Maar gaat wel echt voedsel verspilling tegen hoor!
Echt zo bizar dat het nu al bijna september is. Nog maar een paar maanden en dan is het 2022. De eerste agenda’s liggen al weer in de winkel. De lente en de zomer gaan echt altijd te snel voorbij
Maar gaat wel echt voedsel verspilling tegen hoor!
Echt zo bizar dat het nu al bijna september is. Nog maar een paar maanden en dan is het 2022. De eerste agenda’s liggen al weer in de winkel. De lente en de zomer gaan echt altijd te snel voorbij
Ik sorteer ze eerst op basis van datum in mapjes per maand. Dat maakt het al overzichtelijker. Daarna zoek ik ze per map uit. Ik vind het zelf fijn om ze gewoon in de viewer op mijn laptop te openen en dan gelijk op delete te klikken als ik een foto toch niet heel erg leuk vindt of heel veel van dezelfde heb. Daaaarna maak ik nog een slag om de allerleukste foto’s uit te printen om in te plakken.
Ik zag laatst op instagram een post van Wil van tien die alleen maar foto’s met haar telefoon maakte en 1 keer per maand bekeek ze de foto’s van afgelopen maand en stopte de leukste dan in een mapje die ze 2020/2021/2022 noemt, aan het eind van het jaar heeft ze dan een map met alle leuke foto’s van het hele jaar en dat kost je echt 2 minuten per maand. Heb je nu natuurlijk niks aan, maar misschien in het vervolg wel haha.
Ik had een AHA peeling genomen en er stond op “voor de oude huid”, maar het heeft echt heel erg geholpen.
Dus ik ben blij maar ook verdrietig dat ik een oude huid heb.
Maar nu heb je door de peeling weer een jonge huid!
Ja dat zei een vriend ook al maar toen dacht ik ja jij bent 35 dus jij bent zelf oud dus jij weet helemaal niet wat “niet oud” en “jong” is.
Nice, welke had je precies? Ik moet er ook aan geloven 
Dat m’n paniekaanvallen nu ook door langere reizen getriggerd worden. Lekker janken in de trein in m’n eentje 
Hahaha van Pure&Care van de Neutral of nee hoe heet die winkel Normal? Heel cheap maar het werkt dus wel als een tiet.
Heb er ook EGF serum van, alleen gekocht om de naam maar die is ook Chill bij mij. Heb geen gevoelige huid verder dus sorry als ik je nu Ali Express zooi aansmeer. Maar ben best fan van al hun serums, hun oogserum trekt letterlijk m’n oogrimpels weg echt magie.
Door allerlei omstandigheden dit jaar is niemand, inclusief mezelf, eigenlijk bezig met mijn verjaardag vandaag. En dat vind ik helemaal oke. Maar bij deze toch 1 vrolijk gifje voor mezelf vandaag.

Ik ken heel dat merk niet joh. Ik ga me er eens in verdiepen. Online best lastig te vinden, maar heb niet uitgebreid gezocht. Ik wil ook weer een babyhuidje, smooth criminal as fuck
M’n moeder ging vanochtend naar de markt met een vriendin en ik zag toevallig die vriendin van haar wachten op m’n moeder, dus ging ik even met haar babbelen. Na een kwartier kwam m’n moeder en ze herkende me niet :’)
Hahahaha ik ben echt zo’n knuppel af en toe. De introductie begint pas maandag over een week. Dus op mijn bijbaantje na is er niets aan de hand, nou ja hopelijk valt de uitslag mee en ben ik er met heel veel gemberthee en lekker bankhangen snel weer bovenop.
Ik snap soms echt helemaal niks van mijn vader. Als ik hem normaal vraag of hij kan helpen met iets dan heeft hij geen tijd want werk dit dat maar als ik dan vervolgens via Facebook oproepje plaats of iemand kan helpen met iets dan is hij meteen van ja en waarom vraag je mij niet?! Dus nu ga ik vanmiddag al een tv-kast ophalen met hem haha. Altijd erg bijzonder dat het dan ineens wel snel kan.
Uit de opruimbak? Hier liggen die pakketten er echt voor teveel in altijd.
Jaa. Ik moet zeggen dat de prijzen hier ook random zijn. Sommige dingen liggen er soms in voor 50 cent en soms voor een euro… ligt er maar net aan wie er stickerd ofzo haha.
Alleen de taarten zijn hier altijd nog 4 euro ofzo
Hier zijn die pakketten bijna altijd 2.50, taart ook vaak. Verder inderdaad random. Ik had vandaag puddingbroodjes (geen aanrader) en kip voor 1 e per stuk. Ik hoop altijd op voorgesneden bloemkool en zuivel. En die pakketten dan, maar vind 2.50 te duur 
Kon het toch niet laten dus straks lekker kruidnoten eten met een kopje thee 
Oudste dochter gezegd dat we na het slapen naar de speeltuin gaan, maar ik heb helemaal geen zin. Speeltuin met een bijna 3-jarige en 1-jarige is niet altijd leuk. 
(We zijn vanochtend al wel naar het bos geweest… dus moederpunten heb ik wel verdiend!)
Ik ben gewoon pas om half elf mijn bed uitgerold en heb nu heel veel was gedaan, ook wat ik verkocht heb op vinted even op kort programma, afwas, vuilnis weggebracht, voorraadkastje opgeruimd, sieraden uitgezocht, make-up tafel opgeruimd, huis (met de Franse slag
) gestoft & gestofzuigd.
Je kan dus EN uitslapen EN productief zijn heb ik vandaag ingezien
.