Wat je even kwijt wil #54

Gisteravond verjaardag van mijn vriend gevierd met barbecue en wat vrienden en was heel leuk maar werd vanochtend wakker met een hevige migraine aanval :cry:

Aangezien hij wss nog te veel alcohol in z’n bloed zou hebben heeft m’n schoonmoeder me naar huis gebracht. Hele middag geslapen en nu gaat het gelukkig weer.

7 likes

Dat is een vraag die ik hem vandaag niet ga stellen.

14 likes

Ja nou meer omdat het zomer is :joy:

Dit is geen zomer hoor

11 likes

Ik heb 2 collega’s die nauw met elkaar moeten samenwerken, maar helemaal tegenovergesteld zijn van karakter, ideeĂ«n en manier van leven. Dat gaat op zich wel goed, maar ik hoor van beiden apart hoe ze bepaalde situaties en reacties van de ander ervaren/interpreteren en het is echt heel fascinerend, want soms maken ze echt lijnrecht tegengestelde conclusies voor eenzelfde situatie. Dan hangen ze bv. een volledig andere betekenis aan iets wat de ander heeft gezegd. En ik ben helemaal geĂŻntrigeerd, hoe ze elk in een andere wereld lijken te leven, die ze zelf gecreĂ«erd hebben. Ik ben dan heel nieuwsgierig naar wat ik zelf anders interpreteer zonder te beseffen :stuck_out_tongue: .

10 likes

Hahaha vreselijk! Ik vertelde het net aan m’n moeder en die wist te vertellen dat ik vroeger ook ‘geesten zag’. Ik zag meerdere keren een man op de trap lopen midden in de nacht blijkbaar
 maar ik had gezegd dat het een vriendelijke man was dus het was niet erg?

Haha scary man :skull:

Nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar voorbeelden!

1 like

Weet je zeker dat het een echt spook was? Ik moest door jouw post namelijk aan dit verhaal denken dat ik gister tegenkwam.

Samenvatting

6 likes

Nee dit maakt het beter :joy:

19 likes

Hahahaha maar echt :skull:

2 likes

Erwtensoep gegeten en nu lekker op de bank met een kopje thee onder een dekentje met kaarsjes aan expeditie robinson kijken
 :heart_eyes: zomer, wat is dat?

3 likes

Gisteren speelde ik per ongeluk in een soort slechte comedyscene. Ik was met mijn puppy en ouder in een restaurant en wilde even naar de wc. De pup lag rustig te slapen dus ik dacht veilig weg te lopen. Ik had een beetje de pas erin tot ik opeens ergens ver weg mijn naam leek te horen. Maar pas na een paar keer keek ik om. Zie ik daar eerst de pup hard achter me aan komen rennen met zijn riempje achter zich aan sleurend. En een goede anderhalve meter daarachter mijn ouder die hem probeerde bij te houden :joy:. Al die gasten zagen dus eerst mij, daarachter een rennende puppy die achter zijn baasje aan wilde en daarachter dan weer mijn ouder die hem wilde “vangen”. Gelukkig konden wij, het personeel en de gasten er wel om lachen :sweat_smile:.

22 likes

De milka kruidnoten zijn echt heeeeeel erg lekker!!! Jammer dat ik er niet zoveel mag nu want dit is echt zak-in-1x-eten

8 likes

Bij de musical awards horen we nu WEER Andre hazes. Waarom wordt deze man niet al lang vergeten en gecanceled?
De halve wereld wordt voor het opsteken van een halve vinger al gecanceled maar andre blijft maar onze eeuwige volksheld? Hoe

11 likes

Lol ik zat me net ook op te winden. Waarom wordt deze kinderverkrachter (postuum) nog steeds een podium gegund. Echt irritant. En iedereen maar meezingen :nauseated_face:

2 likes

Mijn laptop was al een tijd aan vervanging toe (eerste laptop, 7 jaar geleden refurbished gekocht en inmiddels echt wel op z’n eind), en ik stelde een nieuwe uitzoeken steeds uit omdat ik niks van laptopspecificaties weet, het ook totaal niet interessant vind en alle keuze maar overweldigend vond. Maar vandaag heb ik me er eindelijk toe gezet en het is zooo chill. Deze weegt letterlijk de helft van m’n oude en hij typt heerlijk en er zit goed geluid in en hij is nog niet helemaal volgelopen met al m’n clutter :heart: Dus nu ben ik hem helemaal aan het inrichten, nieuwe achtergronden en ik heb zelfs een custom chrome theme gemaakt, ben helemaal in m’n nopjes haha

11 likes

Ik stuurde mijn moeder een foto van mezelf met AndrĂ© Hazes in de kroeg (madame Tussauds) en ze snapte het niet en dacht dat ik in de kroeg was. :joy: Daar ging m’n grap.

2 likes

Er werd net geloot wie er naar huis mocht omdat het rustig is op werk, 50% kans, maar het werd uiteraard die ander. :rage: Nu ben ik echt zo chagrijnig dat ik niet mag, terwijl ik over 45 minuten ook mag. Uit protest doe ik gewoon niets meer. Fucking kinderachtig ben ik.

15 likes

Ik heb t zo koud. Ik zet t liefst mn verwarming op 30 graden om een fatsoenlijke zomer na te bootsen.

2 likes