Wat je even kwijt wil #54

Weet je zeker dat het een echt spook was? Ik moest door jouw post namelijk aan dit verhaal denken dat ik gister tegenkwam.

Samenvatting

6 likes

Nee dit maakt het beter :joy:

19 likes

Hahahaha maar echt :skull:

2 likes

Erwtensoep gegeten en nu lekker op de bank met een kopje thee onder een dekentje met kaarsjes aan expeditie robinson kijken
 :heart_eyes: zomer, wat is dat?

3 likes

Gisteren speelde ik per ongeluk in een soort slechte comedyscene. Ik was met mijn puppy en ouder in een restaurant en wilde even naar de wc. De pup lag rustig te slapen dus ik dacht veilig weg te lopen. Ik had een beetje de pas erin tot ik opeens ergens ver weg mijn naam leek te horen. Maar pas na een paar keer keek ik om. Zie ik daar eerst de pup hard achter me aan komen rennen met zijn riempje achter zich aan sleurend. En een goede anderhalve meter daarachter mijn ouder die hem probeerde bij te houden :joy:. Al die gasten zagen dus eerst mij, daarachter een rennende puppy die achter zijn baasje aan wilde en daarachter dan weer mijn ouder die hem wilde “vangen”. Gelukkig konden wij, het personeel en de gasten er wel om lachen :sweat_smile:.

22 likes

De milka kruidnoten zijn echt heeeeeel erg lekker!!! Jammer dat ik er niet zoveel mag nu want dit is echt zak-in-1x-eten

8 likes

Bij de musical awards horen we nu WEER Andre hazes. Waarom wordt deze man niet al lang vergeten en gecanceled?
De halve wereld wordt voor het opsteken van een halve vinger al gecanceled maar andre blijft maar onze eeuwige volksheld? Hoe

11 likes

Lol ik zat me net ook op te winden. Waarom wordt deze kinderverkrachter (postuum) nog steeds een podium gegund. Echt irritant. En iedereen maar meezingen :nauseated_face:

2 likes

Mijn laptop was al een tijd aan vervanging toe (eerste laptop, 7 jaar geleden refurbished gekocht en inmiddels echt wel op z’n eind), en ik stelde een nieuwe uitzoeken steeds uit omdat ik niks van laptopspecificaties weet, het ook totaal niet interessant vind en alle keuze maar overweldigend vond. Maar vandaag heb ik me er eindelijk toe gezet en het is zooo chill. Deze weegt letterlijk de helft van m’n oude en hij typt heerlijk en er zit goed geluid in en hij is nog niet helemaal volgelopen met al m’n clutter :heart: Dus nu ben ik hem helemaal aan het inrichten, nieuwe achtergronden en ik heb zelfs een custom chrome theme gemaakt, ben helemaal in m’n nopjes haha

11 likes

Ik stuurde mijn moeder een foto van mezelf met AndrĂ© Hazes in de kroeg (madame Tussauds) en ze snapte het niet en dacht dat ik in de kroeg was. :joy: Daar ging m’n grap.

2 likes

Er werd net geloot wie er naar huis mocht omdat het rustig is op werk, 50% kans, maar het werd uiteraard die ander. :rage: Nu ben ik echt zo chagrijnig dat ik niet mag, terwijl ik over 45 minuten ook mag. Uit protest doe ik gewoon niets meer. Fucking kinderachtig ben ik.

15 likes

Ik heb t zo koud. Ik zet t liefst mn verwarming op 30 graden om een fatsoenlijke zomer na te bootsen.

2 likes

Ik heb zon trek in meuk maar niks in huis want net op vakantie geweest en was vandaag te lui om naar de winkel te gaan

2 likes

Hier is het lekker warm - EN SAAI. :rage::angry:

2 likes

Nou ik ben thuis hoor. :angry::rage::angry::rage::angry:

25 likes

Huh wat?

Pffff ik begin morgen aan mijn introductie maar heb sinds vanmorgen vroeg echt een schurend gevoel in mijn keel. Ik denk dat het komt door de alcohol en sigaretten maar ik denk dat ik toch maar even een test moet doen voor ik heen ga.

edit:
heb een afspraak bij de ggd gemaakt.

2 likes

Wat bedoelt zij als ze zegt dat ze nooit de politie hebben hoeven te bellen
want: “gun owner family”?

1 like

Euhm, eens denken hoe ik dit kan verwoorden zonder dat er een hele context rond moet. Je hebt natuurlijk vaak dat mensen andere meningen over iets hebben, zoals dat de een iets pietluttig vindt en de ander gewoon perfectionistisch is, maar dit gaat verder dan dat.

M’n ene collega (A) belt bv. vaak naar de ander (B) om te vragen waar hij mee bezig is. Ze hebben iedere dag andere taken die vaak niet voorspelbaar zijn of op voorhand te plannen, maar ze moeten het werk wel verdelen. Dus A bedoelt dat vaak als “ik heb het rustig, even horen wat B aan het doen is en of ik zonder schuldgevoel kan blijven chillen (= of B niet zijn handen vol heeft of hulp nodig heeft)”, maar dat komt blijkbaar niet op die manier over, want B vindt het irritant dat A “steeds” belt om te checken wat hij doet en vindt het te controlerend/aanhankelijk.

Of A vertelt dan bijvoorbeeld tegen mij dat hij het met B niet over een bepaald onderwerp wil hebben en toen B er een vraag over stelde, hij al grappend/op een luchtige manier het onderwerp heeft veranderd. Terwijl B tegen mij vertelde dat A gepikeerd was door de vraag en geënerveerd over iets anders begon. Dan komt die humor van A niet over bij B, ofzo? :stuck_out_tongue:

Dus heel vaak van die uitspraken of gesprekken waar ze allebei op een andere manier tegen mij over vertellen, haha. Ik laat meestal niet weten dat de ander al over die specifieke situatie verteld heeft, omdat het vaak in vertrouwen gezegd is, maar ik hoor dan echt 2 verschillende versies, haha. Ze vinden ook allebei van de ander dat die op een bepaalde manier een einzelganger is of buiten de norm valt en dat ze zelf wel meer aansluiten bij wat gangbaar of gemiddeld is. En ze vinden allebei dat het vooral de ander is die moeilijk is om mee samen te werken. En ik vind het vooral heel grappig en fascinerend hoe ze van eenzelfde situatie een heel ander verhaal doen/een andere waarheid hebben.

Maar het is lastig om goeie voorbeelden te geven zonder een hele achtergrond, haha.

10 likes

Heb weer eens te veel gevreten gister en nu word ik weer kotsmisselijk wakker, why am I like this

3 likes