Haha dit heb ik ook een keer voor m’n vriend gedaan, dacht er een te hebben zonder glitter
Ik ben deze week afgestudeerd en in mijn map met diploma etc. zit ook een boekje of je wil doneren aan het fonds van de uni
Alsof het allemaal niet duur genoeg was
Blegh ik heb het vandaag een beetje gehad en ik zit er een beetje doorheen. En nu heb ik last van angst en zie ik tegen allerlei dingen op, terwijl het nergens op slaat en ik me gewoon even moet vermannen en rustig moet nadenken. Ik vind het volwassen leven even niet leuk.
Haha helaas niet helemaal waar, zitten namelijk ook vrij recente John Mayer nummers tussen.
(Ja ik heb ook gebinged + John Mayer fan )
Kunnen jullie even meeduimen? M’n ex huisgenote en ik hebben een brief verstuurd naar de verhuurder om een factuur aan te klagen. We worden 8 barkie gefactureerd omdat we niet aan onze meldingsplicht hebben voldaan (bepaalde schade in badkamer die voor lekkage heeft gezorgd bij onderburen). Deze schade was al aanwezig toen we daar kwamen wonen en werd ook genoteerd in de plaatsbeschrijving dus ik hoop dat ze ons met rust laten na deze brief
En anders maar een FF-knokploeg naar België sturen.
De eettafel staat op zijn plek.
Ik heb vannacht zonder jas buiten gestaan en gerookt, mijn keel is net schuurpapier. Hopelijk werkt zelfgemaakte gember thee een beetje verzachtend.
Waarom zijn camera’s en lenzen zo duur.
Kut man wat moet ik vanavond nou kijken, zo is er geen hol op tv en nu komt expeditie robinson én boer zoekt vrouw tegelijkertijd 🥲 en is altijd leuk om live met jullie te kijken
Mijn vriend probeert sinds een paar uur ruzie te maken en ik geef hem gewoon geen opening er voor. Not today Satan
Sorry mode meisjes maar ik heb een panty aan omdat het buiten als herfst voelt. (Een zwarte, geen huidskleurige )
Dronken voetbalsupporters zijn echt het vervelendste op aarde
Gisteravond verjaardag van mijn vriend gevierd met barbecue en wat vrienden en was heel leuk maar werd vanochtend wakker met een hevige migraine aanval
Aangezien hij wss nog te veel alcohol in z’n bloed zou hebben heeft m’n schoonmoeder me naar huis gebracht. Hele middag geslapen en nu gaat het gelukkig weer.
Dat is een vraag die ik hem vandaag niet ga stellen.
Ja nou meer omdat het zomer is
Dit is geen zomer hoor
Ik heb 2 collega’s die nauw met elkaar moeten samenwerken, maar helemaal tegenovergesteld zijn van karakter, ideeën en manier van leven. Dat gaat op zich wel goed, maar ik hoor van beiden apart hoe ze bepaalde situaties en reacties van de ander ervaren/interpreteren en het is echt heel fascinerend, want soms maken ze echt lijnrecht tegengestelde conclusies voor eenzelfde situatie. Dan hangen ze bv. een volledig andere betekenis aan iets wat de ander heeft gezegd. En ik ben helemaal geïntrigeerd, hoe ze elk in een andere wereld lijken te leven, die ze zelf gecreëerd hebben. Ik ben dan heel nieuwsgierig naar wat ik zelf anders interpreteer zonder te beseffen .
Hahaha vreselijk! Ik vertelde het net aan m’n moeder en die wist te vertellen dat ik vroeger ook ‘geesten zag’. Ik zag meerdere keren een man op de trap lopen midden in de nacht blijkbaar… maar ik had gezegd dat het een vriendelijke man was dus het was niet erg?
Haha scary man
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar voorbeelden!