Zeker, al denk ik dat het niet eens de moeite waard is om te vragen. gezien bezetting issues die al bijna 2 jaar spelen en geen schot in zit. Zou niet mijn probleem moeten zijn, wordt het vaak wel gemaakt.
Dus ik acht de kans zeeeeeeeeeeeeeer klein.
Heb ik eindelijk geen last van mijn armen (want fysiotherapie), schiet het nu in mijn onderrug.
Ondertussen noem ik alles en iedereen meid, ongeacht gender. Ik weet niet wie dat irritanter vind, zij of ik
Hoe ging het?
Eerst goed de tijd nemen en alles even doorkijken. Daarna een paar thema’s onderscheiden. Kan vanalles zijn: zwartwit/kleur, jaartal, gelegenheid, groepen of portretten, locaties.
Ligt ook aan waarom je het gaat doen en wat je er daarna mee wil. Zijn het familiefoto’s of wat anders?
Bleh vandaag weer begonnen met werk na m’n vakantie en gelijk een hele nacht niet geslapen dus mental breakdown door iets kleins. Begint lekker. Zo ook nog een groot overleg. Maargoed morgen mijn vrije dag haha hopelijk gaat woensdag beter.🥲
Jeetje, ik weet even niet wat ik moet zeggen. Klinkt best naar 
In mijn nieuwe (tweedehands) auto is nu al iets stuk, mis mijn lease functies nu al
hier was ik zooo bang voor na alle ellende met mijn aller eerste autootje.
Waarom denken ouders dat ze door de telefoon moeten schreeuwen 
Wat een verdriet voor jouw en je moeder zeg. Hoop dat hij het snel inziet 
Ik begin vandaag weer met werken na 3 weken vakantie, en ik ben vanaf vandaag ook weer 100% beter gemeld 
Ik zat gisteren lekker rustig in de trein. Tot er een stel tieners binnen kwam stormen en super luidruchtig ging doen recht voor me. Ik schreeuw of ze ergens anders lastig kunnen gaan doen. Ze dimmen een beetje in, maar voor de zekerheid hield ik een open flesje smoothie in mn hand om naar ze te gooien voor het geval ze mij lastig gingen vallen.
Ohnee!! Heb je je auto bij een garage gekocht of particulier anders heb je misschien wel nog iets van garantie
Ja garage die van een bekende van ons is, dus heb al geappt. Komt vast goed, maar gewoon effe mega balen zo snel al.
Soms word ik moe van mijn hoofd en wat het probeert te vertellen. Ik weet dat het niet per se de waarheid is, maar toch lukt het ook niet om helemaal niet te zeggen dat het niet de waarheid is.
O, en die mega kruidnoten van de AH zijn lekker.
Ging wel goed denk ik. Ik kan dat nooit zo goed inschatten. De apotheker was in iedergeval een erg aardige meneer en we hadden wel een goed gesprek. Hoor in de loop van de week meer. Meer dan mijn best kan ik niet doen
Aangezien de problemen daar al lang spelen etc. loont het dan niet om eens verder te kijken qua baan?
Yeaah ik heb net bij de jumbo 3 verse maaltijd pakketten gekocht voor 50 cent per stuk.
Er is ook helemaal niks mis mee verder.
Als ik wat tegen kom wat mij aanspreekt dan reageer ik daar zeker op.
Deze?

Hahahaha Als dit van de jumbo was dan wist ik niet zeker of t een grap was of niet hhaha.