Ah maar dat half uurtje is toch niet heel erg voor een keertje of wel? Ik had vroeger ook een kat met suikerziekte en die kreeg z’n eten (2x per dag) of z’n insulineprikje (1x per dag) ook wel eens een kwartiertje vroeger of later, nooit een probleem geweest. Hoop dat je kat oké is, het is al best een gedoe om dat allemaal goed te doen en volgens mij ben jij een super lieve en begane poezenmoeder
Ja ik heb ook nog geen contact met ze kunnen maken. Vanochtend om 9u een whatsapp gestuurd, nog steeds niks gehoord haha. Ze schijnen tot 21u te werken, dus denk niet dat het hem wordt.
Ik ben echt helemaal gesloopt van een paar dagen weer met het OV, emo rollercoaster, denk ook de weersveranderingen. Lig al in bed en ga zo in slaap vallen denk ik.
Hele week ook niks aan m’n hobby’s gedaan🥲
Wij hebben een boot(je) en die ligt nu onafgedekt al de hele dag in de regen. Mijn vriend is op vakantie en ik maak me echt zorgen dat dat ding inmiddels gezonken is
Ugh begin keelpijn te krijgen. Wil echt niet ziek worden. Of corona
Ik snap werkelijk waar niet waarom de slachtoffers van het toeslagenschandaal nog niet zijn gecompenseerd. Doe niet moeilijk. Maak een ton over naar iedere betrokkene en neem daarna de tijd om uit te zoeken wie er recht heeft op meer. Mensen die eigenlijk geen ton compensatie ‘verdienen’ hebben geluk en mogen het houden. Los het op!!!
Ze hebben toch al superveel mensen €30k gegeven? Het probleem is volgens mij dat ‘iedere betrokkene’ niet zo makkelijk te vinden is, en dat zich nu ook mensen aanmelden voor compensatie die helemaal geen kinderen hebben, dus helemaal rücksichtlos iedereen die het vraagt een ton overmaken lijkt mij ook niet helemaal verstandig.
Je kan mij niet wijsmaken dat ze niet met een paar klikken op de knop kunnen controleren of je aanvraag gegrond is of niet. 30K is echt niets. Mensen hebben misschien wel 10x meer schade dan dat en dan heb ik het nog niet eens over de emotionele schade.
Mijn achterburen hebben een feestje en dat is irritant, maar oké veel plezier voor die ene keer. Alleen hebben ze net EEN FUCKING KARAOKEMACHINE AANGEZET. En ipv dat ze dan zingen, roept er iemand de hele tijd “BOP BOP BOPPPPPP” en die microfoon piept en galmt heel hard. Laat me gewoon slapen
O nu zingen ze ik ga zwemmen incl de BOP BOP BOP. Maakt het lied echt nog veel kutter.
Ik ben zo twend aan typej met lange bagels dat fit is wat er gebeurt als ik korte nageld geb
Echt irritant man
Volgens mij niet, maar probeer het het liefste zo op tijd mogelijk te doen. Ook omdat deze kat pas na 2.5 jaar echt goed ingesteld was. Kat doet het verder overigens nog prima.
Sorry maar waarom kreeg ik geen foto van het konijn dat Echo heet?
Ik moet na mijn vakantie weer mijn eerste weekend werken en ik heb er geen zin innnn . En normaal gesproken is dan de “beloning” dat je lekker maandag vrij bent maar ik moet gewoon t/m woensdag (of eigenlijk donderdagochtend, 3 nachtdiensten) werken, mehh. Soms voelt weekenden werken ineens zo zielig met al die weekend gevoel mensen om je heen met leuke plannen.
Spierpijn en geen zin om iets te doen. De herfst verandert mij altijd in een ongelikte beer
Ik ging net testen (op corona want ik ben grieperig) en dat moet hier nu bij een nieuwe testlocatie ver buiten de stad (dat was irritant #1) en ik mocht niet eens gaan zitten? (irritant #2) Het was gewoon hallo wat is je naam, draai je om, hier is een stok in je neus (door iemand die stiekem achter je is gaan staan)
hij dacht; ik ram het er even door heen
Zo irritant dat het op zo’n slecht bereikbare plaatst zit! Nijmegen toch? Ik moet daar vanuit een dorp verderop ook helemaal heen.