel verschillende drank. Hoe houden andere mensen dit nog vol!? Ik heb echt een feest nodig!

8 likes

Wanneer je heerlijk in bed ligt en niet meer weet of je de deur wel op slot hebt gedaan :tired_face: toch maar ff kijken :grimacing::grimacing::grimacing:

1 like

En was de deur op slot?

De deur waar ik over de twijfelde zat op slot. Maar de deur waarvan ik zeker wist dat hij wel op slot zat zat niet op slot. Dus gelukkig niet voor niets uit bed gegaan :joy:

11 likes

Ik heb nog steeds de stille hoop dat oktoberfest hier in de buurt door gaat. Mooiste feestje van 't jaar. De organisatie wacht de persconferentie van medio september af dus ik hoop echt dat dat door gaat. Anders val ik ook in een zwart gat.

1 like

Ik ben net terug van een feestje en het was echt een hele leuke avond? Ben ook precies op het juiste moment weggegaan, echt de perfecte zomer afsluiter voor ik maandag aan mijn opleiding begin.

EN IK BEDACHT ME VANAVOND ONDER WERK DAT IK ME OVER HET ALGEMEEN EIGENLIJK BEST WEL GELUKKIG VOEL?
Ik heb genoeg shit dingen meegemaakt dit jaar en ze gaan ook nog wel komen, maar ik ben zoveel veerkrachtiger dan eerst. :shamrock:
Het leven kan mooi zijn mensen, tot zo ver deze aangeschoten dagboek post.
xxx

57 likes

Ik ook een superleuk feestje gehad
Wn ik houd echt van silent disco’s
Trusten

8 likes

Ik heb voor het eerst in 1.5 jaar een avond met vrienden uren gedanst en het was geweldiggg. Ik lig in bed maar ik wil nog steeds dansen.

20 likes

@Solee blij voor jou :heart:

En jaloers op je gedans :sob: @Woodkid

2 likes

Omg ik heb zoiets stoms. De werkplek waar ik vanaf morgen weer ben is gedoemd hahaha. Iedereen die ooit op die plek gezeten heeft, kreeg daarna een break-up. Normaal ben ik niet bijgelovig en mijn relatie is mega stabiel en fijn maar alsnog, sinds mijn collega dat zei krijg ik dat niet meer uit mijn hoofd

Wat vervelend, ik snap wel dat dat in je hoofd gaat zitten. Probeer een positieve draai aan de werkplek te geven, jĆ­j bent de degene die het negatieve van de werkplek verbreekt met jouw stabiele en fijne relatie! Komt helemaal goed.

1 like

Een familielid waarvan ik al een tijdje het gevoel had dat het niet super met hen gaat stuurde een appje dat ze vanmiddag wil praten. Nu ben ik best zenuwachtig/bezorgd en speel ik in mijn hoofd allemaal scenario’s af. Waarom kan ik niet gewoon rustig afwachten waar diegene het over wil hebben :disappointed_relieved: