Dat is een vraag die ik hem vandaag niet ga stellen.
Ja nou meer omdat het zomer is 
Dit is geen zomer hoor
Ik heb 2 collegaâs die nauw met elkaar moeten samenwerken, maar helemaal tegenovergesteld zijn van karakter, ideeĂ«n en manier van leven. Dat gaat op zich wel goed, maar ik hoor van beiden apart hoe ze bepaalde situaties en reacties van de ander ervaren/interpreteren en het is echt heel fascinerend, want soms maken ze echt lijnrecht tegengestelde conclusies voor eenzelfde situatie. Dan hangen ze bv. een volledig andere betekenis aan iets wat de ander heeft gezegd. En ik ben helemaal geĂŻntrigeerd, hoe ze elk in een andere wereld lijken te leven, die ze zelf gecreĂ«erd hebben. Ik ben dan heel nieuwsgierig naar wat ik zelf anders interpreteer zonder te beseffen
.
Hahaha vreselijk! Ik vertelde het net aan mân moeder en die wist te vertellen dat ik vroeger ook âgeesten zagâ. Ik zag meerdere keren een man op de trap lopen midden in de nacht blijkbaar⊠maar ik had gezegd dat het een vriendelijke man was dus het was niet erg?
Haha scary man 
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar voorbeelden!
Weet je zeker dat het een echt spook was? Ik moest door jouw post namelijk aan dit verhaal denken dat ik gister tegenkwam.
Nee dit maakt het beter 
Hahahaha maar echt 
Erwtensoep gegeten en nu lekker op de bank met een kopje thee onder een dekentje met kaarsjes aan expeditie robinson kijkenâŠ
zomer, wat is dat?
Gisteren speelde ik per ongeluk in een soort slechte comedyscene. Ik was met mijn puppy en ouder in een restaurant en wilde even naar de wc. De pup lag rustig te slapen dus ik dacht veilig weg te lopen. Ik had een beetje de pas erin tot ik opeens ergens ver weg mijn naam leek te horen. Maar pas na een paar keer keek ik om. Zie ik daar eerst de pup hard achter me aan komen rennen met zijn riempje achter zich aan sleurend. En een goede anderhalve meter daarachter mijn ouder die hem probeerde bij te houden
. Al die gasten zagen dus eerst mij, daarachter een rennende puppy die achter zijn baasje aan wilde en daarachter dan weer mijn ouder die hem wilde âvangenâ. Gelukkig konden wij, het personeel en de gasten er wel om lachen
.
De milka kruidnoten zijn echt heeeeeel erg lekker!!! Jammer dat ik er niet zoveel mag nu want dit is echt zak-in-1x-eten
Bij de musical awards horen we nu WEER Andre hazes. Waarom wordt deze man niet al lang vergeten en gecanceled?
De halve wereld wordt voor het opsteken van een halve vinger al gecanceled maar andre blijft maar onze eeuwige volksheld? Hoe
Lol ik zat me net ook op te winden. Waarom wordt deze kinderverkrachter (postuum) nog steeds een podium gegund. Echt irritant. En iedereen maar meezingen 
Mijn laptop was al een tijd aan vervanging toe (eerste laptop, 7 jaar geleden refurbished gekocht en inmiddels echt wel op zân eind), en ik stelde een nieuwe uitzoeken steeds uit omdat ik niks van laptopspecificaties weet, het ook totaal niet interessant vind en alle keuze maar overweldigend vond. Maar vandaag heb ik me er eindelijk toe gezet en het is zooo chill. Deze weegt letterlijk de helft van mân oude en hij typt heerlijk en er zit goed geluid in en hij is nog niet helemaal volgelopen met al mân clutter
Dus nu ben ik hem helemaal aan het inrichten, nieuwe achtergronden en ik heb zelfs een custom chrome theme gemaakt, ben helemaal in mân nopjes haha
Ik stuurde mijn moeder een foto van mezelf met André Hazes in de kroeg (madame Tussauds) en ze snapte het niet en dacht dat ik in de kroeg was.
Daar ging mân grap.
Er werd net geloot wie er naar huis mocht omdat het rustig is op werk, 50% kans, maar het werd uiteraard die ander.
Nu ben ik echt zo chagrijnig dat ik niet mag, terwijl ik over 45 minuten ook mag. Uit protest doe ik gewoon niets meer. Fucking kinderachtig ben ik.
Ik heb t zo koud. Ik zet t liefst mn verwarming op 30 graden om een fatsoenlijke zomer na te bootsen.
Ik heb zon trek in meuk maar niks in huis want net op vakantie geweest en was vandaag te lui om naar de winkel te gaan