Oh leuk! Weet je nog welke documentatie dat was toevallig?
Als ik het terugzoek was het een programma van “dokters van morgen” over bacteriofagen
En als je er op zoekt zie je dat ze er in Nederland nu ook langzaam meer mee bezig zijn
In het UMCU zijn ze er geloof ik nu ook mee bezig. Die ene groep in Georgië (dacht ik?) is er helemaal enthousiast over, in Leuven zijn ze er ook mee bezig (en iets verder mee dan hier), maar er zitten nog wel veel praktische bezwaren aan is mij uitgelegd. Je moet de bacterie exact identificeren, opkweken en dan de bacteriofaag vinden die daar precies ‘op past’. Dat kan snel gaan, maar ook heel lang duren. Dat maakt het geschikt voor selecte groepen, bijvoorbeeld met hele langzame sluimerende infecties waarvoor ze jarenlang onderdrukkende antibiotica moeten slikken. Maar een patiënt die vandaag binnenkomt in diepe shock van een bacteriële infectie ga ik er waarschijnlijk niet mee kunnen helpen, want voordat we de exacte bacterie hebben gevonden en opgekweekt (als dat al lukt) is de patiënt al dood zonder behandeling.
Maar de hoop is natuurlijk dat ze in de toekomst bepaalde cocktails kunnen maken voor veelvoorkomende infecties, dat moet allemaal nog uitgezocht worden.
Een kat schijnt heel lastig zelf uit de boom te kunnen. Erin is makkelijk, gewoon omhoog klauwen, maar die methode werkt niet meer uit als ze eruit willen 
Lange leve de brandweer!
Ahh mijn ouders zijn 50 jaar samen, ze noemen het zelf “50 jaar verkering” en sturen hele schattige selfies vanaf hun vakantieadres 
Ik liep net in de stad en opeens denk ik: ik heb geen bh aan. Wtf, echt nog nooit gehad.
Ik zat gisteren zo lang in bad, dat m’n chips die ik mee had genomen taai was geworden van de vochtigheid. Dat is wel een recordje hoor.
Ik verga van de tijd van de maand-buikpijn en mijn date komt vanavond. Hopelijk zakt het voor die tijd weg 
Haha dit heb ik ook een keer voor m’n vriend gedaan, dacht er een te hebben zonder glitter 
Ik ben deze week afgestudeerd en in mijn map met diploma etc. zit ook een boekje of je wil doneren aan het fonds van de uni

Alsof het allemaal niet duur genoeg was
Blegh ik heb het vandaag een beetje gehad en ik zit er een beetje doorheen. En nu heb ik last van angst en zie ik tegen allerlei dingen op, terwijl het nergens op slaat en ik me gewoon even moet vermannen en rustig moet nadenken. Ik vind het volwassen leven even niet leuk.
Haha helaas niet helemaal waar, zitten namelijk ook vrij recente John Mayer nummers tussen.
(Ja ik heb ook gebinged + John Mayer fan
)
Kunnen jullie even meeduimen? M’n ex huisgenote en ik hebben een brief verstuurd naar de verhuurder om een factuur aan te klagen. We worden 8 barkie gefactureerd omdat we niet aan onze meldingsplicht hebben voldaan (bepaalde schade in badkamer die voor lekkage heeft gezorgd bij onderburen). Deze schade was al aanwezig toen we daar kwamen wonen en werd ook genoteerd in de plaatsbeschrijving dus ik hoop dat ze ons met rust laten na deze brief

En anders maar een FF-knokploeg naar België sturen.
De eettafel staat op zijn plek. 
Ik heb vannacht zonder jas buiten gestaan en gerookt, mijn keel is net schuurpapier. Hopelijk werkt zelfgemaakte gember thee een beetje verzachtend. 
Waarom zijn camera’s en lenzen zo duur.
Kut man wat moet ik vanavond nou kijken, zo is er geen hol op tv en nu komt expeditie robinson én boer zoekt vrouw tegelijkertijd 🥲 en is altijd leuk om live met jullie te kijken
Mijn vriend probeert sinds een paar uur ruzie te maken en ik geef hem gewoon geen opening er voor. Not today Satan
Sorry mode meisjes maar ik heb een panty aan omdat het buiten als herfst voelt. (Een zwarte, geen huidskleurige
)
Dronken voetbalsupporters zijn echt het vervelendste op aarde