Wat je even kwijt wil #54

Gefeliciteerd! En waarom mag je moeder de baby niet bekijken?

https://www.ad.nl/show/rachel-andre-kwam-op-mijn-vijftiende-mijn-slaapkamer-binnen-en-we-hadden-seks~a259a673/

De huisarts bellen is gewoon altijd gedoe. Of ze is er niet of het is zo druk dat de lijnen allemaal bezet zijn en de verbinding verbroken wordt.

3 likes

Ik voel me een stuk beter, maar nog steeds niet helemaal fit. Toch maar onderweg naar mijn cursus. Hoop dat ik dat volhoud vandaag en morgen. Het is een vrij intensieve cursus.

1 like

Ik zit bij de bushalte, heb straks een sollicitatiegesprek. Bah waarom zijn zenuwen altijd zo naar

16 likes

Succes!!! Komt goed. :kissing_heart:

2 likes

Vanmiddag afscheid nemen van m’n lieve ouwe kat. Hij is oud en nu bijna 2 weken ziek met steeds andere klachten en zichtbaar pijn. Echt hartverscheurend om hem zo te zien.Dus vanmiddag laten we hem inslapen.

Ik vind het zo vreselijk. M’n maatje met wie ik 11 jaar lief en leed heb gedeeld. Is bij me komen wonen toen ik vrijgezel was en woont nu nog steeds bij me en is inmiddels ook dikke maatjes met mijn zoontje van 2. Arme arme kat. Ik ga hem vandaag niet meer loslaten.

31 likes

heb op deze ochtend echt wat uncle iroh inspiratie nodig

7 likes

Dat is ook best pijnlijk vind ik. Is de verstandhouding verder wel goed tussen hen?

3 likes

Het is weer zover, heel de nacht wakker gelegen omdat er een muis in mijn kamer zat😢 Maar weer schoteltjes met eucalyptus neergezet, en anders toch weer een diervriendelijke muizenvanger kopen

Om de week ben ik op maandag vrij, is vandaag dus niet mijn vrije dag. en iedere keer als ik op een maandag moet werken denk ik; waarom ga ik niet gewoon vragen of het iedere maandag kan.
mja bang voor het antwoord dat zal resulteren in een nee.

Nee heb je ja kan je krijgen toch?

7 likes

Zeker, al denk ik dat het niet eens de moeite waard is om te vragen. gezien bezetting issues die al bijna 2 jaar spelen en geen schot in zit. Zou niet mijn probleem moeten zijn, wordt het vaak wel gemaakt.
Dus ik acht de kans zeeeeeeeeeeeeeer klein.

1 like

Heb ik eindelijk geen last van mijn armen (want fysiotherapie), schiet het nu in mijn onderrug.

Ondertussen noem ik alles en iedereen meid, ongeacht gender. Ik weet niet wie dat irritanter vind, zij of ik

Hoe ging het?

1 like

Eerst goed de tijd nemen en alles even doorkijken. Daarna een paar thema’s onderscheiden. Kan vanalles zijn: zwartwit/kleur, jaartal, gelegenheid, groepen of portretten, locaties.
Ligt ook aan waarom je het gaat doen en wat je er daarna mee wil. Zijn het familiefoto’s of wat anders?

Bleh vandaag weer begonnen met werk na m’n vakantie en gelijk een hele nacht niet geslapen dus mental breakdown door iets kleins. Begint lekker. Zo ook nog een groot overleg. Maargoed morgen mijn vrije dag haha hopelijk gaat woensdag beter.🄲

Jeetje, ik weet even niet wat ik moet zeggen. Klinkt best naar :hugs:

1 like

In mijn nieuwe (tweedehands) auto is nu al iets stuk, mis mijn lease functies nu al :cry: hier was ik zooo bang voor na alle ellende met mijn aller eerste autootje.

2 likes

Waarom denken ouders dat ze door de telefoon moeten schreeuwen :expressionless:

1 like